Pagina 2 van 5 Eerste 12345 Laatste
    MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tumi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hoe praat je iets recht

Dus het digitaal display bij BMW heeft minder functionaliteiten, maar dat komt omdat bij andere merken die extra functionaliteiten niet werken?
    Nee, bij andere merken heb je meer mogelijkheden qua grootte van tellers en hoe de informatie kan weergegeven worden.
    Dat kan bij BMW niet, daar heb je enkel de keuze welke informatie.

Dat is een nadeel, maar om hem daarvoor te laten staan.... Het is nu ook niet dat die extra functionaliteiten iets is wat je constant gebruikt.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

vdb92's schermafbeelding
    iTrader
    62 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zelf rij ik met een CLA, echt een zalige auto om mee te rijden... maar ik zou deze toch niet opnieuw kopen. Bmw blijft mij toch altijd iets wat extra comfort uit te stralen. Ook is de CLA standaard enorm laag en bij zo goed als iedere drempel moet je goed remmen om niet met z’n neus de straat te kussen.

Succes met je keuze!

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    20 Post(s)
    Ik nam sowieso de 4. En ik vind de neus mooi, als enige ter wereld volgens mij.

Hit Hard's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Je hebt gelijk en geen gelijk. DE Mercedes-tegenhanger van de 4 is gewoon de C coupé, daar kan je nu eenmaal niet rond.
    Dat iemand evengoed een CLA kan overwegen ten opzichte van een 4 kan dan ook weer best
    Dat de C coupé dé tegenhanger is van de 4 ga ik volledig mee akkoord. Maar mijn punt is dat de CLA dat dan óók is. Vergelijk de afmetingen van de CLA en de C coupé maar eens, dat is centimeterwerk. Het enige significante verschil is de wielbasis, omdat de CLA op de A gebaseerd is. Maar dat lijkt niet eens een impact te hebben op de interieurruimte. Het kan de A wel wendbaarder maken, en de C comfortabeler.

De CLA is maar een raar beestje vind ik. Dat is zogezegd een variant van de A klasse, maar de afmetingen van een C klasse. Hij is ook veel duurder dan een A, maar dan weer goedkoper dan een C. Je zou dan nog kunnen denken dat de C hoger gepositioneerd is, en dus een betere uitrusting krijgt, maar daar is niks van aan omdat ze MBUX op de nieuwe A klasse hebben geïntroduceerd. Kortom snap ik de mensen die nu een C coupé kopen niet goed: je lijkt gewoon minder auto te krijgen voor meer geld, tenzij ik iets over het hoofd zie. Misschien dat het tikkeltje extra comfort het waard is, hoewel ik zelf nooit die wagens geprobeerd heb (en ik maar gok dat de C iets comfortabeler is).

Ik vind dat de CLA en de C coupé gewoon in hetzelfde segment spelen. Maar dat zullen ze bij Mercedes niet willen horen.

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hit Hard Bekijk bericht
    Ik vind dat de CLA en de C coupé gewoon in hetzelfde segment spelen. Maar dat zullen ze bij Mercedes niet willen horen.
    CLA heeft 4 deuren en de C coupé 2. Dat is al een serieus verschil.
    En ik vermoed dat je in de C ook meer binnenruimte hebt.

Maar dat gezegd zijnde, ik vind de CLA er wel enorm mooi uitzien. Ik had die auto (of de shooting brake) bijna als volgende auto gekozen.

iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gewoon kiezen wat u het meeste bevalt. Zijn twee goede wagens. Je zegt wel dat ruimte niet belangrijk is maar misschien verandert dat in de toekomst? Koffer van een 4 is wel vele praktischer dan een cla.

vdb92's schermafbeelding
    iTrader
    62 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xcessive- Bekijk bericht
    Gewoon kiezen wat u het meeste bevalt. Zijn twee goede wagens. Je zegt wel dat ruimte niet belangrijk is maar misschien verandert dat in de toekomst? Koffer van een 4 is wel vele praktischer dan een cla.
    Volledig mee akkoord! Ik dacht ook, ruimte is niet belangrijk, tot ik vast stond door plaats te kort in de wagen door de scherpe insnijding van het kofferdeksel van mn CLA

Pana's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Gewoon de CLA nemen, hoe minder van die varkensneuzen op de baan hoe beter!

Maar even serieus: moeilijke keuze. De CLA is IMO een pak knapper als ik naar de AMG line sedan van mijn buurman kijk. En het MBUX systeem moet 0,0 onderdoen voor ID. Maar de 4 is volgens mij een solidere wagen.
    De 4 is misschien praktischer voor de de koffer, maar als er kinderen op de planning staan, moet je wel telkens je kind tussen de zetel door in het stoeltje zetten. Gaat iets makkelijker in de CLA.

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Op zich is die koffer van de CLA wel gigantisch. Ik verschoot er toch van.
    Zeker als je die vergelijkt met andere merken in zijn eigen klasse.

exCite's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Ik had die auto (of de shooting brake) bijna als volgende auto gekozen.
    De Shooting Brake z'n achterkant vind ik écht lelijk.

OT: Ik zou de CLA nemen, ik vind die neus van de 4 écht lelijk.
    We Remember them with pride,
    Those mighty reds of Shankly's side.
    And Kenny's boys of '88,
    There's never been a side so great.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren gaan rijden met een 420i.
    Wagen reed uitstekend, ook kwaliteit van interieur is er ferm op verbeterd!
    Enkel die spraakbediening 'Hey Bmw', dat was een catastrofe, het systeem verstaat je niet, bij de vraag om sfeerverlichting naar rood te brengen zegt het systeem 'ik verander het systeem naar f12 om vervolgens in het blauw te blijven staan..
    Niet dat ik dat systeem veel zou gaan gebruiken maar op een auto van ruim 60000 euro en waar BMW zoveel reclame rond maakt moet dat gewoon in orde zijn..
    Heb dit in de garage ook verteld en gaven een vage uitleg dat dit in Engels veel beter is enzoverder waarop ik hun de vraag stelde waarop dit systeem bij mercedes dan wel uitstekend werkt.. Daar hadden ze gen uitleg meer voor..
    Ik krijg een voorkeur voor de Cla, ga deze volgende week nog is rijden en dan ga ik beslissen.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salesmen Bekijk bericht
    Gisteren gaan rijden met een 420i.
    Wagen reed uitstekend, ook kwaliteit van interieur is er ferm op verbeterd!
    Enkel die spraakbediening 'Hey Bmw', dat was een catastrofe, het systeem verstaat je niet, bij de vraag om sfeerverlichting naar rood te brengen zegt het systeem 'ik verander het systeem naar f12 om vervolgens in het blauw te blijven staan..
    Niet dat ik dat systeem veel zou gaan gebruiken maar op een auto van ruim 60000 euro en waar BMW zoveel reclame rond maakt moet dat gewoon in orde zijn..
    Heb dit in de garage ook verteld en gaven een vage uitleg dat dit in Engels veel beter is enzoverder waarop ik hun de vraag stelde waarop dit systeem bij mercedes dan wel uitstekend werkt.. Daar hadden ze gen uitleg meer voor..
    Ik krijg een voorkeur voor de Cla, ga deze volgende week nog is rijden en dan ga ik beslissen.
    sorry, dat heb ik niet verstaan

Caracalla's schermafbeelding
    iTrader
    149 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Het moeten die twee zijn? Geen 330e ter overweging?
    Want met alles berekend, zal die veruit de goedkoopste zijn... én 300pk natuurlijk.
    http://www.belivert.be - zonnepanelen - vraag naar Dieter of PM me!

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caracalla Bekijk bericht
    Het moeten die twee zijn? Geen 330e ter overweging?
    Want met alles berekend, zal die veruit de goedkoopste zijn... én 300pk natuurlijk.
    Tghoh de 330e zijn koffer is nu wel belachelijk klein, een q2 heeft nog meer koffer ruimte.

Neus is inderdaad echt mega lelijk. Maar dan ook van elke nieuwe BMW. Ik vrees dat we er eventjes aan vasthangen tot ze die design lead ontslaan of ie vanzelf crepeert.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salesmen Bekijk bericht
    Enkel die spraakbediening 'Hey Bmw', dat was een catastrofe, het systeem verstaat je niet,.
    Bij Audi werkt dat perfect ....NOT

Regels voor berichten