Pagina 1 van 37 1234511 ... Laatste

Discussie: Dé headphone topic

iTrader
    0

Dé headphone topic

Ik maak deze thread omdat ik van plan ben om nieuwe headphones te kopen en alle advies is welkom!

Ik had gedacht aan de

- Pioneer HDJ-2000 (248 euro)
    - Audio Technica ATH-PRO700MK2 ( weet wel niet waar ik deze kan verkrijgen)
    - Ik sta open voor suggesties en pro's/con's

Ik had ook gedacht aan de 'Beats by Dr. Dre Monstre PRO' die volledig (echt volledig van 'metal/steel' was, maar daardoor is hij ook zéér zwaar en 360+ euro)

-DEZE THREAD IS OPEN VOOR DISCUSSIE en dus als jij een ander model hebt die je wilt bespreken: Go ahead

Dank jullie wel!

Philosopher.

PS: Zouden jullie ook kunnen vermelden welke headphones jullie zelf gebruiken en ofdat je er blij mee bent of toch spijt hebt.
    Laatst gewijzigd door Philosopher; 11 oktober 2011 om 12:30

Brecht_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    HD25 all the way
    PSN: oowyee

CisnerosIsGod's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Beats by dre sowieso nooit doen. Kijk op eender welke review / audiofielen forum / headfi en je zult zien dat je voor zoveel geld extreem veel beter kunt krijgen.
    Enkele goede aanraders:
    De Sennheiser HD 598, geweldig, maar een beetje low on the bass side.
    Audio Technika ATH50M studio versie, kost ongeveer 150€ en is een van de beste <500€ headphones, waar qua prijs kwaliteit geen enkele andere hoofdtelefoon aan kan tippen. Wanneer je naar deze hoofdtelefoons gaat raad ik je wel aan om te kijken naar headphone amps, zoals bijvoorbeeld de FiiO E7 als je veel onderweg bent. En as always, zorg voor een goede bron (FLAC, cd of vinyl)

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brecht_ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    HD25 all the way
    Die HD25 zien er niet uit ;p Ze zijn veel geprezen, maar ik heb al sennys gehad en die waren al na 3 weken stuk,.. 3!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CisnerosIsGod Bekijk bericht
    Beats by dre sowieso nooit doen. Kijk op eender welke review / audiofielen forum / headfi en je zult zien dat je voor zoveel geld extreem veel beter kunt krijgen.
    Enkele goede aanraders:
    De Sennheiser HD 598, geweldig, maar een beetje low on the bass side.
    Audio Technika ATH50M studio versie, kost ongeveer 150€ en is een van de beste <500€ headphones, waar qua prijs kwaliteit geen enkele andere hoofdtelefoon aan kan tippen. Wanneer je naar deze hoofdtelefoons gaat raad ik je wel aan om te kijken naar headphone amps, zoals bijvoorbeeld de FiiO E7 als je veel onderweg bent. En as always, zorg voor een goede bron (FLAC, cd of vinyl)
    Ik had al gelezen dat de dr. dre niet zo goed waren, dit wordt nu bevestigd dank je wel

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !nsomn!a Bekijk bericht
    ATH m50
    en de ATH PRO700mk2 ? is deze ook goed/beter/slechter?

Dank jullie voor de reacties

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    qua geluid en build quality is de hd25 toch wel een van de beste hp's. ALS er iets kapot is, kan je het zelf nog vervangen.
    dat je er niet mee uitziet, who cares, als je liever met een design koptelefoon rondloopt met wat dwaze kleurtjes moet je van die skullcandy's kopen lol.

en de hd25 zal gegarandeerd enkele jaren meegaan, 'k heb de mijne nu al 3 jaar denk ik en daar scheelt nog niets aan.
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deathsythe Bekijk bericht
    qua geluid en build quality is de hd25 toch wel een van de beste hp's. ALS er iets kapot is, kan je het zelf nog vervangen.
    dat je er niet mee uitziet, who cares, als je liever met een design koptelefoon rondloopt met wat dwaze kleurtjes moet je van die skullcandy's kopen lol.

en de hd25 zal gegarandeerd enkele jaren meegaan, 'k heb de mijne nu al 3 jaar denk ik en daar scheelt nog niets aan.

Je zegt een van de beste qua geluid en build quality,

Zou je ook andere modellen kunnen opsommen aub ? ;D
    En hoort Bose hier ook bij? (het is geen echte DJ headphone, ma bon)

Het is gewoon dat na mijn sennheis van 3 weken ik wist dat ik geen sennys meer zou kopen, maar nu ik achter Hp's zoek zie ik overal HD 25 maar ben nog altijd wantrouwig want het zijn sennheisers

Dank je wel!

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    de hdj2000 is ook een stevige en kwaliteitsvolle hp, maar je betaalt dan wel een stuk meer.
    die van bose zijn waardeloos imo, bose is trouwens veel te duur voor wat het is.

verder zijn de bekende rp 1200's van technics, en de hdj1000 van pioneer ook wel degelijk, maar laat die eens verkeerd vallen en je mag hoogstwaarschijnlijk een nieuwe kopen.

'k heb wel geen ervaring met die ATH m50
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

?therapy?'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Altijd al tevreden van sennheiser btw
    Heb nu een Pioneer HDJ-500-R maar na nog geen jaar is die blijkbaar al 'kapot'. Een plastiek stuk dat kapotgescheurd is. Maar gelukkig dat het geluid nog werkt

Yellowfield's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik gebruik de ATH-M50, zeer tevreden over.

iTrader
    32 (94%)
    Ik gebruik al jaren de Technics RP-DJ1210, moest die kapot zijn, ik zou hem meteen terug kopen. Goede maat heeft zo'n HD25 en speel daar eerlijk gezegd niet graag mee, als we samen draaien gebruik ik die van hem, maar ik vind hem zeer fragiel aanvoelen en hij kan minder luid dan de technics waardoor hij rapper begint te kraken.

shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philosopher Bekijk bericht
    Die HD25 zien er niet uit ;p Ze zijn veel geprezen, maar ik heb al sennys gehad en die waren al na 3 weken stuk,.. 3!
    Vanaf je de deftigere modellen van Sennheiser opzoekt dan zijn dat altijd top hoofdtelefoons, ik heb zelf een HD25 (het goedkopere SP2 model) en dat was sowieso de aankoop van het jaar!

Superstevig en zeer mooi geluid.
    LASTfm ~ Discogs TURN IT UP! A little louder

Burntfaceman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Voor mijn cowon gebruik ik AKG 450, eigenlijk achteraf bekeken niet tevreden van. Veel te veel bass en de kabel gaat om de 5 min stuk (wat eigenlijk een ziekte is van veel headphones), gelukkig is die nog vervangbaar.

de Waaslandwolf's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Willekeurig interessant weetje: van een Sennheiser HD555 kan je in een handomdraai zelf een HD595 maken.

Klik.
    <Leprechaun3>iemand trouwens al iets opgevangen over het nieuwe album van CALIBAN ?
    vond The Dying Undress anders wel een heel goeie schijf van hen

<Carrion> k denk da ge the undying darkness bedoelt

bloodoo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    sennheiser hd 25 1-II / adidas hier.
    Kben er tevreden van
    Help a fellow person/rider, he needs our support http://www.stephenmurrayfamilyfund.com/
    Check ya girl's tits for my signature.we could make this world a greater place to live

Pagina 1 van 37 1234511 ... Laatste

Regels voor berichten