Discussie: Metalthread V

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat is ook wel een beetje zever he Lars is ongelofelijk slecht geworden met de jaren. In de jaren 90 begon hij lui te worden en in jaren 2000 ronduit slecht. Dus om daarom een band algemeen af te schrijven...
    Maar bekijk bv eens hun live optreden in Seattle van 1989 (bv Blackened of Creeping Death), dat is ongelofelijk strak gedrumd. Hij had imo zijn hoogtepunt op AJFA, wat verrassend "technisch" is naar Metallica normen., Daarna ging het bergaf.
    Ja ik ben een 90s-kindje hé, mijn eerste Metallica-ervaringen waren met lazy crappy Lars en dat heeft heel mijn perceptie van die band beïnvloed.
    Zelfs op de vroegste albums, die ik dus een stuk later beluisterd heb, vind ik zijn werk nogal ongeïnspireerd at best (wat nog een groot verschil is met "ongelofelijk slecht" natuurlijk ).

Da's jammer hé want zoals gezegd vind ik een aantal nummers echt wel goed, maar het zal nooit grote liefde worden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sond Bekijk bericht
    Mijn excuses, tzal zijn omdat ik u hier geregeld over black metal heb weten posten. Geen verwijt naar iemand hier hoor maar daar ken ik toch een aantal belachelijk grote elitisten die echt bands afkraken vanaf ze groot genoeg zijn om niet meer "underground" te zijn En dat is imo gewoon absoluut belachelijk...
    Dat ben ik niet denk ik, ik luister echt amper naar black metal.
    no votes  

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    En dan iets anders: ik ben compleet verslaafd aan de nieuwe Armagedda, wat een album. Nooit gedacht dat die een comeback zouden maken, maar na 15 jaar gesplit te zijn is er ineens een nieuw album. Perfecte mix tussen Ond Spiritism en Only True Believers. Blijft met gemak een van mijn favoriete bm bands.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all
    no votes  

Obi-Jan's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    En dan iets anders: ik ben compleet verslaafd aan de nieuwe Armagedda, wat een album. Nooit gedacht dat die een comeback zouden maken, maar na 15 jaar gesplit te zijn is er ineens een nieuw album. Perfecte mix tussen Ond Spiritism en Only True Believers. Blijft met gemak een van mijn favoriete bm bands.
    Ik was zeer verbaasd als ik dat zag staan in mijn spotify release radar, want ik had er echt niets van gehoord dat die een comeback gingen maken
    Monads
    That which does not kill me only postpones the inevitable.
    no votes  

Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Gedaan met die zever hier!

Tijd voor een nieuw topic, wie neemt het initiatief?
    no votes  

Regels voor berichten