Pagina 1 van 4 1234 Laatste
    __hanske__'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Question Welke gitaar kopen als beginner?

Hallow,

Ik zou mij graag verdiepen in een gitaar en dus gitaar leren spelen. 'k ben zo al is wa sites afgegaan om sites op te zoeken om gitaar te 'leren spelen'. 'k wil het zelfstandig leren. En 'k heb zo wel een gitaar, maar da was er een van 20 euro's ==> ni echt dé klank da ge der van verwacht. Kan iemand me vertellen hoe ge best begint? En wil iemand me ook zeggen wat je de beste gitaar vind (kan nog niet kiezen tussen electrisch en semi akoestisch). Is elektrisch gemakkelijk om te beginnen? Welke spullen kan je best allemaal aankopen enz?? (Wil eerder iets degelijks, dan iets goedkoops) Waar kan je dat het beste kopen???

Hoop op veel hulp!

Bedankt
    no votes   Rate Seller

Thorens's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Als je budget laag is kan je het best met (semi-)akoestisch beginnen. Bij elektrisch is de startkost meestal iets hoger.
    no votes  

Pilatus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    indeed, want anders moete direct ook al versterker etc kopen
    als u budget hoger is (dan 20 euro ) dan kunde mss een starterpakket kopen ofzo van ibanez
    hawe

Enkel een groot genie ziet orde in chaos, daarmee dat mijn kot er op het eerste zicht wat rommelig uitziet.
    no votes  

bfree's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Cort + guitarport
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    't buget ligt idd wel een stukie hoger dan 20 euro :-) Deze keer wil 'k der op spelen ;-) Hihi, at least try :-$ En euhm, 'k wil dus van jullie horen waar je het liefst op speelt => elektrisch of akoestisch (mij lijkt akoestisch leuker ==> meer ritme). Als 't een elektrische wordt zal 't Ibanez of Cort zijn ==> wordt presies wel aangeraden e :-), maar is er iemand die een goe merk voor semi akoestische kent?
    no votes  

zavVi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik speel liefst elektrisch, maar er werd me wel aangeraden om het te leren op akoestisch -> dan zou ik het op alle gitaren kunnen
    no votes  

Fredje's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door __hanske__
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    't buget ligt idd wel een stukie hoger dan 20 euro :-) Deze keer wil 'k der op spelen ;-) Hihi, at least try :-$ En euhm, 'k wil dus van jullie horen waar je het liefst op speelt => elektrisch of akoestisch (mij lijkt akoestisch leuker ==> meer ritme). Als 't een elektrische wordt zal 't Ibanez of Cort zijn ==> wordt presies wel aangeraden e :-), maar is er iemand die een goe merk voor semi akoestische kent?

hangt ervan af wa je wilt spele .. zo akkoorde spelek liver op akoestisch ma ja op electrische gitaar kunde de leiding neme( lead dus)

dus eiglijk hangt het er gewoon van af wa ge zelf het liefste hoort .. geen van beide is minderwaardig

en voor merke .. gewoon bij de goeie bekende merken , ibanez, jackson , LAG( niet zo bekend maar heeft top kwaliteit), eumh blijf weg van stagg , en ook van de fender SQUIER er sta mss fender op maar het is egt rommel
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    'k denk toch da 'k ga voor een akoestische :-) Weet iemand rond wa prijs die zijn? Ibanez of Jackson dan??? En hoe ge best begint met gitaar te spelen? Tx
    no votes  

zavVi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    mss eens naar ne winkel gaan.. en me wa goei vragen kunde u besluit mss wel trekken

en best beginnen spelen? ... koop u nen boek, dan kunde lere wanneer ge wil en op eigen tempo... ge kunt ook liekes opzoeke op Inet voor te spele die ge graag hoort, of ineens les gaan volgen(duur)

stap gewoon is ne winkel binne en vraag of dienen tip daar ff wil spele waar ge geïntreseerd in zijt
    no votes  

birdhouse85's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    in de tijd heb ik mij een fender squier gekocht ( apart dus geen start brol ) met een kleine marshall amp, en dat speelt ZALIG

persoonlijk zou ik gitaar start-pack vermijden... mijn vriendin heeft een silvertone gekocht ( pack ) en trekt op nieveel.

alsook een andere vriend.

Voor mijn bass heb ik wel gekozen voor een starters-pack, omdat bass packs nu eenmaal degelijker zijn

als je serieus elek gitaar zou willen spelen, raad ik aan een degelijke gitaar te kopen ( ongeveer 250- 300 euro ) plus een deftige ( niet groot ) amp, zoals de mijne ( kleine marshall, voor op mijn kamer, speelt zalig goed en kost maar 80 euro )

want diene starters... ben er nie zot van ( destortion trekt totaal op niets )
    no votes  

MaDDie's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    epuiphone special sg, was mijn eerste gitaar en ben daar tevreden van. Versterkerkes zijn er met hopen.
    no votes  

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door __hanske__
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    'k denk toch da 'k ga voor een akoestische :-) Weet iemand rond wa prijs die zijn? Ibanez of Jackson dan??? En hoe ge best begint met gitaar te spelen? Tx
    Cort en Aria-Dreadnought heeft mooie akoestische voor rond de €150 - €200. Ibanez en Jackson zou ik niet direct nemen voor akoestische gitaren
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Okey, cort dan e zeg :-) Zageventje! Hihi (grapke zene) En waar moet ge vooral op letten als ge der een aankoopt? Veronderstel da der ook cort's bestaan die me totaal ni zouden liggen dus ...

Joeps
    no votes  

iTrader
    2 (100%)
    Neem iemand mee die kan spelen. Kies dan een gitaar uit die in je budget ligt en die je er 'mooi' uit vindt zien. Laat je vriend die dan bespelen en die zal je wel weten te zeggen of het een goeie is of niet.

Over het niet liggen trouwens, in het begin (en in de lage prijsklasse zeker) zijn voor je alle gitaren min of meer gelijk, hoor
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Okey, van de zomer is gaan zien dan ==> eerst exames :'( Weet er iemand dan een goeie winkel in antwerpen???

Zal je laten weten hoe 't gaat dan ;-) wss zo =>> ieeep, krak ... hihi

Mercikes e
    no votes  

Pagina 1 van 4 1234 Laatste

Regels voor berichten