Discussie: SPOTIFY PREMIUM

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)

SPOTIFY PREMIUM

Heb vraagjes ivm Spotify Premium,

welke soort abbo's heb je allemaal bij spotify?

kan je meer als 1 gebruiker tegelijk inloggen?

kan je bv bij fifa het geluid laten lopen in de achtergrond? dit is voor mij een belangrijke reden waarom ik het wil aanschaffen, dat en on the go...

kan je een jaar in 1 keer betalen met wat korting? wat raden jullie aan? is er een testmaand ook?

hoe kan je (tijdig) annuleren?

kan je betalen met prepaid kaarten, paypal saldo, en zijn er promo's geldig voor 't moment? wat is de meest voordelige versie?

alvast bedankt om 1 of alle vragen te beantwoorden

mvg, Gethez

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heb vraagjes ivm Spotify Premium,

welke soort abbo's heb je allemaal bij spotify?
    Spotify free en premium

kan je meer als 1 gebruiker tegelijk inloggen?
    Met premium kan jij en 5 gezinsleden inloggen

kan je bv bij fifa het geluid laten lopen in de achtergrond? dit is voor mij een belangrijke reden waarom ik het wil aanschaffen, dat en on the go...
    Dat weet ik niet

kan je een jaar in 1 keer betalen met wat korting? wat raden jullie aan? is er een testmaand ook?
    Er is een testperiode, nadien kan je vrijblijvend kiezen of je premium wil.

hoe kan je (tijdig) annuleren?
    Door tijdig te annuleren

kan je betalen met prepaid kaarten, paypal saldo, en zijn er promo's geldig voor 't moment? wat is de meest voordelige versie?
    Betaling kan met paypal, prepaid, bank

alvast bedankt om 1 of alle vragen te beantwoorden

mvg, Gethez
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    103 (100%)
    Thx, die betaling is dat ineens voor 1 jaar?? En is er automatische verlenging van kracht?

Ik zou eigenlijk liever in 1 keer betalen met een goede promo... Als iemand 1tje heeft?

edit: ik lees ook iets van spotify family, hoe is dit verschillend met spotify premium??
    Laatst gewijzigd door GETHEZ; 21 oktober 2018 om 16:34

Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)

iTrader
    103 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kid_C Bekijk bericht
    Thx, maar eigenlijk nog niet echt... Ik zie enkel prijzen per maand staan op de site, ik wil gewoon nu 1 jaartje aangaan en na dat jaar evalueren of het iets was voor mij, ik ga dus niet maandelijks abbo opzetten, het is 1 jaar of nikske...

Ik zie in 1ste instantie niet in die faq staan wat er precies gebeurt bij het einde van uw abbonement...

En de reden waarom ik achter die family vroeg is omdat ik zie staan dat er maar 1 gebruiker staat naast premium, bij family is dit 5, iedereen heeft mij toch altijd wijsgemaakt dat ge bij premium met 5 personen kon gebruiken... Is meteen ook 5 eur per maand duurder...

Ik zou het evt. Willen gebruiken, maar 15 eur per maand komt mij te duur uit... De bedoeling is toch dat ik het betaal, maar mijn zus moet het ook kunnen gebruiken, en zij woont niet in bij mij, zijn hier controles op?? Dus liefst voor een paar gebruikers, indien niet mogelijk ga ik het waarschijnlijk niet nemen, en aan 15 eur per maand ook niet...

Als er promoties zijn gaar dat via derden, zijn er zo regelmatig?? Geen lopende dan nu, meteen voor 1 jaartje?

iTrader
    1 (100%)
    Thx, maar eigenlijk nog niet echt... Ik zie enkel prijzen per maand staan op de site, ik wil gewoon nu 1 jaartje aangaan en na dat jaar evalueren of het iets was voor mij, ik ga dus niet maandelijks abbo opzetten, het is 1 jaar of nikske...

Ik zie in 1ste instantie niet in die faq staan wat er precies gebeurt bij het einde van uw abbonement...

En de reden waarom ik achter die family vroeg is omdat ik zie staan dat er maar 1 gebruiker staat naast premium, bij family is dit 5, iedereen heeft mij toch altijd wijsgemaakt dat ge bij premium met 5 personen kon gebruiken... Is meteen ook 5 eur per maand duurder...

Ik zou het evt. Willen gebruiken, maar 15 eur per maand komt mij te duur uit... De bedoeling is toch dat ik het betaal, maar mijn zus moet het ook kunnen gebruiken, en zij woont niet in bij mij, zijn hier controles op?? Dus liefst voor een paar gebruikers, indien niet mogelijk ga ik het waarschijnlijk niet nemen, en aan 15 eur per maand ook niet...

Als er promoties zijn gaar dat via derden, zijn er zo regelmatig?? Geen lopende dan nu, meteen voor 1 jaartje?
    Als het er niet staat, dan bestaat het niet he...
    Da is gewoon een maandelijks bedrag dat ze van uw rekening plukken, the end.
    En dan is er ook geen einde van uw abonnement: ge betaalt een maand, ge kunt een maand premium luisteren.

MaTi's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Probeer met een prepaid Spotify tijdelijk alvorens een abonnement te nemen?

Komt genoeg op forum voor dat iemand wilt delen of en plaats vrij heeft.

Dan zeg je op wanneer je wilt of ben je maar tijdelijk gebonden.

https://www.9lives.be/forum/gezocht/...fy-family.html bvb...

iTrader
    103 (100%)
    Ik wil niet van anderen afhangen en de 5 spots zouden allemaal worden gebruikt...

Maar als ik het dus goed voorheb eenmaal als ge paypal linkt is het automische betaling als uw maand om is??

En dat premium vs family premium is mij nog altijd ni duidelijk... Als iemand daar zou kunnen op antwoorden much obliged...

MaTi's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    En dat premium vs family premium is mij nog altijd ni duidelijk... Als iemand daar zou kunnen op antwoorden much obliged...
    https://www.androidcentral.com/spoti...spotify-family

Dat van paypal weet ik niet maar dat is gelijk bij Netflix waarschijnlijk. Elke zoveelste van de maand betaal je voor de komende 30 dagen erop. Zet je de betaling stop (meestal gewoon makkelijk te doen in de opties, dan kijk of luister je verder tot de dag dat je betaling normaal voorzien was. Ben je te laat, betaal je weer voor 30 dagenverder.

Voor zover ik ervaring heb met zulke abonnementen, zijn die wel correct. Stop je op tijd, kijk/luister je je maand uit. Ben je te laat, betaal je opnieuw voor een volledige maand.

Ik heb een prepaid kredietkaart, ik krijg een melding van de bank als er niet genoeg geld opstaat en netflix moet betaald worden. Ook een manier om het onder controle te houden. Meestal zet ik er voor een maand of drie abonnement op.

iTrader
    103 (100%)
    Thx, is al wat duidelijker nu die family, maar doen ze daar dan strenge controles op? Want als ze zien dat ge niet onder hetzelfde dak woont kunnen ze u de toegang ontzeggen voor family voor 12 maanden, en ook, er zijn blijkbaar geen promo's of kortingen mogelijk voor family formule, 15 eur vind ik net wat veel... Ik zal is zien om de kosten te delen...

En kunt ge switchen tussen betalingen door? Ik heb bv nog wat staan op paypal, maar voor maar een paar maanden, kan ik dan switchen naar overschrijving of naar prepaid ofzo?

Sryvoor al de noob ? 's, maar ik wil zeker zijn van alles...

En 15 eur, ik dacht dat het 10 was voor 5 gebruikers, das dus enkel mogelijk met family?

iTrader
    32 (94%)
    Is toch simpel? Spotify Premium is een abonnement voor 10€/maand waarvoor je 1 account krijgt zonder reclame en hoge kwaliteit audio. Spotify Family is een abonnement voor 15€/maand waarvoor je 6 accounts krijg zonder reclame en hoge kwaliteit audio. Die 6 accounts zijn uniek, dus niet gedeeld. Je kan enkel per maand betalen. Die 6 accounts moeten op hetzelfde adres wonen, controleren ze dat? Neen.. Zorg gewoon bij het aanmaken van de accounts dat je steeds hetzelfde adres opgeeft. Als jullie bijvoorbeeld met 5 zijn, is dat nog maar 3€/gebruiker/maand ..

iTrader
    103 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenpje Bekijk bericht
    Is toch simpel? Spotify Premium is een abonnement voor 10€/maand waarvoor je 1 account krijgt zonder reclame en hoge kwaliteit audio. Spotify Family is een abonnement voor 15€/maand waarvoor je 6 accounts krijg zonder reclame en hoge kwaliteit audio. Die 6 accounts zijn uniek, dus niet gedeeld. Je kan enkel per maand betalen. Die 6 accounts moeten op hetzelfde adres wonen, controleren ze dat? Neen.. Zorg gewoon bij het aanmaken van de accounts dat je steeds hetzelfde adres opgeeft. Als jullie bijvoorbeeld met 5 zijn, is dat nog maar 3€/gebruiker/maand ..
    Thx, maar mijn zus heeft bv. Spotify gehad in het verleden, vermoedelijk op een ander adres, gaat dit problemen geven als ze een van die 6 accounts gebruikt?

En nog een laatste vraagje om mijn onwetendheid te sussen, kan je spotify (voor langere tijd) gebruiken in het buitenland?? Voor meer als een maand? Ik bedoel als het adres van de account hier is en ge zijt voor langer als een maand in het buitenland, zijn hier enige restricties op?

iTrader
    32 (94%)
    Thx, maar mijn zus heeft bv. Spotify gehad in het verleden, vermoedelijk op een ander adres, gaat dit problemen geven als ze een van die 6 accounts gebruikt?

En nog een laatste vraagje om mijn onwetendheid te sussen, kan je spotify (voor langere tijd) gebruiken in het buitenland?? Voor meer als een maand? Ik bedoel als het adres van de account hier is en ge zijt voor langer als een maand in het buitenland, zijn hier enige restricties op?
    Dat eerste, geen probleem, ik had ook reeds een 'gewone' premium voordat ik naar Spotify Family ging, gewoon mijn adres gewijzigd in mijn account, mensen kunnen toch verhuizen?

Voor het 2de, ook geen probleem, Spotify 'controleert' enkel welk adres je in je profiel hebt ingegeven. Ze hebben een tijdje getest met GPS gegevens doorgeven via de app om te kijken of je wel vaak genoeg op dat adres bent maar ze zijn terug gefloten door privacy commissie dus die functie heeft nooit de app gehaald. En mensen kunnen toch ergens gedomicilieerd zijn maar toch een jaar op wereldreis gaan? No stress..

Regels voor berichten