Pagina 37 van 37 Eerste ... 273334353637

Discussie: Dé headphone topic

kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Jep, headphone uitgang en kabel is inbegrepen.

Lobmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvilTwin Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Antwoord gekregen van coolblue dat het volgend apparaat perfect geschikt is voor tv + bluetooth headset :

https://www.audiostreamershop.be/pro...SABEgL__PD_BwE

Bij bol.com kost die nog 5€ minder

De usb dongle zal niet werken omdat de usb op een tv-toestel enkel dient voor invoer, maar niet voor uitvoer.

Stom vraag mss, maar op welke manier doet dat toestel hetgeen ik zoek, namelijk een draadloze koptelefoon die zowel gebruikt kan worden voor tv als voor smartphone?
    Afgaand op de info die er bij staat ("Sluit de adapter van Logitech aan op je speakers en met een druk op de knop maak je verbinding via bluetooth met je telefoon, laptop, netbook, tablet of PC. Installatie van software is niet nodig, dus kan je direct draadloos genieten van je muziekbibliotheek, Youtube of een muziekstreamingdienst. Het compacte design van de Logitech Bluetooth Audio Adapter zorgt ervoor dat de adapter niet zichtbaar hoeft te zijn en met gemak past achter je speakers") lijkt het me eerder dat dit toestel dient om aan te sluiten op uw boxen en ge vervolgens vanaf elk bluetooth apparaat kunt streamen naar uw boxen, terwijl ik de omgekeerde richting zou moeten hebben? (namelijk geluid van tv dat naar een bluetooth-headphone gestuurd kan worden ZONDER lag)
    Laatst gewijzigd door Lobmans; 4 december 2017 om 12:50

Lobmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Iemand nog enkele suggesties voor een goede overears bluetooth hoofdtelefoon in de prijsklasse 50-100 euro?

Ik was zelf deze Sony tegengekomen en lees daar eigenlijk alleen maar positieve reacties over, maar aangezien ik geen noisecancelling nodig heb (en die functie toch ook wel invloed heeft op de prijs), zijn er qua geluidskwaliteit voor die prijs nog wel betere alternatieven?
    https://www.hoofdtelefoonstore.be/pr...0bn-zwart.html

Jimmeh's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    https://s13.postimg.org/wsuppgjnr/headphones.jpg
    Massdrop 6xx = sennheiser 650
    Amp is smsl sap 2

Half jaar op gewacht maar ze zijn toch aangekomen eindelijk. Besteld bij massdrop voor 200euro + 20euro verzending + 45euro import/btw en "30euro extra kost voor bpost voor douanehandeling"
    Uiteindelijke besparing tov een sennheiser 650 hier te kopen: 34euro Ik had stiekem gehoopt dat er geen invoerkosten enzo zouden zijn mits ze in Ierland werden gemaakt. Worden ze vandaar naar de usa gestuurd en dan individueel verzonden

Het lange wachten is gelukkig voorbij en het genieten kan beginnen
    It is bad enough that so many people believe things without any evidence. What is worse is that some people have no conception of evidence and regard facts as just someone else’s opinion.
    -Thomas Sowell

Blijven Hangen's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De ear pads van mijn sennheiser hd 25 zijn een tijdje geleden losgekomen, en er nu helemaal afgevallen. Waar kan ik deze het beste kopen? Op de sennheiser site zijn ze uitverkocht (de leerachtige cushions, niet de velouren)
    Laatst gewijzigd door Blijven Hangen; 15 januari 2018 om 20:51

ALF 2.0's schermafbeelding
    iTrader
    54 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blijven Hangen Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De ear pads van mijn sennheiser hd 25 zijn een tijdje geleden losgekomen, en er nu helemaal afgevallen. Waar kan ik deze het beste kopen? Op de sennheiser site zijn ze uitverkocht (de leerachtige cushions, niet de velouren)
    Zijn het deze die je bedoelt? https://www.new-line.nl/nl/onderdele...iABEgJMivD_BwE
    The alien formerly known as Reapo.

iTrader
    0
    Ben opzoek naar een nieuwe headset voor de PC. Het doel is films zien, naar muziek luisteren en gamen. Mij vorige headset is al redelijk rap gebroken en dus zoek ik een die ik voor een lange tijd kan gebruiken zonder dat hij breekt, moet dus goeie kwaliteit zijn. Moet ook comfortabel zijn zodat ik hem de hele dag kan gebruiken.

Voor het moment doel ik op de arctis 3 maar alleen als de bouwkwaliteit goed is en ik hem niet om de 2 jaar ga moeten vervangen. Ik ben ook bereid om goede headphones te kopen met beter geluid, met aparte mic, externe geluidskaart zoals een E1 usb soundcard. Ik kijk bv naar de Status Audio CB-1, het enige probleem, van wat ik gelezen heb is de slechte bouwkwaliteit, als hij maar 2 jaar meegaat dan koop ik hem niet.
    Dus graag zou ik willen weten hoe lang de arctis 3 en de CB-1 gaan meegaan en alternatieven hiervoor.

Budget: 80-130 euro

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Iemand ervaring met KEF M100 in-ears?

Staan aan €45 op ibood en lijkt me geen slechte deal.

ComputerVISTA's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Heren (en een dame of 2) kan iemand me wat meer vertellen over een Stax SRX MKIII, ik heb deze gekregen van een vriend om van de hand te doen. Normaal in oude audio no prob want ken daar genoeg van maar hoofdtelefoons passeren me compleet.

Het is een electrostatische hoofdtelefoon met z'n eigen versterker.
    "Waarom geen diesel?": Omdat de verwarming bij ons in een afzonderlijke ruimte staat, niet in de garage.

Pagina 37 van 37 Eerste ... 273334353637

Regels voor berichten