Pagina 6 van 6 Eerste ... 23456

Discussie: De tijdloze

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hoe ge nog kunt stemmen voor een sinead o connor terwijl dat kind tegenwoordig zo zot als een achterdeur is versta ik ook niet
    Tis dat Ozzy mentaal zo stabiel is

Los daarvan wel leuke middag gehad op het werk.
    Paar nummers eruit die jammer zijn en niet altijd even deftig vervangen (Disturbed hun cover hoort echt niet in een tijdloze imo ma bon)
    En je wist op voorhand dat er door dat politiek correcte diversiteitsgezeik een paar nummers in de lijst gingen komen die je echt niet verwachte.
    Maar hey, 1000 keer liever Nina en Aretha dan Anouk of Adele

Volgend jaar allemaal stemmen op Life of Agony wegens het schrijnend gebrek aan transgenders in deze lijst!
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sond Bekijk bericht
    Tis dat Ozzy mentaal zo stabiel is

Los daarvan wel leuke middag gehad op het werk.
    Paar nummers eruit die jammer zijn en niet altijd even deftig vervangen (Disturbed hun cover hoort echt niet in een tijdloze imo ma bon)
    En je wist op voorhand dat er door dat politiek correcte diversiteitsgezeik een paar nummers in de lijst gingen komen die je echt niet verwachte.
    Maar hey, 1000 keer liever Nina en Aretha dan Anouk of Adele

Volgend jaar allemaal stemmen op Life of Agony wegens het schrijnend gebrek aan transgenders in deze lijst!
    Ik heb niet heel de tijdloze gevolgd, maar ik gok dat je het over Nina Simone en Aretha Franklin hebt. De eerste hoort imo altijd in de tijdloze, en de 2e heeft de typische boost door sterfte meegemaakt (pas op, nummers zijn ook tijdloos maar minder in het "stubru"-register).

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Ik heb niet heel de tijdloze gevolgd, maar ik gok dat je het over Nina Simone en Aretha Franklin hebt. De eerste hoort imo altijd in de tijdloze, en de 2e heeft de typische boost door sterfte meegemaakt (pas op, nummers zijn ook tijdloos maar minder in het "stubru"-register).
    Jop.
    Fantastische artiesten en geweldige nummers ook hoor, daar niet van.
    Maar je weet gewoon dat die er in gekomen zijn door dat artikel, punt.
    Al ben ik in elk geval blij verrast dat er op zulke vrouwen is gestemd en niet op de meer voor de hand liggende (en dan heb ik het vooral op Nina Simone gezien Franklin idd ook wel een 'sterfte' boost heeft gekregen)
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

Pagina 6 van 6 Eerste ... 23456

Regels voor berichten