Pagina 4 van 4 Eerste 1234

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boomheadshot Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Das echt ferm in R line
    +1 en ge hebt daar een twin turbo versie in
    240 pk diesel, met chip erop => 300 pk
    gaat standaard in 6.5 sec naar 100 ^^

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [LRRP] Bekijk bericht
    +1 en ge hebt daar een twin turbo versie in
    240 pk diesel, met chip erop => 300 pk
    gaat standaard in 6.5 sec naar 100 ^^
    En ook in ene keer uw garantie kwijt..
    Voor een diesel tellen meer de NM dan de pk werd mij altijd gezegd..
    Een X5 45e gaat in 5,6 naar 100, dat maakt van die suv's nog steeds geen sportieve auto's

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Gij hebt ook niet "een Golf" he. Een standaard Golf of een Golf Variant rijdt als een dweil. Een GTI of een R is een heel ander paar mouwen, het zou nu echt schandalig zijn als het zelfs daar op niet veel trok.
    Sinds ze FWD zijn is de 1 reeks in standaard versie ook niet je van het qua stuurgedrag. Maar een M135i rijdt nog altijd beestig.

Nu qua prijs kan ik u niet volgen ze. Een Golf 110pk begint aan 25.000 EUR. Een A klasse 109 pk begint aan 25.500 EUR. Een 116i begin aan 27.000 EUR. Een Audi A3 begint aan 26.100 EUR.
    Als ik dat zie zou ik eerder zeggen dat de Golf veel te duur is, het is geen premium model maar op een klein verschil na betaalt ge wel een premium prijs.
    Ik kreeg die indruk de laatste tijd maar nooit zo concreet in cijfer werk gezien.

De basis prijs van ne Golf (tout court VW gamma) is echt teveel. Den enigste die ik best nog wel wat oké vind in het hele Volkswagen gamma is de Golf Variant. Quasi eve groot als de passat variant maar dan niet tering duur. Plaats aan Golf prijzen.

Een dweil waar ge quasi u heel hebben en houden kunt in duwen me de pampers in de dakkoffer. Voor de rest, nen tiguan all space zegt me dan weer ook een beetje iets, maar gewoon te duur. Smijt 5k extra op tafel en ge hebt ne nieuwen Q5.

En over dat Fabia en Skoda er over het algemeen niet spannend uit ziet. Waren maar wat voorbeelden. Heeft Ford niks tof? Best wel content geweest in den tijd van mijne Focus. En nen Mondeo is ook best wel ne grote bak.
    Dan hebde ook nog Toyota en Nissan. X trail is nen dikke bak voor zijn prijs. (Wel wegblijven van de melkkoe de crash quai). Dan hebde nog Mazda en wat de Fransen uitkakken. Ne Mazda 6 zoals ik hem graag zag was in den tijd 4k goedkoper dan ne kale BMW 3, en da was ne groteren otto. En Seat, den tijd dat dat Spaanse brol was is ook aan het stoppen.

Mijnen indruk blijft nog altijd dat het Volkswagen gamma gewoon één gigantische grijze muis is (buiten dat klein grut dat ze recent hebben uitgebracht). Zeer makkelijk vervangbaar door een ander merk dat voor de prijs van Volkswagen een betere match aan ieders noden kan leveren.
    Ik ben nu expliciet negatief over Volkswagen maar Volvo is in hetzelfde bedje ziek. Ook te duur voor wat je krijgt.
    Laatst gewijzigd door Enira; 9 oktober 2020 om 00:52

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Seat is echt zalig en goeie korting gekregen , de nieuwe Ibiza (2017) model is echt een topper al zeg ik het zelf .

Ik had nooit verwacht dat een Seat Ibiza FR zo leuk zou kunnen rijden en heel sportief en bijna 3j in men bezit en niks voorgehad .

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enira Bekijk bericht
    Ik kreeg die indruk de laatste tijd maar nooit zo concreet in cijfer werk gezien.

De basis prijs van ne Golf (tout court VW gamma) is echt teveel. Den enigste die ik best nog wel wat oké vind in het hele Volkswagen gamma is de Golf Variant. Quasi eve groot als de passat variant maar dan niet tering duur. Plaats aan Golf prijzen.

Een dweil waar ge quasi u heel hebben en houden kunt in duwen me de pampers in de dakkoffer. Voor de rest, nen tiguan all space zegt me dan weer ook een beetje iets, maar gewoon te duur. Smijt 5k extra op tafel en ge hebt ne nieuwen Q5.

En over dat Fabia en Skoda er over het algemeen niet spannend uit ziet. Waren maar wat voorbeelden. Heeft Ford niks tof? Best wel content geweest in den tijd van mijne Focus. En nen Mondeo is ook best wel ne grote bak.
    Dan hebde ook nog Toyota en Nissan. X trail is nen dikke bak voor zijn prijs. (Wel wegblijven van de melkkoe de crash quai). Dan hebde nog Mazda en wat de Fransen uitkakken. Ne Mazda 6 zoals ik hem graag zag was in den tijd 4k goedkoper dan ne kale BMW 3, en da was ne groteren otto. En Seat, den tijd dat dat Spaanse brol was is ook aan het stoppen.

Mijnen indruk blijft nog altijd dat het Volkswagen gamma gewoon één gigantische grijze muis is (buiten dat klein grut dat ze recent hebben uitgebracht). Zeer makkelijk vervangbaar door een ander merk dat voor de prijs van Volkswagen een betere match aan ieders noden kan leveren.
    Ik ben nu expliciet negatief over Volkswagen maar Volvo is in hetzelfde bedje ziek. Ook te duur voor wat je krijgt.
    Een nieuwe q5 zonder opties dan wel :-)
    x trail mag maar 1500 kg trekken, tiguan 2.7ton
    x trail max 150 pk, 0-13 naar 100 is wel heel traag

Trekvermogen is voor mij wel heel belangrijk, dan zit je met de tiguan wel veel beter zeker in combinatie met de 190 of 240 pk versie

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Je verward een tiguan met een touareg denk ik.

Zwaarste tiguan is een 150pk die ferm verschoot toen hij een aanhanger met 1500kg moest trekken.
    (We hebben een full option 2019 tiguan op de bedrijfsparking staan waar ze mij blij mee wilden maken, maar daar trek je echt niet dagelijks aanhangers mee voor je plezier)
    Don't be a worrier, be a warrior!

iTrader
    33 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor €30k ga je best in Duitsland kijken. Veel meer bang for buck. Enkele vb’en:

I found this offer at mobile.de:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...utm_medium=ios

BMW 320 iA M Sport*voll LED*Navi*Hifi*Leder*EU6 d Te
    First Registration: 09/2018
    Mileage: 20.252 km
    Fuel Type: Petrol

Price: € 26.980

BMW 320d SPORTAUT LEDER NAVI PRO LED CAM BLACKP VOLL
    First Registration: 03/2019
    Mileage: 18.000 km
    Fuel Type: Diesel

Price: € 25.298

BMW 520d Touring LED/Kamera/Navigation/Leder
    First Registration: 03/2019
    Mileage: 40.000 km
    Fuel Type: Diesel

Price: € 29.999

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [LRRP] Bekijk bericht
    Een nieuwe q5 zonder opties dan wel :-)
    x trail mag maar 1500 kg trekken, tiguan 2.7ton
    x trail max 150 pk, 0-13 naar 100 is wel heel traag

Trekvermogen is voor mij wel heel belangrijk, dan zit je met de tiguan wel veel beter zeker in combinatie met de 190 of 240 pk versie
    Ik kan alleen maar de 2L diesel selecteren op de VW met max trek vermogen van 2.3 ton. Ma bon dat trek vermogen als dat belangrijk is kan je dat voor Volkswagen prijzen met gemak vinden in andere merken ook. (en dat is mijn punt ook voornamelijk)

En bon nen x trail is dan ook nen auto van rond de 20k. Was maar als voorbeeld gegeven. Tiguan, das een ander verhaal... Die wagen ligt in allspace rond 40k. Dus die vergelijking gaat niet op om een wagen de helft zo goedkoop te gaan vergelijken in hoeveel ton die mag trekken.
    Laatst gewijzigd door Enira; 11 oktober 2020 om 17:16

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Het punt is dat je bij Volkswagen ook wel steeds meer krijgt dan bij de andere merken. Ze zitten aan de top qua bouwkwaliteit van de "gewone" merken, en dat merk je.
    Qua rijgedrag is het minder dat klopt. Zelfs seat en Skoda zijn super concurrentieel tegenover de rest, dus dat zegt al genoeg over VW zelf lijkt mij.

En Volo is gewoon lid van het clubje van premium wagens en daarmee klaar. En dat merk je uiteraard ook in de prijs.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oxbow1 Bekijk bericht
    Je verward een tiguan met een touareg denk ik.

Zwaarste tiguan is een 150pk die ferm verschoot toen hij een aanhanger met 1500kg moest trekken.
    (We hebben een full option 2019 tiguan op de bedrijfsparking staan waar ze mij blij mee wilden maken, maar daar trek je echt niet dagelijks aanhangers mee voor je plezier)
    zwaarste tiguan heeft 240 pk, 2 liter twinturbo

Ik kan alleen maar de 2L diesel selecteren op de VW met max trek vermogen van 2.3 ton. Ma bon dat trek vermogen als dat belangrijk is kan je dat voor Volkswagen prijzen met gemak vinden in andere merken ook. (en dat is mijn punt ook voornamelijk)

En bon nen x trail is dan ook nen auto van rond de 20k. Was maar als voorbeeld gegeven. Tiguan, das een ander verhaal... Die wagen ligt in allspace rond 40k. Dus die vergelijking gaat niet op om een wagen de helft zo goedkoop te gaan vergelijken in hoeveel ton die mag trekken.
    Idd, foutje is idd 2.3 ton (de q5 mag 2.7ton trekken)
    Het moet voor mij ook wel wat zijn kwa afwerking.
    Ikzelf rij in een golf 7 highline, als ik dan kijk naar bv de afwerking van een ford ranger of de nissan navara...

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)

X-trail begint aan 31.000€...
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    X-trail begint aan 31.000€...
    Euh zo duur geworden? Weet dat familie die enkele jaren geleden nieuw gekocht heeft voor 19900

Regels voor berichten