Pagina 56 van 56 Eerste ... 6465253545556
    Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PBR Streetgang Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wil ze al lang leren kennen. Met welk album beginnen?
    Chronologisch!

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Desertfest zit er weer op. Enorm genoten van het hele weekend. Top shows waren Inter Arma en Sleep voor mij.
    Inter Arma heeft zoiets donker, een alles moet kapot sfeer maar dan op een goeie manier. Deed me op die manier wat denken aan Ramesses.
    Sleep was hard, zwaar en vrij traag. Imo epische versie van Sonic Titan! Geluid imo ook beter dan op Roadburn waar de solo in Marijuanaut’s Theme toen helemaal verdronk in de bas, was die nu prima te horen.
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Fantastische editie, al vond ik zowat heel de vrijdag niet goed. Truckfighters was amusant maar te bro-ish, Zeal & Ardor is cool for like five minutes en dan wordt het gewoon een gimmick. Jammer, want die kerel heeft een reuze stem en ik zou zeker down zijn voor een loeiharde gospelplaat van Z&A. Maar die formulaische wissel met ongeïnspireerde blast beats or whatever doet het echt niet voor mij.

Zaterdag, fucking hell. Crayon Sun was goed, ik hoop dat ik ze binnenkort nog eens kan zien. Ty Segall heeft alle verwachtingen ingelost bij mij, en de ontdekkingen van de dag waren Elephant Tree en Inter Arma. IA is niet mijn kinda vocals, maar het paste wel en de band speelde heel erg goed. Van Halen covermomentje was wel hella weird.

Zondag was ook ne mooie. Begonnen met Crypt Trip, leuke heavy southern rock from Texas! Monkey3 vind ik niet zo spectaculair op plaat maar had ze al 2x gezien op Desertfest en die horen tot mijn favoriete concerten. Ik was benieuwd hoe ze het zouden doen in de grote zaal, of hun sound hetzelfde bij mij kon losmaken en oh boy, wat heb ik genoten. Dan was het wachten op Sleep. Ik had ze nog nooit gezien en had torenhoge verwachtingen dus dat kon alleen maar tegenvallen. Maar ik vond het dus wel echt awesome, maar zo verdomd traag dat ik er soms wat nerveus van werd. Marijuanaut's Theme en The Clarity vond ik misschien de minst goede liedjes uit de set. Al de rest was top.

Cisneros bezig zien deed me er aan denken: speelt Om eigenlijk nog? Mogen we daar nog een album of een tour van verwachten?

Avondland's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Om speelt blijkbaar nog een concert in december in de VS, maar ik denk dat dat even op een zijspoor is gezet. Wel jammer, want At Giza in Trix enkele jaren geleden was toch een muzikaal hoogtepunt in mijn bestaan. Gelukkig kan Sleep die leemte aardig opvullen. Dat was genieten.

Obi-Jan's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja het was weer een goeie editie!
    Vrijdag: Truckfighters was wel plezant, zeer energiek. Yatra was ok, vocals waren mijn ding niet zo. Black Moon Circle was het beste van de vrijdag voor mij, super! Sunnata ook zeer goed.
    Zaterdag: einde van Admiral Sir Cloudesley Shovell nog meegepikt, altijd leuk. Een van de betere optredens van Church of Misery gezien dan, al blijf ik het een superonpraktische manier van basgitaar spelen vinden, zo laag kan toch niet handig zijn?
    Elephant Tree zeer goed. Bongripper uitzonderlijk goed. Pelican goed. Dopelord zeer goed. Inter Arma goede afsluiter weer.
    Zondag: een dagje om wat roadburn bands nog eens aan het werk te zien. Lucy in Blue was weer zeer goed, toch wel een band om in de gaten te houden. Wolvennest stelt nooit teleur, hoe doen ze dat toch.
    Ook weer genoten van Crypt Trip, komt beter tot zijn recht in een kleine zaal, op de mainstage van roadburn ging het een beetje verloren. Monkey3 heeft mij heel hard verrast, super optreden! En dan de ontdekking van het festival: Un, superduper. Sleep, altijd goed, al blijf ik dat Leagues Beneath nummer wel een erg saai nummer vinden. Maar de extra trage versie van Sonic Titan maakte het dan weer goed Perfecte afsluiter alleszins.
    Monads
    That which does not kill me only postpones the inevitable.
    De Metalnight.

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb me ook weer goed geamuseerd en een paar nieuwe dingen ontdekt.
    Vrijdag: Monomyth naar gewoonte vet maar ik vond het wat kort. Amper 40min gespeeld. Truckfighters hadden sowieso het meeste volume en entertainment mee die dag.
    Zeal & Ardor was wel een verrassing. Die Gospel-Metal combinatie beviel me wel.

Zaterdag: Rrrags had een heel goede zanger bij en aanstekelijke bluesy-stoner riffs. Church of Misery was niet slecht maar kon me niet helemaal blijven boeien. De laaghangende basgitaar was wel lachen.
    Bongripper en Pelican waren de hoogtepunten voor mij.

Zondag: Sâver kende ik nog niet maar was de beste ontdekking van de dag eigenlijk. Heel goeie sound. Wolvennest was ook nieuw voor mij, maar ben er niet echt door weggeblazen. Wel een interessant sfeertje. Vonnis was muzikaal totaal niet m'n ding, maar damn, die frontman zorgde wel voor een showke. Als ik niet op tijd bukte had ik z'n schoen tegen m'n bakkes gekregen Dude achter mij smeet 'm terug, lol. Monkey3 heeft me nog nooit teleurgesteld. Vond het alleen jammer dat ze Icarus niet gespeeld hebben, daar hadden ze gerust mee mogen aflsluiten ipv Birth of Venus. Niet meteen m'n favo nummer. Op die secret session hebben ze het wel acoustisch gespeeld blijkbaar. Toundra had er precies zin in. Ik kende ze nog niet, maar ze hebben me wel overtuigd. Tegen het einde van hun optreden was 't volk duidelijk al aan 't doorschuiven naar Sleep.
    Sleep heb ik jammer genoeg wat van een afstand moeten volgen, zaal stond stampvol en wij waren allemaal al redelijk moe. Had ze gelukkig al eens gezien in Trix. Anders had ik wel wat meer moeite gedaan wsl. Black Pyramid heeft ons nog even wat energie gegeven, vet optreden en goeie afsluiter voor ons.
    Laatst gewijzigd door vloet; 23 oktober 2019 om 15:11

Pagina 56 van 56 Eerste ... 6465253545556

Regels voor berichten