Pagina 42 van 42 Eerste ... 323839404142

Discussie: 3D printing

Mulle's schermafbeelding
    iTrader
    175 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb 87 projecten gebackt en heb nog nooit extra moeten betalen. Er zijn enorm veel projecten die EU friendly zijn. Nu goed, ik let er eigenlijk wel op ook. Wil niet voor verrassingen komen te staan.

Ja levering op tijd... Da's zowat het nadeel aan KS, dag gebeurt zelden
    Ik heb toch al enkele keren moeten bij betalen (3 keer). Veel uit niet EU omgeving (China, Canada en Amerika). Is het risico dat je neemt. Maar niet iedereen weet dat.
    Ik ben niet echt meer actief als backer. En als ik iets back, is het enkel nog digitale zaken zoals een kortfilm of een game.

Ondertussen nog enkele preview filmpjes van de printer gezien op YouTube. Heel positief. Enkel nog wat kinderziektes in de firmware. Maar daarvoor hebben ze nog tijd genoeg.

Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk

tanktic's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    heb toch ook eentje besteld, ziet er nog deftig uit voor de prijs (vooral dat fixed bed met autolvling xD), denk zoals in de reviews mss enkel de cooling fan vervangen door een stillere en mss capricorn tube, meer moet er niet aan gebeuren.
    Van dat 8bit vs 32bit bord, is er eigenlijk een reden om niet de 32 bord te kiezen? lees overal alleen maar voordelen maar ken er zelf niet veel van maar zou denken als er alleen maar voordelen zijn ze geen keuze zouden geven maar gewoon allemaal naar 32 bit bord overschakelen.
    Xboxlive Tag: Tanktic
    Psn: Tanktic
    Twitch.tv

Regels voor berichten