Pagina 3 van 4 Eerste 1234 Laatste
    jawadde001's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straddle Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Trillende ledematen, moeilijker slapen, verminderde concentratie, sneller vermoeid, geen seksuele interesse meer, ... Wat zijn eigenlijk de pro's?
    Wel ik hoop uiteraard dat deze klachten van voorbijgaande aard zijn.

Ik leed hiervoor aan premature ejaculatie. Na een vijftiental stoten bij penetratie kwam ik al klaar. Deze groep mensen kan niet geholpen worden met therapie, omdat het echt hun neurobiologie is die afwijkend is.
    Op dit vlak heb ik grote vooruitgang gemaakt. Meer nog, ik denk zelfs soms: "wanneer gaat mijn orgasme eigenlijk komen?".

Ik heb ook een (weliswaar geen extreme) vorm van smetvrees. Dit medicijn is ook effectief tegen dwanghandelingen.

Aangezien ik na een zelfdiagnose tot de vaststelling ben gekomen dat ik lijd aan een lichte vorm van autisme (asperger), moet dit mij ook helpen om mijn gebrek aan sociale vaardigheden wat weg te poetsen.

Maar deze laatste twee problemen worden maar verholpen na enkele weken, dus nu nog te vroeg.
    Money always returns to its true owners.
    Volatilty mean reverts but contango losses are forever.
    If you're short premium, you don't sleep. If you're long premium, you don't eat.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door London Bekijk bericht
    Ik slik reeds verscheidene maanden Paroxetine en ben daar heel content van (buiten de sexuele bijwerkingen ofc).
    Slik dit wel in hoge dosis (45mg). Hoeveel zit jij?
    Werkt heel goed tegen dwang, depressie en ja ook tegen vroegtijdige ejaculatie.
    Maaar hier komt het:

1) Vroegtijdig klaarkomen verhelpen = (zeer) lage dosis
    2) Depressie is normale dosis
    3) OCD/dwang = hogere tot (zeer) hoge dosis

Als je enkel voor ejaculatie utistellen (1) kiest, zal je je depressie en dwang niet kunnen verhelpen.
    Kies je voor 2 of 3 zal je waarschijnlijk nog moeilijk tot niet kunnen klaarkomen..

Choose your pick!

Je kan altijd PB voor meer info! grtz
    Ik neem 20mg per dag

Is dit bij u tijdelijk of zoals sommigen in dit topic aangeven, eerder "levenslang"?
    If you're short premium, you don't sleep. If you're long premium, you don't eat.

Anoniem0's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crashtestdummy Bekijk bericht
    holy fuck kdenk dak gewoon random op straat mensen zou beginnen meppen uit frustratie
    no nut november was wel een lachertje toen.. no nut november till januari something...
    kmoet wel zeggen dat ik niet gefrustreerd was hoor.
    'The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything'
    -Albert Einstein
    Belmoto

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jawadde001 Bekijk bericht
    Ik neem 20mg per dag

Is dit bij u tijdelijk of zoals sommigen in dit topic aangeven, eerder "levenslang"?
    Tijdelijk of levenslang nemen bedoel je? Eerder levenslang denk ik, omdat ik al jaaaren met psychische problemen kamp en de dokter schrik heeft dat ik zou hervallen.
    Voor de meesten die eens een enkele depressie hebben is dit tijdelijk hé, half jaar ofzo en die mogen afbouwen.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straddle Bekijk bericht
    Trillende ledematen, moeilijker slapen, verminderde concentratie, sneller vermoeid, geen seksuele interesse meer, ... Wat zijn eigenlijk de pro's?
    Dit zijn grotendeels overgangsverschijnselen.
    Die krijg je enkele weken bij de start en ook enkele weken bij het afbouwen/stoppen.

Anoniem0's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Verbaast me hier wel hoeveel mensen ervaring hebben met antidepressiva.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    'The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything'
    -Albert Einstein
    Belmoto

jvc's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witten Bekijk bericht
    Verbaast me hier wel hoeveel mensen ervaring hebben met antidepressiva.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    1 op 4 Belgen heeft in z'n leven eens psychische problemen. En antidepressiva helpt ook voor sociale angst e.d. Dus het verbaast me niet dat er veel ervaringen zijn

iTrader
    0
    Het verbaast mij ook niet. Depressies, dwangstoornissen, fobie's,... Allemaal grijpen ze naar het pilletje.
    In België alleen al zitten we boven de 1 miljoen mensen.

Epyon's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik denk dat je veel drugsgebruikers hier ook kan bijtellen. Lijkt me dat velen daarvan drugs als een vorm van zelfmedicatie voor dezelfde mentale problemen als degene in het reguliere medische circuit gebruiken.
    _/Forum Supervisor
    __/Forum coach Algemene Fora & Games
    ___/The Things Network Ghent

Look at me still talking when there's Science to do. When I look out there it makes me GLaD I'm not you.

iTrader
    0
    't is ook zo dat dat nogal vaak onterecht wordt voorgeschreven, aan mensen die er onderdoor zitten omwille van sterfgeval, ontslag,.. Dat heeft niets met neurotransmitters in uw hersenen te maken, maar da's gewoon een normale reactie op een externe gebeurtenis. Die mensen zijn meer geholpen met wat gaan praten bij ne psycholoog. Een rouwproces is van tijdelijke aard en iedereen krijgt daar mee te maken. Daar gaat een pilletje niet veel verlichting kunnen brengen denk ik..

Dan heb je mensen als ik, waar de balans van die neurotransmitters wél uit balans is, zij het aangeboren of verkregen door langdurige stress. Een tekort aan Serotonine, Dopamine en/of noradrenaline los je dus NIET op met gewoon wat gaan te praten bij een psycholoog, aangezien dit biologische factoren zijn.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Ik lees hier toch een aantal keer "ik pak het pilletje voor de rest van mijn leven, no problem". Pas toch maar op met die anti-depressiva. Ik pak die pilletjes vanaf mijn achtste. Ik eindigde met 200mg solian en 20mg sipralexa per dag. Ik was een robot. Ik heb meer dan 20jr lang geen of amper gevoelens gekend, altijd moe, nergens zin in. Toen heb ik gezegd; genoeg is genoeg. Ik ben afgebouwd tot 10mg sipralexa en voel me veel beter. Volgense maand stop ik ook met de sipralexa. Volgende maand zal ik dus eindelijk weten wie ik echt ben.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    32 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door London Bekijk bericht
    Dan heb je mensen als ik, waar de balans van die neurotransmitters wél uit balans is, zij het aangeboren of verkregen door langdurige stress. Een tekort aan Serotonine, Dopamine en/of noradrenaline los je dus NIET op met gewoon wat gaan te praten bij een psycholoog, aangezien dit biologische factoren zijn.
    Kunnen ze dit dan testen? En doen ze dat ook en vanaf wanneer of vanaf welke symptomen?

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mboopi Bekijk bericht
    Ik lees hier toch een aantal keer "ik pak het pilletje voor de rest van mijn leven, no problem". Pas toch maar op met die anti-depressiva. Ik pak die pilletjes vanaf mijn achtste. Ik eindigde met 200mg solian en 20mg sipralexa per dag. Ik was een robot. Ik heb meer dan 20jr lang geen of amper gevoelens gekend, altijd moe, nergens zin in. Toen heb ik gezegd; genoeg is genoeg. Ik ben afgebouwd tot 10mg sipralexa en voel me veel beter. Volgense maand stop ik ook met de sipralexa. Volgende maand zal ik dus eindelijk weten wie ik echt ben.
    Dit dus, ik heb dezelfde weg gedaan als mboopi.
    Diagnose ASS(Asperger) en Bipolaire stoornis type 2.
    Jaren heb ik verschillende anti-depressiva en slaapmiddelen genomen.

Tot voor een paar maand geleden was ik een vod, altijd moe, niks van fut en veel en lang slapen.
    Tot ik tot inkeer kwam, en in samenspraak met de artsen, besloten heb te stoppen met alle pillen.

Nu voel ik mij véél beter, ik heb terug een gezoende eetlust, en kan ik veel langer wakker blijven dan voorheen.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper--
    Ik zit wat anders in elkaar.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenpje Bekijk bericht
    Kunnen ze dit dan testen? En doen ze dat ook en vanaf wanneer of vanaf welke symptomen?
    Kunnen ze testen, maar wordt niet snel gedaan. Als je zoals ik jarenlang met problemen heb gekampt als depressiviteit (vanaf kindertijd al met periodes), OCD en angst en je ziet die problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen door een pilletje te slikken, dan WEET je gewoon dat het niet goed zat in je hoofd.

iTrader
    0
    Ik neem paroxetine nu voor bijna twee weken en ik kan stellen dat alle nevenwerkingen waar ik de eerste dagen mee kampte voorbij zijn. Geen trillende handen meer, geen zwaar hoofd,...

Blijkbaar reageert mijn lichaam er echt goed op. Als ik op andere fora lees hoe sommigen jarenlang klagen over allerlei kwaaltjes, dan ben ik alleszins een voorbeeld dat het ook anders kan lopen.

Pagina 3 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten