Pagina 12 van 12 Eerste ... 289101112
    Vogroth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McBr@in Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Catering en merchandising was inderdaad ondermaats. Lange wachtrijen, snel uitverkocht, amateurs aan den toog. Och ja, toch weer een rammstein optreden voor de herinneringen. Aftellen naar Oostende!
    Wie slim is koopt online
    De lifad leden hebben hardtickets gekregen met een code op voor 15% korting op de merch. + Bovenop de lifad die ze al krijgen is dit wel goed meegenomen!
    En meestal hebben ze merch over.. echter vind ik de tourshirts van dit jaar echt niet mijn ding... Ik mis hun koppen op shirts..
    Maar ik heb die dag echt weinig gegeten, hun frieten trokken op niets helaas :/
    Xboxlive: Vogroth Steam: MrsMetalCookie Battlenet: Vogroth#2386
    The Custombeast: NZXT H440 Red/Black - i5-6600k CPU - 3,5 GHz - SYTHE Fuma tower power SCFM-1000 - MSI Z170 Gaming Pro Carbon - MSI GTX 1070 gaming x 8G - Corsair 16GB DDR4 Red 3000 mhz - Corsair RM550X - WD 1TB - SAMSUNG SSD 256GB - SAMSUNG 24 Inch monitor - CORSAIR K70 RGB Rapidfire - CORSAIR SABRE RGB - SEHNHEISER GSP350

TDJ's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vogroth Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wie slim is koopt online
    De lifad leden hebben hardtickets gekregen met een code op voor 15% korting op de merch. + Bovenop de lifad die ze al krijgen is dit wel goed meegenomen!
    En meestal hebben ze merch over.. echter vind ik de tourshirts van dit jaar echt niet mijn ding... Ik mis hun koppen op shirts..
    Maar ik heb die dag echt weinig gegeten, hun frieten trokken op niets helaas :/
    Ik kon de frieten nochtans wel smaken met stoofvleessaus. De kebab die sommigen aten had een keihard broodje.

LIFAD is echt de moeite. Rustig op voorhand tickets bestellen, leuke hard tickets krijgen, korting op merchandising.

Pagina 12 van 12 Eerste ... 289101112

Regels voor berichten