Pagina 29 van 29 Eerste ... 192526272829

Discussie: Winter 2018-2019

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lakigigar Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat zijn valse aannames die je niet kan bewijzen.
    Denkte gij nu werkelijk dat elke leerling die daar aan mee loopt een fuck geeft voor het klimaat.
    Wees niet zo naief aub, kwil gerust ze ki echt ondervragen.
    Moest da in mijne tijd zijn deed ik ook mee ze en heel veel zouden da doen voor niet naar de les te moeten.
    Liever een dag het varken uithangen met een bord dan ik moet luisteren naar een leerkracht.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : LG 29" ultrawide:
    Steam Profile

Lakigigar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Denkte gij nu werkelijk dat elke leerling die daar aan mee loopt een fuck geeft voor het klimaat.
    Wees niet zo naief aub, kwil gerust ze ki echt ondervragen.
    Moest da in mijne tijd zijn deed ik ook mee ze en heel veel zouden da doen voor niet naar de les te moeten.
    Liever een dag het varken uithangen met een bord dan ik moet luisteren naar een leerkracht.
    niet elke leerling, maar er is een groot verschil tussen niet elke leerling en 80% van alle leerlingen die geen fuck geeft om het klimaat. Bovendien hoor ik van mijn neef dat ze effectief strafstudie krijgen als ze niet gaan, en hij is niet gegaan, net zoals iedereen van de klas of quasi iedereen van zijn school. Misschien leeft het hier ook minder. Er zullen wel een pak meer Brusselse kinderen gaan (en steden dicht bij Brussel), omdat het ook dichter is, en de leerlingen in die regio's uit progressievere gezinnen komen en zelf ook meer met elkaar in contact komen. De ideologie van je ouders bepaalt voor velen ook waar men zelf zal in geloven. Velen die daar mee lopen (en zelfs velen die niet mee lopen) geven wel degelijk een fuck om het klimaat.

Dat 80% dat spijbelt voor het klimaat dat doet om te spijbelen en niet voor het klimaat, is volledig uit de lucht gegrepen. Jongeren zijn in het algemeen veel klimaatbewuster ook dan oudere generaties. In mei zullen veel 18 tot 25-jarigen op Groen stemmen (VLD en N-VA zullen het ook goed doen). CD&V en s.pa doen het slecht in die leeftijdscategorie (niet toevallig de partijen met sterke vakbonden / zuilen waar jongeren minder tot niet mee in aanraking komen).
    Laatst gewijzigd door Lakigigar; Gisteren om 04:28
    Life is a constant mental fight, and accepting that is one of the hardest things you'll ever do.

Inside every cynical person is a disappointed idealist.

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lakigigar Bekijk bericht
    Dat zijn valse aannames die je niet kan bewijzen.
    Lol. Ik ging het wel weten.. Een dag naar de les of een selfie nemen in Brussel en de rest van de dag het varken uithangen daar of ergens anders.

Wie gelooft er dat nu nog.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Er gebeurt hier veel projecteren Niet toevallig zijn het merendeel van degenen die 'omg lol wetenschap, wat weten die nu' ook dezelfde groep die er vanuit gaat dat iedereen liever 'het varken uithangt' ipv iets te leren. Toeval? Waarschijnlijk niet.
    *** Also sprach Zarathustra ***
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

witten's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    mooi wandelweer vandaag.
    'The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything'
    -Albert Einstein
    Belmoto

fordjah's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Idd, zalig

John1307's schermafbeelding
    iTrader
    50 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Lol. Ik ging het wel weten.. Een dag naar de les of een selfie nemen in Brussel en de rest van de dag het varken uithangen daar of ergens anders.

Wie gelooft er dat nu nog.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Kwestie van u prioriteiten mis te hebben... . Studenten die spijbelen om onze politici aan te zetten tot meer klimaatbewustzijn is blijkbaar een ramp. Alsof een paar daagjes brossen enige weerslag gaat hebben op hun punten (not). Maar klimaatverandering verheerlijken en vrolijk water verkwisten tijdens droogtes is dan wel weer perfect voor u... .

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Laten we politieke discussies houden in de daarvoor geschikte fora?

OT: meeste weermodellen geven zelfs geen regen tot begin maart..
    Wat een zotte maand gaat februari worden

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John1307 Bekijk bericht
    Kwestie van u prioriteiten mis te hebben... . Studenten die spijbelen om onze politici aan te zetten tot meer klimaatbewustzijn is blijkbaar een ramp. Alsof een paar daagjes brossen enige weerslag gaat hebben op hun punten (not). Maar klimaatverandering verheerlijken en vrolijk water verkwisten tijdens droogtes is dan wel weer perfect voor u... .

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
    Een ramp is da niet, maar zoals ik al zeg, hoeveel die meelopen hebben echt interesse dat ons klimaat gered wordt.
    Toen ik 16-18 was hield ik mij daar niet mee bezig omdat dan ook andere dingen deed.
    Vandaar moest dat zijn toen ik 16 was, ik liep mee gewoon omdat ik een rebel was en het varken ging uithangen en niet in de les moet zitten.

Met ouder worden ben ik wel beginnen interesse kweken in het weer en klimaat.
    En eigenlijk spreek ik daar heel weinig over.

Ik ben ook wel voor het klimaat, maar wees eerlijk hoeveel zijn er voor het klimaat en rijden nog met een wagen rond ?
    Ja wij rijden ook met een wagen rond, omdat een elektrische wagen gewoon niet te betalen is.
    Laat ik vlees ? Nee doe ik ook niet, zo extreem ben ik niet.
    Mijne ecologische voetafdruk is stuk minder dan die studenten die daar om de zoveel tijd het vliegtuig nemen. En das het laatste wat ik er over te zeggen heb.

Hoe graag ik ook wil dat seizoenen, seizoenen moeten blijven. Kan ik toch wel ergens genieten van de zon.
    Denk dat iedereen die grijze dagen wel enorm beu was en ze snakten naar wat zonneschijn.
    Van mij mag het wel af en toe wel eens goed regenen, dat water te kort gaat dit jaar een probleem vormen vrees ik.
    We zien wel, we kunnen het weer nog niet voorspellen voor een week, laat staan wat er nog te komen staat de volgende maanden.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : LG 29" ultrawide:
    Steam Profile

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gilly Bekijk bericht
    OT: meeste weermodellen geven zelfs geen regen tot begin maart..
    Wat een zotte maand gaat februari worden
    Nogmaals: Deze maand is er al evenveel regen gevallen dan in een gemiddelde maand februari. Dus op het vlak van neerslag gaat februari helemaal geen "zotte maand" worden, integendeel.
    Qua gemiddelde temperatuur zal het in elk geval wel een ferm stuk warmer worden dan gemiddeld, dat lijkt me al wel duidelijk.

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brandon_ Bekijk bericht
    Nogmaals: Deze maand is er al evenveel regen gevallen dan in een gemiddelde maand februari. Dus op het vlak van neerslag gaat februari helemaal geen "zotte maand" worden, integendeel.
    Qua gemiddelde temperatuur zal het in elk geval wel een ferm stuk warmer worden dan gemiddeld, dat lijkt me al wel duidelijk.
    Al die regen in een paar dagen en dan 3 weken niets is toch een ‘zotte maand’ voor mij hoor.

Pagina 29 van 29 Eerste ... 192526272829

Regels voor berichten