Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Discussie: Lente en zomer 2018

Deckard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik was mijn auto maar een paar keer int jaar dus voor mij mogen ze het wel eens door de vingers zien
    Typisch Vlaamse mentaliteit...ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke.
    Niet typisch Vlaams. Typisch mens.

Hier vannacht geregend blijkbaar . Heb er natuurlijk niets van gemerkt omdat ik door alles doorslaap.
    De dood vroeg aan het leven: waarom is iedereen bang voor mij? Waarop het leven zei: omdat ik vol leugens zit en jij de waarheid bent.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    590 (100%)
    Dinsdag wellicht "maar " 20°
    PSN: kenneke10
    Ps4 pro/ nintendo switch /psvita/ PS3

iTrader
    51 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Dinsdag wellicht "maar " 20°
    Eén dagje maar, dan gaat de stoof terug aan

Heb zelf 20 jaar in de tropen gewoond, dus dit weer ligt me wel, heb er volstrekt geen last van. Ik slaap zelfs het beste van het heel jaar nu!

Praktisch gezien is het natuurlijk voor velen niet zo leuk, de dakwerkers zullen ook wel blij zijn dat ze verlof hebben nu, maar uiteindelijk, in de zuiderse/tropische landen wordt er toch ook gewerkt, dus heeft veel te maken met gewoonte.

Ik zie ook veel Belgen met dit weer véél te weinig drinken (met moeite één half liter flesje Spa per dag), en als ze dan veel drinken is het nog eens koffie, en dat werkt juist averechts!

Natuurlijk, als je met een of andere huidaandoening zit kan je er niets aan doen, en begrijp ik perfect dat het een kleine hel is!
    Laatst gewijzigd door berenod; 8 juli 2018 om 09:43

Booster's schermafbeelding
    iTrader
    0
    zal weeral typisch zijn dat het slecht weer zal zijn tijdens mijn verlof in augustus...
    This signature is a lie!

John1307's schermafbeelding
    iTrader
    47 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berenod Bekijk bericht
    Eén dagje maar, dan gaat de stoof terug aan

Heb zelf 20 jaar in de tropen gewoond, dus dit weer ligt me wel, heb er volstrekt geen last van. Ik slaap zelfs het beste van het heel jaar nu!

Praktisch gezien is het natuurlijk voor velen niet zo leuk, de dakwerkers zullen ook wel blij zijn dat ze verlof hebben nu, maar uiteindelijk, in de zuiderse/tropische landen wordt er toch ook gewerkt, dus heeft veel te maken met gewoonte.

Ik zie ook veel Belgen met dit weer véél te weinig drinken (met moeite één half liter flesje Spa per dag), en als ze dan veel drinken is het nog eens koffie, en dat werkt juist averechts!

Natuurlijk, als je met een of andere huidaandoening zit kan je er niets aan doen, en begrijp ik perfect dat het een kleine hel is!
    Ja sorry, maar al sinds begin April met onafgebroken tropenhitte zitten is toch ook niet normaal voor dit landje? En zoals het er nu naar uit ziet gaan we geen significante regen zien tot en met eind September... .

Deckard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Tropenhitte is wat overdreven. In april waren er enkele uitschieters. Maar sinds half mei ongeveer is het inderdaad al bijna altijd rond de 25° geweest met af en toe iets minder, maar veel meer dagen met meer.
    De dood vroeg aan het leven: waarom is iedereen bang voor mij? Waarop het leven zei: omdat ik vol leugens zit en jij de waarheid bent.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John1307 Bekijk bericht
    Ge hebt al vier maanden subtropisch weer gehad, aanhoudende droogte en tis blijkbaar nog niet goed genoeg voor u. Verhuist dan maar naar de Sahara als ge zo graag van de warmte geniet.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
    Het is toch logisch dat mensen van de warmte genieten? Genoeg redenen waarom dit zo is. Warmte en zon is voor vele ook equivalent met vakantie, geen stress en genieten.

Regen, sneeuw en koude voor slecht humeur, gevaar, ongelukken en chaos.

Hoeveel ongelukken gebeuren er door sneeuw en regen? En hoeveel door warmte en de zon? Juist ja.

België is een land met een matig klimaat. Dus alles is hier matig. Als je echte hitte of koude wilt zit je hier verkeerd. En deze temperaturen zijn niks vergeleken met landen waar het echt warm is, niveau 35 en meer. Dit is echt niet subtropisch eerder gematigd goed.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    590 (100%)
    Dagen zoals vandaag mogen er ook wel eens tussen zitten.
    PSN: kenneke10
    Ps4 pro/ nintendo switch /psvita/ PS3

Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Regels voor berichten