Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste
    utred?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vind dat toch maar raar. De eerste regel van psychedelische drugs is net dat je die niet mag pakken als je je mentaal niet volledig ok voelt.

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door utred? Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik vind dat toch maar raar. De eerste regel van psychedelische drugs is net dat je die niet mag pakken als je je mentaal niet volledig ok voelt.
    Dat heb ik ook altijd gehoord en gelezen ja. Ik denk nu wel dat veel ook afhangt van het opzet en de dosis. In verband met medicinale toepassingen lees ik vooral 'veelbelovende' (mogelijke bias indachtig!) zaken rond regelmatige microdoseringen ipv "eens goed te trippen". Toegegeven, in bovenstaande artikels is dat minder het geval. Vandaar ook de expliciete oproep om uzelf vooral goed te informeren. Dat terzijde zijn de uiteindelijke risico's voor zover ik begrepen heb al bij al miniem, zelfs als ge een bad trip hebt. De enige uitzondering is natuurlijk dat het mogelijk de trigger kan zijn om een sluimerende psychose te ontwaken.

e: https://www.wellandgood.com/good-adv...al-conditions/

"It’s important to note that psychedelic drugs are still very much illegal. Studies have shown reduced anxiety and depression in clinical settings, but that doesn’t mean you should embark upon a trip with no thought of potential consequences. As Slater points out, much of the reason why hallucinogens have a positive effect in medical settings is because they aren’t just “thrown in the punch bowl at a party.”

“The doctors that are experimenting with these drugs emphasize what they call the set and setting,” she says. Patients are prepped for weeks before the drug is actually administered in order to ensure they’re clear about why they’re taking it and what they want to get out of the experience. Drug doses are closely managed and the setting is also extremely considered, from the music played to the comfort of the sofas. No detail is overlooked. “Since the environment is so controlled, most patients don’t have bad experiences—either on the drug or once it wears off—and the effects last,” Slater explains. "
    Laatst gewijzigd door Nahrtent; 20 november 2018 om 19:25

jawadde001's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ondertussen slik ik het pilletje al een paar dagen. Niet zo heel veel last van bijwerkingen, behalve bij momenten wat duizelig, droge mond en wat trillingen in handen en benen.
    Money always returns to its true owners.
    Volatilty mean reverts but contango losses are forever.
    If you're short premium, you don't sleep. If you're long premium, you don't eat.

iTrader
    0
    Super! Dat valt inderdaad heel goed mee, hopelijk volgen de positieve effecten snel

iTrader
    11 (93%)

Positieve ervaringen met antidepressiva

Ik neem al +15 jaar een anti depressiva pil per dag en ben al +15 jaar zeer gelukkig. Ik heb er mij, zoals Herman Brusselmans zegt, bij neergelegd. Als dit mijn leven ‘normaal’ maakt... so be it! Ik zal dit dus wss blijven doen tot ik sterf. Wat niet erg is. Kost ook niets.

Ps: sporten is wel een absolute must voor mij

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door Fransz; 24 november 2018 om 17:10

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Ik neem al +10 jaar een anti depressiva pil per dag en ben al +10 jaar zeer gelukkig. Ik heb er mij, zoals Herman Brusselmans zegt, bij neergelegd. Als dit mijn leven ‘normaal’ maakt... so be it! Ik zal dit dus wss blijven doen tot ik sterf. Wat niet erg is. Kost ook niets.

Ps: sporten is wel een absolute must voor mij

Als je die zo lang neemt, moet je dan regelmatig de dosis verhogen omdat je brein na langdurig gebruik gewend raakt aan de dosis?

Is dit gewoon via de huisarts dat je dit krijgt? Ik hoor namelijk dat huisartsen gecontroleerd worden op het voorschrijven van antidepressiva en dus voorzichtiger geworden zijn.

De pillen die ik neem worden verkocht per 56, dus telkens moet ik terug na 56 dagen voor een nieuw voorschrift. Is dit bij u ook of krijg jij grotere hoeveelheden mee omdat je een chronische gebruiker bent?
    If you're short premium, you don't sleep. If you're long premium, you don't eat.

iTrader
    11 (93%)
    Dat is al 15 jaar dezelfde hoeveelheid. Ik vraag altijd 2 voorschriften dus ik kan altijd voor 3 maanden verder.

seetjetoebak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vorig jaar ook met venlavaxine moeten beginnen.
    De eerste weken waren moeilijk maar de extreem depressieve momenten zijn nu weg. Voel me veel beter en dit op een lage dosis.
    Wil gerust de rest van mijn leven elke dag een pilletje nemen om me zo te blijven voelen want zonder medicatie was ik een vogel voor de kat.

iTrader
    0
    Ik neem het nu bijna een week en stel vast af en toe last te hebben van trillende handen en onrustige benen. Vooral dat laatste is vervelend als je in je bed ligt en probeert te slapen.
    Verminderde concentratie is ook heel duidelijk, net zoals vermoeidheid. Verder heeft mijn seksuele interesse een duikvlucht genomen.

Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jawadde001 Bekijk bericht
    Ik neem het nu bijna een week en stel vast af en toe last te hebben van trillende handen en onrustige benen. Vooral dat laatste is vervelend als je in je bed ligt en probeert te slapen.
    Verminderde concentratie is ook heel duidelijk, net zoals vermoeidheid. Verder heeft mijn seksuele interesse een duikvlucht genomen.
    Trillende ledematen, moeilijker slapen, verminderde concentratie, sneller vermoeid, geen seksuele interesse meer, ... Wat zijn eigenlijk de pro's?

Crashtestdummy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witten Bekijk bericht
    paroxetine geslikt.
    ik heb welgeteld 3 maand niet kunnen klaarkomen. niet bij sex, niet bij masturbatie... gewoon niets.
    Mij heeft het niet echt geholpen.
    nu ja heb het ook maar 6 maand geslikt
    Afbouwen is heel belangrijk trouwens.
    holy fuck kdenk dak gewoon random op straat mensen zou beginnen meppen uit frustratie
    |^^^^^^^^^^^^^^^^^^\||____
    |....The BEER TRUCK.... ||||'""|""°\_,__
    |___MIJN VIDEOS__l||__|__|___|) _____|
    |(@)(@)""""""""""""**|(@)(@)****|(@)|
    COPY THE BEER TRUCK INTO YOUR SIG TO HELP THE WORLD HAVE MORE BEER! AYE!

jvc's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jawadde001 Bekijk bericht
    Ik heb een jaar Seroxat genomen en in het begin nam ik deze sochtends, maar dan overgeschakeld naar savonds om wat minder effect te hebben van de bijwerkingen tijdens de dag.
    Nu neem ik al 8 jaar Sipralexa, veel minder bijwerkingen. Libido neemt inderdaad serieus af, uw orgasme wordt misschien wel uitgesteld maar het gevoel is er ook naar.

iTrader
    0
    Ik slik reeds verscheidene maanden Paroxetine en ben daar heel content van (buiten de sexuele bijwerkingen ofc).
    Slik dit wel in hoge dosis (45mg). Hoeveel zit jij?
    Werkt heel goed tegen dwang, depressie en ja ook tegen vroegtijdige ejaculatie.
    Maaar hier komt het:

1) Vroegtijdig klaarkomen verhelpen = (zeer) lage dosis
    2) Depressie is normale dosis
    3) OCD/dwang = hogere tot (zeer) hoge dosis

Als je enkel voor ejaculatie utistellen (1) kiest, zal je je depressie en dwang niet kunnen verhelpen.
    Kies je voor 2 of 3 zal je waarschijnlijk nog moeilijk tot niet kunnen klaarkomen..

Choose your pick!

Je kan altijd PB voor meer info! grtz

Inv's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seetjetoebak Bekijk bericht
    Vorig jaar ook met venlavaxine moeten beginnen.
    De eerste weken waren moeilijk maar de extreem depressieve momenten zijn nu weg. Voel me veel beter en dit op een lage dosis.
    Wil gerust de rest van mijn leven elke dag een pilletje nemen om me zo te blijven voelen want zonder medicatie was ik een vogel voor de kat.
    Neem dit ook al een jaar of twee. Veel bijwerkingen ondervind ik er niet van, buiten een beetje minder libido maar niet in de mate dat mijn levenskwaliteit eronder lijdt.
    Ik neem dit voor mijn sociale angst en voor mij is het een wondermiddel. Vroeger kreeg ik op mijn diepste punt paniekaanvallen kreeg omdat ik naar de kapper moest gaan maar sinds ik dat neem is er van sociale angst geen sprake meer.
    Mijn dosis is 75mg en ik moet het wel goed in de gaten houden dat ik het elke dag inneem. Indien ik het vergeet word ik na een paar uur al duizelig en heb ik precies "elektriciteit" in mijn hoofd. Heel vreemd gevoel.

jvc's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Inv Bekijk bericht
    Neem dit ook al een jaar of twee. Veel bijwerkingen ondervind ik er niet van, buiten een beetje minder libido maar niet in de mate dat mijn levenskwaliteit eronder lijdt.
    Ik neem dit voor mijn sociale angst en voor mij is het een wondermiddel. Vroeger kreeg ik op mijn diepste punt paniekaanvallen kreeg omdat ik naar de kapper moest gaan maar sinds ik dat neem is er van sociale angst geen sprake meer.
    Mijn dosis is 75mg en ik moet het wel goed in de gaten houden dat ik het elke dag inneem. Indien ik het vergeet word ik na een paar uur al duizelig en heb ik precies "elektriciteit" in mijn hoofd. Heel vreemd gevoel.
    Inderdaad ik heb dat gevoel ook als ik het een dag niet inneem, iedere keer als ik met mijn ogen draai precies

Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten