Jimmeh's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zaterdag ook geene kou gehad, omgeving hasselt. Wel al na een uur zeer aan m'n kont, word toch nog wa wennen terug :P
    It is bad enough that so many people believe things without any evidence. What is worse is that some people have no conception of evidence and regard facts as just someone else’s opinion.
    -Thomas Sowell
    no votes  

Tibokio's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren mijn eerste rijles gehad. Echt geweldige ervaring! Eerst wat geoefend met starten en stoppen in eerste vitesse en dan vrij snel de baan op (binnenwegen). Traag bochten nemen vind ik nog wel vrij moeilijk, en vloeiend schakelen ook. Maar het lukt allemaal wel, wat vrij snel meer zelfvertrouwen geeft op de moto. Binnen een goeie week de volgende les!
    ...
    no votes  

iTrader
    88 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Goed zo, is echt zalig eens je alles onder de knie krijgt. Wacht maar tot het echt mooi weer is en je ergens in Nederland op de mooie open wegen kan rondtoeren. Fantastisch gevoel.

Gaming Rig: Intel Core™ i7-9700K, MSI RTX2080, Alienware UW3418DW
    Console gaming: PS4 PRO | Xbox One X | LG OLED 65C7 | Sony HW40ES FullHD projector | 102" Beamax screen
    no votes  

Lexx's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het gaat (zoals altijd gepland) een volledig zwarte MT-09 worden. Mijn enigste minpunt is dat ik de blauwe eigenlijk mooier vind, maar die volledig blauwe wielen zien er echt niet uit (en de grijze stukken trekken ook op niets), vandaar dus de zwarte.

Iemand tips om er toch nog een klein beetje kleur op te krijgen? Ik denk dan bv aan kleine blauwe stickers als afwerking (bijvoorbeeld de letters van MT-09 op de tank en van die dingen).
    "You don't stop riding because you get old, you get old because you stop riding."
    no votes  

Burny's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexx Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het gaat (zoals altijd gepland) een volledig zwarte MT-09 worden. Mijn enigste minpunt is dat ik de blauwe eigenlijk mooier vind, maar die volledig blauwe wielen zien er echt niet uit (en de grijze stukken trekken ook op niets), vandaar dus de zwarte.

Iemand tips om er toch nog een klein beetje kleur op te krijgen? Ik denk dan bv aan kleine blauwe stickers als afwerking (bijvoorbeeld de letters van MT-09 op de tank en van die dingen).
    Blauwe rimstriping icm met enkele blauwe stickers op de tank zou al veel doen denk ik.
    The road to hell is paved with good intentions
    no votes  

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexx Bekijk bericht

Motorwrap
    https://www.motor-coating-wrapping.be/prijslijst/
    no votes  

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Rijlessen en examens worden voorlopig opgeschort
    ...
    no votes  

iTrader
    88 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Dat is wel klote, zei het gisteren nog tegen mijn madam, wie gehoopt had rijbewijs te halen tegen de lente is eraan voor de moeite

Console gaming: PS4 PRO | Xbox One X | LG OLED 65C7 | Sony HW40ES FullHD projector | 102" Beamax screen
    no votes  

Fx_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zelfs ng ni op gedacht, iedereen lijdt eronder
    Youtube: Fx_
    2018 Kawasaki Z1000SX
    no votes  

iTrader
    88 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Dat gezegd zijnde, vandaag 185km gebold. Frisjes maar o zo zalig weer deze morgen, en heel weinig verkeer. Stukje in Nederland gereden ook, elke keer weer verliefd op de wegen daar. Morgen terug de baan op, toch niks anders te doen

no votes  

Lexx's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
    Dat gezegd zijnde, vandaag 185km gebold. Frisjes maar o zo zalig weer deze morgen, en heel weinig verkeer. Stukje in Nederland gereden ook, elke keer weer verliefd op de wegen daar. Morgen terug de baan op, toch niks anders te doen
    Zou je eens wat plaatsen in Nederland kunnen doorsturen voor routes? Zou binnen een anderhalve week mijn nieuwe MT-09 moeten hebben
    "You don't stop riding because you get old, you get old because you stop riding."
    no votes  

iTrader
    88 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Op routeyou heel veel routes te vinden

no votes  

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De rijschool ging nog een officiële communicatie doen. Wrs worden alle afgesproken lesmomenten dan gewoon opgeschoven. Hopelijk schuift dat dan niet opnieuw binnen enkele weken. Zeer spijtig want ik ging normaal op het einde van deze maand mijn examen gedaan hebben. Ben vorige week ook al eens gaan zien naar een garage in de buurt waar ze de SV650 van 2020 net binnen hadden, prachtige kleur vind ik in het mat zwart met rood frame. Als ik dan (ooit) mijn rijbewijs haal, ga ik ook wel zeker testritjes doen met de MT 07 en de v-strom.

Voorlopig zit er helaas niets anders op dan filmpjes te kijken en te lezen over jullie ervaringen
    ...
    no votes  

iTrader
    133 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mijn MT-07 is sinds 12 maart binnen ,enorm tevreden
    https://i.ibb.co/LJCt2JR/IMG-0878.jpg

Ik heb hier wel en aantal 'beginner motard NOOB' vragen.
    Na aankoop 0 km op de teller ...tank was leeg 1 streepje dus meteen gaan tanken shell v-power 98 ,nu het tank is 14l groot ik heb maar 8.45l kunnen tanken het was letterlijk in no time vol ..
    Het vreemde is dat ik maar 130km heb kunnen doen met 1 volle tank ,max 6000rpm (inrijden tot 1000km) heel rustig gereden , dit kan toch niet ? of is dit normaal? brandstofdruk sensor defect? aangezien de moto nog nieuw is en ingereden moet worden?

Moet je en moto recht houden tijdens het tanken ? Ik vind het enorm irritant dat het pomp meteen begint te klikken...

En als laatste na 1 uur dragen van het helm heb ik enorm irritatie aan de achterkant van mijn hoofd ..en drukgevoel alsof die deel in het brand zit hoe langer ik rijd hoe erger het wordt.. helm muts helpt tijdelijk maar na en tijdje begint het weer.. enig oplossing ?

Mods tot nu toe:
    -Akrapovic uitlaat ,DB-killer delete komt later..
    -X-Mount en USB ingang

Wat er nog komt:
    -Footpeg Removal Delete Kit
    -Handvat verwarming OEM
    -Radiator cover
    -Valblokken
    -...

Het wordt zo iets
    http://wallpapersqq.net/wp-content/u...7-at-night.jpg

Vorig vrijdag éérste keer aan file filteren gedaan ...dat was adrenaline tot aan mijn ballen ,vooral als ik tussen 2 vrachtwagens zat
    Laatst gewijzigd door Elegance; 15 maart 2020 om 15:52
    no votes  

iTrader
    88 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Mooie moto!! Qua verbruik, geen idee. Ik doe met een volle tank met mijn Z900RS ongeveer 300km, afhankelijk van rijstijl natuurlijk. Misschien idd wat inrijden. Helm zal wel wennen, dat moet echt wel zichzelf aanpassen aan je hoofd.

no votes  

Regels voor berichten