Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door buffalo_magic Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik laat mijn wagens ook altijd een stage 1 ondergaan, het voelt altijd aan alsof de wagen zo uit de fabriek moest zijn gekomen. Net iets meer pit en 'overschot' in elke versnelling.
    Ikzelf ga wel altijd voor een herprogrammatie op maat welke ik verkies boven een voorgeschreven chip.
    Zelf vond ik mijn megane 3 Rs met 300 pk echt wel het maximum voor de voorwielen, maar blijkbaar lukt het bij de Civic met 320 pk ook aardig. Moet wel zeggen dat rijden op een nat wegdek niet veel fun meer had te bieden.
    Nu rijd ik met een A45 met 420 pk en 570 nm en ook bij deze ervaar ik alleen maar voordelen tov het origineel.
    Heb ondertussen toch al op een wagen of 6 stage 1 laten doen en heb in al die jaren nog bij geen enkele wagen nadelen ervaren.

Denk dat in jouw geval 290 a 300 pk perfect is voor de golf. Meer lijkt me eerder de balans te verstoren dan extra plezier te leveren.
    Hmm, dan ga ik eerder voor de gewone stage 1 en dan laat ik de intake achterwege zoals sander ook zei.

Kga sowieso voor een tuning op maat. (daar ga ik toch vanuit bij DVX)

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Je kan altijd de Diverter Valve, sport filter, intake pipe en elbow en Turbo Muffler delete doen in de plaats van die remap, kan ook wel een aantal PK's bij krijgen op die manier zonder remap.
    Dan lijkt me een remap net gemakkelijker en interessanter ipv die hardware aanpassingen?

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    136 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Dan lijkt me een remap net gemakkelijker en interessanter ipv die hardware aanpassingen?
    Je kan die nadien altijd wel doen. Zo duur zijn die upgrades niet, het duurste was die GFB DV+ (diverter valve), kan altijd wel helpen met die remap.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Regels voor berichten