Pagina 1 van 4 1234 Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Hulp bij tweedehands bmw

Ik ben op zoek naar mijn eerste auto als zelfstandige, echter wil ik niet meteen een groot budget nemen hiervoor maar max 30000 euro. Ik kijk vooral op de bmw site zelf naar de premium selection, maar ja het is de allereerste keer dat ik zelf een auto koop en niet kies. Ik weet niet goed waar ik naar moet zien is ne 4 jaar oude wagen met 50000 kilometer op goed of niet? Wat raden jullie hier aan hoe in deze zoektocht te gaan?

Voor degene die vragen waarom geen ander merk, de laatste leasewagen die ik had was een audi waar ik echt niet graag mee rond reed.

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Hangt er allemaal van af wat je nodig hebt/wenst?
    Werkgerelateerd->grote koffer?
    Model? Berline, break, coupe, suv...
    Benzine, diesel?
    Lange ritten, korte ritten?
    Sportief, klassevol...
    Gebruik als gezinswagen, kinderen?
    ...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja werkgerelateerd buiten laptop niks speciaal. Lange ritten mogelijk circa 50km per rit. Ik heb het wel voor de sportieve kant, maar moet ook wel kinderen in kunnen. Qua brandstof en model heb ik niet zoiets van het moet dat zijn. Bijvoorbeeld gisteren in de garage geweest waar een 6 jaar oude BMW X5 met 85000 kilometer op, waar die er zeer goed onderhouden uitzag en zo twijfelde ik toch want ja 6 jaar toch al oud

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    20 Post(s)
    30k excl btw daar heb je al een redelijk uitgeruste nieuwe voor denk ik (wat zijn de kortingen die je bij BMW krijgt als zelfstandige?)

Welke Audi was dat mss en wat was er mis mee?

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    139 (100%)
    Mentioned
    23 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theodanking Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ja werkgerelateerd buiten laptop niks speciaal. Lange ritten mogelijk circa 50km per rit. Ik heb het wel voor de sportieve kant, maar moet ook wel kinderen in kunnen. Qua brandstof en model heb ik niet zoiets van het moet dat zijn. Bijvoorbeeld gisteren in de garage geweest waar een 6 jaar oude BMW X5 met 85000 kilometer op, waar die er zeer goed onderhouden uitzag en zo twijfelde ik toch want ja 6 jaar toch al oud
    Mijne 'nieuwe' wagen dat ik van Duitsland heb laten overkomen is net 6 jaar geworden met nog geen 80k km op de teller toen ik die kocht, momenteel 102k km. Heb tot hiertoe geen problemen gehad, behalve een kapotte batterij die er al 6 jaar in zat.

Zolang er zorg voor gedragen is wilt 6 jaar oud niet echt iets zeggen.

Mijne vorige wagen was 4 jaar oud toen ik die kocht en heb die 7 jaar gehad, zonder echt grote problemen te hebben gehad. Had 104k km op de teller en toen ik die wegdeed had die net 202k km op de teller. (Was een 1900 tdi).
    Laatst gewijzigd door Ascari; 3 oktober 2020 om 21:54
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zijn portieren achter een noodzaak met de kinderen of mag een coupe ook?

Vb. BMW 430i Coupé M-pack / bj5-2018/ 69 dkm/ Xenon, GPS, Camer
    € 29.499,00
    https://link.2dehands.be/m1606147935...=socialbuttons

4 deurs versie
    BMW 420 dA Gran Coupé M-Pack *Navi Pro - LED - Open Dak
    € 28.790,00
    https://link.2dehands.be/m1606091061...=socialbuttons

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Das wel grappig op die link distributieketting word nooit vervangen lol remember n47 Bmw en volgens frits 118i etc ook .

Ik persoonlijk koop niks meer 2dehands , die premium selection ongevalvrij klopt niet altij lol

Je kan met nieuw ook miserie hebben , maar de kans is minder groot en ik ben er zeker van dat er geen accident mee gebeurd is .

Ik zeg niet dat alle 2dehandsen slecht zijn integendeel , maar 4j geen keuring etc vind ik ook wel leuk + iets nieuw is toch altijd leuk , ruikt lekker lol

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als beginnende zelfstandige meteen een 6 jaar oude X5 aanschaffen is nu niet meteen de slimste aankoop. (De zorgeloze jaren zijn eraf, en daar wil jij echt geen versnellingsbak of dergelijk van laten vervangen zonder garantie.)

Bij bmw premium staan 3serie breaks, van 1 jaar oud met 20 000km in uw budget. Koop zoiets en rij zorgeloos rond.
    Don't be a worrier, be a warrior!

iTrader
    0
    Mentioned
    20 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oxbow1 Bekijk bericht
    Als beginnende zelfstandige meteen een 6 jaar oude X5 aanschaffen is nu niet meteen de slimste aankoop. (De zorgeloze jaren zijn eraf, en daar wil jij echt geen versnellingsbak of dergelijk van laten vervangen zonder garantie.)

Bij bmw premium staan 3serie breaks, van 1 jaar oud met 20 000km in uw budget. Koop zoiets en rij zorgeloos rond.
    Als je aan 80000km een versnellingsbak moet vervangen zou je beter bij dat merk wegblijven. Vergeet niet dat 6jaar en 80000km voor werkmensen een nieuwe wagen is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mijn laatste leasewagen was een Audi q3, daarvoor jaren met bmw gereden. Maar die Audi in de 2 maand dat ik hem niet anders dan miserie. Uit Vitesse springen aan de lichten. De feature van automatisch afstand houden deed het niet altijd. De gps die eruit vloog als je maar je gsm instak.

Ja liefst had ik ook een nieuwe zelf samengesteld, maar ja ik heb hem vrij dringend nodig dus is er weinig andere optie dan voor tweedehands te gaan.

Ja de achterdeuren zijn wel noodzakelijk, niet alleen voor kinderen maar ook voor grootouders die wel eens meerijden

SilentSpring's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Hulp bij tweedehands bmw

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oxbow1 Bekijk bericht

2, evt. ook eens naar Duitsland kijken.

Ik vind Belgische premium selections altijd vrij duur en redelijk kaal.
    Ik zag gisteren bijvoorbeeld een X1 16d met halogeenlampjes en stoffen zetels voor 27.500 euro, had dan wel een panoramisch dak.
    Daarvoor vind je ze in Duitsland met led, lederen zetels en minstens 18d.
    Daarnet nog een andere X1 gezien, 29.900 euro vragen en dat spel heeft dan wel een m-pack maar ffs nog geen navigatie.
    Laat dat woordje premium dan ook maar vallen

Ik zou zelfs geen nieuwe kopen, mijn X1 die ik eerstdaags verwacht is bijvoorbeeld 2,5j oud en heeft 25.000km.
    Nieuwprijs ongeveer 40.000 euro, nu aan 65% van die prijs gekocht
    Met die 14.000 euro waardevermindering op 2 jaar tijd kun je al veel leuke dingen doen.
    Laatst gewijzigd door SilentSpring; 4 oktober 2020 om 12:06

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Koop dan toch een nieuwe vw golf ofzo? Of is status zo belangrijk?

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [LRRP] Bekijk bericht
    Koop dan toch een nieuwe vw golf ofzo? Of is status zo belangrijk?
    Ja, want iedereen die een BMW koopt doet dit puur voor de status. Dat die beter rijdt en afgewerkt is dan een Golf, dat doet er helemaal niet toe.

On: ik zou toch eerder jong 2dehands bekijken, 1 jaar oud met max 25k km's. Een X5 van 6 jaar oud zou ik niet aan beginnen.

Ik heb mijn vorige 520d toen ook bij premium selection gekocht, 1j en 25k km's, was toen 39k euro. Dus een deftig uitgeruste jonge 3 voor 30k moet toch echt lukken.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    20 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theodanking Bekijk bericht
    Mijn laatste leasewagen was een Audi q3, daarvoor jaren met bmw gereden. Maar die Audi in de 2 maand dat ik hem niet anders dan miserie. Uit Vitesse springen aan de lichten. De feature van automatisch afstand houden deed het niet altijd. De gps die eruit vloog als je maar je gsm instak.

Ja liefst had ik ook een nieuwe zelf samengesteld, maar ja ik heb hem vrij dringend nodig dus is er weinig andere optie dan voor tweedehands te gaan.

Ja de achterdeuren zijn wel noodzakelijk, niet alleen voor kinderen maar ook voor grootouders die wel eens meerijden
    Heb nog nooit iemand met Audi die dingen horen zeggen, was die nieuw?

Je hebt ook stockwagens die nieuw zijn (al is het met Corona niet veel soeps wss)

junkyjump's schermafbeelding
    iTrader
    120 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Gewoon ter info, het is nu terug 4j garantie bij aankoop van een BMW premium selection. Dus een goed moment

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Niets

Regels voor berichten