Fx_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja kheb het ook gezien dit weekend... Kmoet jammer genoeg niet werken.
    Ik ken het lapino, ik had ook zo iets in gedachten, zelfs eventueel alleen, gewoon tot in de ardennen rijden, terraske, overnachten en terug. Apffff
    En ja, voetgangers hebben altijd voorrang, je mag nog totaal in je recht zijn, dan ga je nog de gevolgen dragen denk ik, totaal niet ok maar bon.

Bon, gaan werken vandaag, misschien toch de moto nemen.
    Youtube: Fx_
    2018 Kawasaki Z1000SX
    no votes  

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Let op hee, voetgangers hebben altijd voorrang hoor.
    Aan voetgangerslichten die rood staan natuurlijk niet. Maar wat dan met de regel dat je altijd moet kunnen stoppen wanneer je iemand in gevaar brengt?
    ...
    En ja, voetgangers hebben altijd voorrang, je mag nog totaal in je recht zijn, dan ga je nog de gevolgen dragen denk ik, totaal niet ok maar bon.
    Misbegrepen mannen , die vrouw stak over met de fiets en niet in haar hand .Ik had voorrang hoor .Ik was ook op de hoofdbaan , daar is een stopstreep voor haar .
    no votes  

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    27 (97%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GS|Demogorgon Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    En is dat een gratis platform? Mijn boekhouder werkt met Billit en kost 17€/maand.
    neen, komt op 99 EUR per jaar. Alle plugins zijn inbegrepen, geen extra kosten.
    Voor die Octopus koppeling zijn er wel kosten bij de boekhouder verbonden.
    Billit was voor hem geen doen, die kostprijs is absurd als ge geen super laag aantal facturen hebt. Hij heeft zeer veel kleine verkopen dus ook een hoog aantal facturen, die zou al minimum het abo van 33 EUR per maand moeten nemen.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.
    no votes  

Jimmeh's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vliegende Cisse Bekijk bericht
    Let op hee, voetgangers hebben altijd voorrang hoor.
    Aan voetgangerslichten die rood staan natuurlijk niet. Maar wat dan met de regel dat je altijd moet kunnen stoppen wanneer je iemand in gevaar brengt?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door https://magazine.vab.be/op-weg/hoe-zit-dat/voetgangers-verkeer/
    Bij een oversteekplaats met verkeerslichten mag je uiteraard alleen oversteken als het voetgangerslicht op groen staat. Als er geen oversteekplaats in de buurt is, dan mogen voetgangers de rijbaan wel oversteken, maar hebben ze daarbij geen voorrang.
    Als er bij rood licht iemand doorloopt/rijd moet tijdig kunnen reageren, maar ook maar in het mate van het mogelijke.
    It is bad enough that so many people believe things without any evidence. What is worse is that some people have no conception of evidence and regard facts as just someone else’s opinion.
    -Thomas Sowell
    no votes  

knuster's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tgaat pikken dit weekend om weer niet te kunnen rijden
    Ben aan’t twijfelen om mijn full omnium om te laten zetten in een kleine omnium want dees gaat nog lang duren denk ik!
    en 1200€ betalen om ernaar te kijken is ook maar weggesmeten geld!
    no votes  

iTrader
    88 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tja hier ook full omnium ze, kan echt niet geloven dat ze al die maatregelen nog tot na de zomer gaan aanhouden. Kan gewoon niet.

Gaming Rig: Intel Core™ i7-9700K, MSI RTX2080, Alienware UW3418DW
    Console gaming: PS4 PRO | Xbox One X | LG OLED 65C7 | Sony HW40ES FullHD projector | 102" Beamax screen
    no votes  

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Heel de zomer niet rijden? Wtf

Bart de Wever daarjuist op tv , wij gaan hun niet beboeten omdat ze hier samen in het park zitten? Ik zag ze daar met 8man op een laken zien picknicken die vinden dat normaal egoisten en wij moeten onze moto laten staan , maar die doen maar op overal .Ik heb ne kameraad dat pas een nieuwe moto heeft en nu kunnen we niet rijden .
    no votes  

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Recreatief rondrijden met de auto mag voor ouderen en gezinnen met kinderen tot 5j , maar wij mogen niet rijden wat een apeland .

Ik vind dat er nog veel doden blijven vallen , bende sukkelaars lol

Veel ape dat hun voeten eraan vegen .
    no votes  

Lexx's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ze mogen mij eens tegenhouden hoor als ik met de moto naar de winkel hier rij om inkopen te gaan doen

Dan bel ik ze elke dag op en dan mogen ze mijn boodschappenlijstje zelf gaan afhalen in de winkel en tot aan de deur komen brengen
    "You don't stop riding because you get old, you get old because you stop riding."
    no votes  

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    lol

Motorijden moet toegestaan worden , wij kunnen niemand aansteken en die wielertoeristen kunnen ook accidenten doen en de ouderen met hun auto ook , als ge ziet hoe die rondrijden
    no votes  

Lexx's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nummerplaten van de nieuwe moto's zijn hier vandaag aangekomen. Morgenvoormiddag komen ze de moto's tot aan de deur leveren..
    "You don't stop riding because you get old, you get old because you stop riding."
    no votes  

Feignasse's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik vind het ook extreem zuur, maar ik snap de beslissing nog wel. Bij een ongeval met de moto heb je veel meer kans om met (zwaar)gewonden te zitten, dat is een potentiële belasting op IC-diensten die nu best kan vermeden worden. Het voorjaar is dan ook nog de periode waarin de meeste motorrijders terug ervaring moeten opdoen en waarin automobilisten zich nog niet ingesteld hebben op de aanwezigheid van moto's. M.a.w. grotere risico's.

Dat sommigen nog steeds de regels overtreden moet geen reden zijn om dat ook te doen ("als zij, dan wij ook").
    no votes  

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feignasse Bekijk bericht
    Ik vind het ook extreem zuur, maar ik snap de beslissing nog wel. Bij een ongeval met de moto heb je veel meer kans om met (zwaar)gewonden te zitten, dat is een potentiële belasting op IC-diensten die nu best kan vermeden worden. Het voorjaar is dan ook nog de periode waarin de meeste motorrijders terug ervaring moeten opdoen en waarin automobilisten zich nog niet ingesteld hebben op de aanwezigheid van moto's. M.a.w. grotere risico's.

Dat sommigen nog steeds de regels overtreden moet geen reden zijn om dat ook te doen ("als zij, dan wij ook").
    hoeveel motard verongelukken er dan wel per dag als dat een belasting voor IC-diensten zou betekenen? Op zich zou het wel het ideale moment zijn om terug te beginnen: weinig verkeer en ideaal motorrijweer, droog en niet te koud of warm.

Mijn motor staat sowieso stil: tijdens het rijden hoorde ik ineens raar geluidjes van m'n wiel afkomstig, alsof er een tak tussen zat. Gestopt en geluid stopte ook, gecontroleerd maar niets gezien. Weer vertrokken en dat geluid was er weer. Weer gestopt, niets te zien en daarna is het geluid wel weg gebleven, maar nu had ik het gevoel dat hij niet zo stabiel lag (wat natuurlijk ook inbeelding kan zijn doordat ik gealarmeerd was door dat lawaai). Thuis gekomen en alles nog eens gechecked, maar ik zie niets speciaal (niet dat ik er veel van ken). Enige wat ik gemerkt heb is dat m'n ketting redelijk los zit, dus die zou ik eens moeten laten aanspannen. Kan dat de oorzaak zijn van zo'n geluid?
    Maar goed, nu durf ik er toch niet echt meer mee rijden voordat hij gecontroleerd is, maar de garage is volledig gesloten (ook geen dringende gevallen), dus ik ga nog even moeten wachten.
    no votes  

iTrader
    132 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hier in Antwerpen doen ze in iedergeval niet moeilijk ,ik zie dagelijks tientallen agenten (waarvan ééntje mij en compliment gaf) en niemand die mij aan de kant heeft gezet.. en tegenwoordig met het mooie weer zie ik ook veel motards op duiken.
    no votes  

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    194 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren eerste meters van het jaar gemaakt. Ik ben met de motor heen en terug naar het rusthuis waar ik vrijwilligerswerk doe gereden.
    De volledige terugweg, een goede 18km, een combi op 5m achter me gehad.
    Als het een gewone wagen was geweest had ik teken gedaan van afstand te houden.
    En wat een pesterij zeg...van in begin wist ik dat ze me gingen controleren. Doe dat dan toch gewoon onmiddellijk. Neen, mij 16km op de kop 70km/u doen rijden. Om me dan op 2km van mijn deur te controleren.
    Heel mijn fun ontnomen.
    no votes  

Regels voor berichten