beton's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Afgelopen vrijdag Motorpsycho gezien in de parochiezaal van Braine-Le-Comte (of all places).

DJEEZES da was goe!

‘k Heb ze ondertussen meer dan tien keer gezien, waaronder in Depot, Trix, 013, Cirque Royale, Dour, ... maar er kon weinig op tegen de parochiezaal van BLC!
    Dikke sound, dikke set. En mijn MVP gaat naar Tomas, de “nieuwe” drummer. Die is echt mega gegroeid in de band.

Aan allen die Motorpsycho nog niet kennen of nog niet live hebben mogen meemaken raad ik het echt aan om daar verandering in te brengen!

shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nick Cave zijn album is ook weeral de moeite

Straks de nieuwe 65daysofstatic eens checken
    LASTfm ~ Discogs TURN IT UP! A little louder

CisnerosIsGod's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    NieuweSwansNieuweSwansNieuweSwans!!!!
    Researcher of the Iommic and Cisnerosian rituals.
    #MCFC

Hina's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gehoord op Dunk!festival paar jaar geleden.
    Ik was op de camping en kon perfect de set horen die ze aan het spelen waren, 100db limiet kennen ze niet
    was gemakkelijk 130-140db
    Sorry voor mogelijke dt-fouten! | Last.fm

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hina Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Gehoord op Dunk!festival paar jaar geleden.
    Ik was op de camping en kon perfect de set horen die ze aan het spelen waren, 100db limiet kennen ze niet
    was gemakkelijk 130-140db
    Een paar jaar geleden gezien in den Botanique. Er werd toen op voorhand al meegedeeld dat ze over die limiet zouden gaan en oordoppen aangeraden waren.
    Tijdens het optreden de decibel meter daarom eens in’t oog gehouden. Zat aan gemiddelde van +110db met pieken tegen de 130db aan. Wa echt waanzinnig luid is.
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson

CisnerosIsGod's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creeping Death Bekijk bericht
    Een paar jaar geleden gezien in den Botanique. Er werd toen op voorhand al meegedeeld dat ze over die limiet zouden gaan en oordoppen aangeraden waren.
    Tijdens het optreden de decibel meter daarom eens in’t oog gehouden. Zat aan gemiddelde van +110db met pieken tegen de 130db aan. Wa echt waanzinnig luid is.
    Geniaal toch?
    Toch wel een deeltje van de ervaring zo bij Swans. Was er bij de twee bovenvermelde sets bij, alsook de laatste keer in Gent, waar ze waren uitgeweken naar de Kompass om zo de limieten te omzeilen. Eigenlijk best kleine zaal, stampvol, ontiegelijk luid, 2,5u dreunen, fucking geweldig. Man wat hou ik van die band.
    Beste optreden was toch in de kreun tussen The Seer en To Be Kind, waarin ze al met live nummers van To Be Kind touren.

To Be Kind heeft een erg grote kans om in mijn 'Best records of the decade 2010-2020' helemaal bovenaan te staan.

Swans is life.
    Researcher of the Iommic and Cisnerosian rituals.
    #MCFC

Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CisnerosIsGod Bekijk bericht
    Geniaal toch?
    Toch wel een deeltje van de ervaring zo bij Swans. Was er bij de twee bovenvermelde sets bij, alsook de laatste keer in Gent, waar ze waren uitgeweken naar de Kompass om zo de limieten te omzeilen. Eigenlijk best kleine zaal, stampvol, ontiegelijk luid, 2,5u dreunen, fucking geweldig. Man wat hou ik van die band.
    Beste optreden was toch in de kreun tussen The Seer en To Be Kind, waarin ze al met live nummers van To Be Kind touren.

To Be Kind heeft een erg grote kans om in mijn 'Best records of the decade 2010-2020' helemaal bovenaan te staan.

Swans is life.
    Ben je ook bezig met de lijst? Ik ben systematisch aan het bijvullen.

Master S's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caspian
    New Album 'On Circles' Available 1.24.20

“On Circles”, our 5th full length LP, arrives January 24 on Triple Crown Records. Listen to “Flowers of Light”, plus digital-only b-side “Barfly” right now across all streaming platforms. “On Circles” was recorded at Studio 4 in Conshohocken, PA and engineered, mixed and produced by Will Yip. Pre-Orders, tracklisting info, North American dates and an accompanying visualizer for “Flowers of Light” are all available now via link below. Art and design by Jordan Butcher for Studio Workhorse.

Caspian - Flowers of Light

Blijft toch één van mijn favoriete bands.
    Game PC: Intel i7-8700K @5GHz - Corsair Hydro H115i - Asus ROG Maximus X Formula - Corsair Dominator Platinum 16GB DDR4 3200MHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G - Samsung 860 EVO M.2 500GB SSD - Samsung 850 EVO 1TB SSD - Corsair HX750i - be quiet! Dark Base Pro 900 Black - Asus ROG Swift PG348Q G-SYNC monitor - Logitech Z623 2.1 - Corsair Strafe RGB MX Silent - Logitech G502 / Xbox One X 1TB / PS4 Pro 1TB / A/V: LG OLED55E6V - Yamaha YSP-2200 - Panasonic DP-UB820EFK 4K DV Blu-ray player

iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CisnerosIsGod Bekijk bericht
    Geniaal toch?

Swans is life.
    Ja, helemaal niks mis mee hoor. Wou alleen maar zeggen dat die mannen nog pokkeluid spelen
    -
    Ron Swanson

utred?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Daar is vanalles mis mee. Als je meer dan 2 uur aan 110dB aan het spelen bent hebben er gegarandeerd een hoop mensen blijvende schade opgelopen. Belachelijk onverantwoord. Het is niet omdat het Gira zelf niets kan schelen dat hij potdoof is dat hij dat aan andere mensen moet aandoen..

iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ni mee eens. 't wordt duidelijk op voorhand aangekondigd dat ze enorm luid gaan spelen. Dan is't aan u om uw voorzorgen te nemen imo.
    -
    Ron Swanson

Hayrus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Momenteel continu aan het alterneren tussen:
    - https://youtu.be/7ihA49WFYho (WAT EEN ALBUM)
    - https://youtu.be/psBPDWr_svg (uit Hammock - Silencia; laatste deel van het drieluik)
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 113 van 113 Eerste ... 1363103109110111112113

Regels voor berichten