Pagina 36 van 36 Eerste ... 263233343536

Discussie: 3D printing

tanktic's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the_fox Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Standaard voor 1.75 is 2mm inner diameter, 4mm outer diameter. 2inner/3outer gaat ook, maar da's wa dun en kan bij een scherpe bocht toegenepen worden.
    En voor aansluiting in uw drybox/enclosure kan je couplings of zoiets gebruiken.

Verder nog een opmerking bij uw design waar ik gisteren niet aan gedacht heb: zorg dat je het makkelijk uit elkaar kunt halen/alle zijkanten eraf kunt halen/top van den basis kunt halen. Troubleshooten in een kist is niet optimaal
    mja ook al aan gedacht (van het makkelijk uit elkaar te halen) maar heb sinds mijn post al zeker 8 keer alles opnieuw getekend en herbekeken dus wss zal het eind resultaat gans anders zijn xD maar ik neem elke keer alle tips mee dus tzal enkel beter worden ^^ tzal enkel wat langer duren eer het af is xDBen momenteel ook eens een versie aan het bekijken zoals de meeste doen met 3d geprinte hoeken en met 1 boutje erdoor om te platen aan elkaar te bevestigen maar dan met wat alu hoekprofielen als versteviging zodat ik er een drybox kan opzetten (kwestie dat er minder materiaal nodig is voor het maken en alles makkelijk ineen en uiteen kan want ik woon op een appartement dus veel materiaal heb ik niet voorhanden)
    Xboxlive Tag: Tanktic
    Psn: Tanktic
    Twitch.tv

tanktic's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    heb net zoeen ikea lots spiegel op mijn printer gelegd maar die is 30 op 30 terwijl het standaard glas dat erbij zat 31 op 31cm is, moet ik in mijn cura dan nog wat aanpassen van settings? daar staat het 30x30 maar ik merk dat voor hij een print start zoeen kleine extruder purge doet vooraan op het glas kan het kwaad als ik gewoon die spiegel aan de voorkant gelijk leg of kan ik best toch nog wat in de instellingen veranderen? want als ik de spiegel mooi in het midden leg denk ik dat die purge net op het randje ervan zal zijn of er net buiten
    Xboxlive Tag: Tanktic
    Psn: Tanktic
    Twitch.tv

Pagina 36 van 36 Eerste ... 263233343536

Regels voor berichten