Pagina 6 van 41 Eerste ... 234567891016 ... Laatste
    Schaevertje's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat ge hier 1000 euro (enfin, 2000 want het zijn 2 platen) kunt aan uitgeven...

gvQ's schermafbeelding
    iTrader
    57 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Bwa dieje mens heeft toch een goed gevoel voor humor Mochten het nu 2 porsches zijn zou niemand dieje zot verklaren
    Owner of gvQ,
    Manager at Autoglas Brugge

SarahBaptie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Die auto's zijn inderdaad lachwekkend :-)

f33db4ck's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Machtig

iTrader
    7 (100%)
    Vandaag een A4/A6 zien staan met 'STIG' als nummerplaat
    Weeral minder belastingen voor ons!

WeedJunk's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupondje Bekijk bericht
    Vandaag een A4/A6 zien staan met 'STIG' als nummerplaat
    Weeral minder belastingen voor ons!
    Ik gisteren:

"Nemo me impune lacessit!"
    Zaffah:"Voor mijn part luistert mijn lief naar mensen die scheten in een fles laten."

de boom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Iets grappig is nog wel lachen en leuk maar als ge dan zo ziet dat er mensen "stig" pakken, marginaal.

iTrader
    0
    dit is mijne:

ik weet het ik weet... geld buiten smijten zegt de ene, ego tripper voor de andere.. ik ben er toch blij mee. en echt niet om te stoefen, doe het meeste met de velo :-)

1000 euro neerleggen is veel ,maar 't is maar 1 keer en je hebt het voor heel je leven, dat is 1 reis, of voor sommige jaar roken, of 2/3 maanden benzine voor vele pendelaars, of een nutteloos optieke extra op ne premium auto, soit.. zo praat ik het zelf goed eh :-p.

Schaevertje's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door --- Bekijk bericht
    dit is mijne:

ik weet het ik weet... geld buiten smijten zegt de ene, ego tripper voor de andere.. ik ben er toch blij mee. en echt niet om te stoefen, doe het meeste met de velo :-)

1000 euro neerleggen is veel ,maar 't is maar 1 keer en je hebt het voor heel je leven, dat is 1 reis, of voor sommige jaar roken, of 2/3 maanden benzine voor vele pendelaars, of een nutteloos optieke extra op ne premium auto, soit.. zo praat ik het zelf goed eh :-p.
    Zelf vind ik dat er helemaal niets mis is met een perso plaat. Maar zoals je zegt heb je die (normaal) voor je leven.
    Ik heb zelf ook al zitten denken om een perso aan te vragen. Maar ik weet niet welke combinatie ik zou nemen.

- Een plaat met mijn naam en/of geboortedatum wil ik niet. Niet iedereen moet mijn naam weten.
    - Een plaat met merk en/of type wagen is ook nutteloos, aangezien ik niet heel mijn leven in mijn Ford Taunus ga rijden.
    - Een plaat zoals STIG, IAM469, HIHIHi, HAHAHA, LOLOL of weet ik wat is ook wat onnozel in mijn ogen.

Moest er nu een regel zijn dat je maar eenmalig 1000 euro moest betalen en daarna voor een minder bedrag elke keer een andere perso aanvragen zou ik het wel doen. Want mezelf kennende zou ik nu een perso kunnen aanvragen en een paar jaar later spijt krijgen van de combinatie die ik gekozen heb. En dan is dat toch een beetje weggesmeten geld.

iTrader
    0
    Zelf vind ik dat er helemaal niets mis is met een perso plaat. Maar zoals je zegt heb je die (normaal) voor je leven.
    Ik heb zelf ook al zitten denken om een perso aan te vragen. Maar ik weet niet welke combinatie ik zou nemen.

- Een plaat met mijn naam en/of geboortedatum wil ik niet. Niet iedereen moet mijn naam weten.
    - Een plaat met merk en/of type wagen is ook nutteloos, aangezien ik niet heel mijn leven in mijn Ford Taunus ga rijden.
    - Een plaat zoals STIG, IAM469, HIHIHi, HAHAHA, LOLOL of weet ik wat is ook wat onnozel in mijn ogen.

Moest er nu een regel zijn dat je maar eenmalig 1000 euro moest betalen en daarna voor een minder bedrag elke keer een andere perso aanvragen zou ik het wel doen. Want mezelf kennende zou ik nu een perso kunnen aanvragen en een paar jaar later spijt krijgen van de combinatie die ik gekozen heb. En dan is dat toch een beetje weggesmeten geld.
    ford taunus! heerlijk, daar heb ik argentinie nog honderden keren in gereden als lokale pendel taxi van dorp naar stad tijdens mijn schooljaar daar :-). wat een bakbeest haha, reden allemaal op cng en helft van de deurklinken en of deuren marcheerden niet.

ja combinatie kiezne is moeilijk, maar ik wou iets sober en minimalistisch, hoe korter hoe beter ook.. 1 lettercombi's waren al weg.
    ik wou eerst CD maar dat mag niet, dan C-D mocht maar achteraf geannuleerd, dan BB telefonisch.. CEO ofzo was er nog en IOI (ook overwogen)..
    feit is dat zo korte combinaties in de landen waren het mogelijk is VEEL meer kosten dan hier, dus vond ik 1000 euro, zelfs als student voor BB redelijk. er zijn natuurlijk maar 26 1 lettercombis en ook maar 26 met twee maal zelfde letter. toen ik vroeg waren er daarvan nog verschillende vrij (maar niet de knappe II of XX of OO). BB leek me zuiverste met B van belgie op de plaat er sowieso bij.. ZZ of LL zag ik ook wel zitten.

Maar ik geef toe.. wat te nemen is de grote vraag bij perso's. Maar ik ben er wel blij mee! Alleen krijg ik online surtout negatieve reacties behalve van andere nummerplaat freaks :-)

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Oh, ik dacht dat het gewoon wa voor ByeBye ofzo
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe

Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    zo een perso plaat is een beetje als een tattoo, is iets dat je voor heel lang hebt dus je denkt er best ook wa langer over om te beslissen. en dan heb je natuurlijk mensen die er nie bij nadenken, wat dan weer grappig is voor de rest

daimand's schermafbeelding
    iTrader
    29 (97%)
    Vind het wel jammer dat dat in de rechterbovenhoek moet staan. In de midden zou het mooist zijn. Nu is er veel te veel open wit geef mij mr mijn std plak op men minimotoke
    Lob teh fa gnoj!

iTrader
    128 (97%)
    BRIAN=997 Turbo S

Pagina 6 van 41 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Regels voor berichten