iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hoe heb je €4000 bespaard? Je hebt gewoon een betere wagen voor je budget gekregen, maar je hebt niets bespaard eh, tenzij je altijd die wagen ging kopen en die gekocht hebt in Duitsland?

Beetje gelijk mensen die in de Solden zeggen dat ze bespaard hebben, neen, je hebt nog altijd €300 uitgegeven aan een nieuwe TV die je niet nodig had.

Soit, auto's eh.

Ik heb die site die jij hier gelinkt hebt toch ook al vaak open gehad om eens te loeren.
    "toch ook al vaak" uhum, bijna dagelijks

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

josilirios's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Hoe heb je €4000 bespaard? Je hebt gewoon een betere wagen voor je budget gekregen, maar je hebt niets bespaard eh, tenzij je altijd die wagen ging kopen en die gekocht hebt in Duitsland?

Beetje gelijk mensen die in de Solden zeggen dat ze bespaard hebben, neen, je hebt nog altijd €300 uitgegeven aan een nieuwe TV die je niet nodig had.

Soit, auto's eh.

Ik heb die site die jij hier gelinkt hebt toch ook al vaak open gehad om eens te loeren.

Hij heeft nieteens zijn budget gepost? Kan toch dat hij een wagen hier in België zag staan voor 20.000 en in Duitsland ongeveer hetzelfde heeft gevonden voor 16.000 euro.
    Wat een kommageneuk
    Cheer up, the worst is yet to come.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door josilirios Bekijk bericht
    Hij heeft nieteens zijn budget gepost? Kan toch dat hij een wagen hier in België zag staan voor 20.000 en in Duitsland ongeveer hetzelfde heeft gevonden voor 16.000 euro.
    Wat een kommageneuk
    Awel, dat is wat ik zeg dat "besparen" is.

josilirios's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Awel, dat is wat ik zeg dat "besparen" is.
    Cheer up, the worst is yet to come.

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)

Soit, auto's eh.

Ik heb mijn wagen dan ook in Duitsland gekocht .

Mijnen S3 stond aan €27k in Duitsland. Ongeveer dezelfde wagen maar met stoffen zetels, meer kilometers, automaat en geen Europese garantie stond €32k hier in België. In mijn ogen is dat dat dan €5000 bespaard, maar doordat ik die heb laten importeren door weinig tijd en verhuis is daar nog eens €1000 bijgekomen voor die dienst via een importbedrijf. Dus in totaal heb ik €4000 bespaard op een auto die altijd al wilde.

Een betere wagen heb ik niet, ik heb krak dezelfde die ik effectief aan't zoeken was voor 2 maanden aan een stuk.

Mijne Jetta was in de prak gereden, dus moest wel een andere auto kopen en wilde persé een S3 8V Sportback met die bepaalde sportzetels en manuele 6-bak. En het merendeel waren S-Tronics.

Hetzelfde met mijnen TV, die ik ook wilde, in NL was die €2989, in België (bij CB weliswaar) kostte datzelfde model €4500. Dus heb dan ook €1500 bespaard en een jaar extra garantie er gratis bovenop gekregen.

Dus effectief wel wat geld bespaard en geen louche Black Friday deals gekocht .

Moet wel zeggen t.o.v. toen (oktober 2018) ik de mijne kocht zijn de prijzen lokaal wel wat gezakt. Maar hebben nog altijd niet de specs die IK wilde. Vanaf 2015 zijn die allemaal automatic geworden.
    Laatst gewijzigd door Ascari; 9 juli 2019 om 12:47
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Dus effectief wel wat geld bespaard en geen louche Black Friday deals gekocht .
    Jup, voila. Dat is toch gewoon wat ik vroeg. Je hebt effectief dezelfde (min of meer) wagen gekocht voor minder.

Ik vroeg me af of je gewoon hetzelfde budget had aangehouden en een betere wagen had gekocht of effectief hetgeen je wilde gekocht had voor minder.

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Jup, voila. Dat is toch gewoon wat ik vroeg. Je hebt effectief dezelfde (min of meer) wagen gekocht voor minder.

Ik vroeg me af of je gewoon hetzelfde budget had aangehouden en een betere wagen had gekocht of effectief hetgeen je wilde gekocht had voor minder.
    Ok, in die zin. Ik had een budget van €25k met een max van €30k, dus hoe minder het was hoe beter.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Pagina 242 van 242 Eerste ... 142192232238239240241242

Regels voor berichten