S.conceiçao7's schermafbeelding
    iTrader
    261 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)

Kleinere stads auto gezocht

Hoi hoi,

ik zoek een "kleinere" auto, dus mag zeker een 3 deurs zijn, liefst zelfs.
    zodat ik nog wat ruimte heb in mijn garage, maar ook geen extreem klein ding natuurlijk.

voor een 37jarige man, dus geen sulliger wagentje (2 Pk of opel corsa bv, sorry maar niet echt mijn ding).

ik ken werkelijk NIETS van types van auto's, ben er ook niet super in geïnteresseerd,
    maar deze morgen heb ik een fiets tocht gemaakt en enkele leuke modellen gezien:

ford fiesta (3 deurs) maar ik vrees dat de taksen en verzekering hiervoor aan hoge kant is, zijn nogal sportieve dingen met wat PK en KW zeker?
    nissan micra sport edition
    honda jazz (maar hier bestaat geen diesel van ??)
    nissan note
    kia (maar weet geen type) RIO dacht ik, maar is niet in diesel te krijgen zie ik op website

Wat is belangrijk voor mij:
    niet meer dan 100.000 km mee gereden.
    niet boven de 10.000 euro voor 2de hands

en vooral: ZUINIG in verbruik ( MOET DIESEL zijn)
    en ook heel belangrijk: goedkope verzekering én goedkope jaarlijkse wegentaks.
    (ik reed nu met een suzuki jimni, en dit was zalig: 250 euro wegentaks en 250 euro verzekeringen) moest dit opnieuw kunnen die prijzen: GRAAG !

alvast bedankt forummers!
    Laatst gewijzigd door S.conceiçao7; 16 mei 2020 om 10:30
    make america great again
    #build the wall, crime will fall #promises made, promises kept #2020:make democrats cry again #no more bullshit

iTrader
    261 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ook een goede website, waar je niet moet zoeken op merknaam maar bijvoorbeeld kan ingeven:

tussen de 50.000 en 100.000 km mag hij hebben
    moet diesel zijn,
    3 deurs
    taks moet onder de 300 euro zijn.
    zoiets zou heel handig zijn voor mij, want ben niet specifiek op zoek naar een merk en type, maar eerder naar bovenstaande criteria
    make america great again
    #build the wall, crime will fall #promises made, promises kept #2020:make democrats cry again #no more bullshit

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Stadsauto's ga je niet rap vinden met diesel, die technologie leent zich daar niet echt toe. Diesel dient om kilometers mee te malen, niet om in het stad wat van het ene verkeerslicht naar het andere te tuffen.
    Diesel is misschien aan de pomp wat goedkoper omdat je een lager verbruik hebt, maar dat compenseert dan in onderhoud en zo.

Op autoscout24 of mobile.de kun je die dingen wel ingeven, behalve die taks dan. Maar dat kun je zelf wel wat bepalen door het max vermogen en zo in te geven. Moest je kunnen ingeven welke euronorm de motor is, zou dat ook een grote hulp zijn.
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Waarom een nieuw topic met een zo goed als dezelfde vraag?

Een Opel Meriva of Dacia zijn goed voor u. Maar een Opel Corsa is te sullig?

En een Nissan Micra is dan wel weer goed?

Raar manneke gij...

En op autoscout24 kan je zoeken zonder merk of type te geven. Type auto, km-stand,...

Bvb: https://www.autoscout24.be/nl/lst?so...body=1&atype=C
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Aangezien je de Diesel gratis krijgt op uw werk, moet je toch niet kijken naar verbruik?

Ik zou van die situatie profiteren en voor iets decadent gaan. De eerste generatie VW Touareg met de 5.0 V10 TDI komt dan in aanmerking. Bouw dat om naar Lichte Vracht, en uw taksen zijn ook in orde. Daardoor heb je ook meteen het gevoel met een 3-deurs rond te rijden wegens de ontbrekende achterbank.

Dit exemplaar voldoet aan uw voorwaarden qua kilometerstand, en als je nog wat onderhandelt is de prijs ook in orde: https://www.autoscout24.de/angebote/...dtsrc=listPage

Verzekering zal ook meevallen gezien de leeftijd van dat spel. Just do it, nu het nog kan!

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    137 (100%)
    Mentioned
    15 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jackerath Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Aangezien je de Diesel gratis krijgt op uw werk, moet je toch niet kijken naar verbruik?

Ik zou van die situatie profiteren en voor iets decadent gaan. De eerste generatie VW Touareg met de 5.0 V10 TDI komt dan in aanmerking. Bouw dat om naar Lichte Vracht, en uw taksen zijn ook in orde. Daardoor heb je ook meteen het gevoel met een 3-deurs rond te rijden wegens de ontbrekende achterbank.

Dit exemplaar voldoet aan uw voorwaarden qua kilometerstand, en als je nog wat onderhandelt is de prijs ook in orde: https://www.autoscout24.de/angebote/...dtsrc=listPage

Verzekering zal ook meevallen gezien de leeftijd van dat spel. Just do it, nu het nog kan!

Euro3 Diesel, dus hij kan niet meer in de stad rondrijden.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    261 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    het vorige topic heb ik gesloten omdat die meriva en dacia toen de kern auto's waren, maar ik heb me bedacht en het moet echt een kleiner model zijn. Het topic zou niet meer overzichtelijk zijn, en al helemaal de verkeerde titel hebben.

zoals gezegd toch graag een zuinige diesel, want ja ik kan gratis tanken nu nog, maar het is niet gezegd dat ik daar eeuwig blijf werken
    en als ik elke week aanklop om te tanken zal mn baas misschien ook opeens zeggen, jamaar nu profiteert ge er van.

dus ja zoals in mijn posts echt graag een zuinige diesel stadswagen, en compact.

en ja die micra sport edition vind ik niet sullig, corsa wel.
    sorry hoor
    mag toch mijn mening zeggen, en jullie meningen vragen? maar maak geen beeld over mij, daarover is dit topic niet bedoeld
    make america great again

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Seat Ibiza, Skoda Fabia, VW Polo, Renault Clio, Peugeot 208,... Allemaal verkrijgbaar en diesel en vrij compact qua model.
    Giggity

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Ga gewoon de stadswagens af van elk merk. Diesel heeft sowieso al zijn reputatie tegen, en in stadswagens is het een beetje onlogisch, dus niet elk merk zal een diesel hebben. Als een nieuwe Dacia een optie was, kijk eens naar de Sandero?
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Heb je die jimny niet meer?
    Ik heb er ook altijd een voorliefde voor gehad en die komt er ook ooit nog.
    Iets teveel km's maar wel lichte vracht, spotgoedkoop en als je maar 10.000km per jaar doet kan je mits degelijk onderhoud nog makkelijk 13j mee verder.
    Wil je niet terug 1 of zoek je nu iets anders?

SUZUKI JIMNY DIESEL UTILITAIRE
    € 8.000,00
    ② SUZUKI JIMNY DIESEL UTILITAIRE - Suzuki | 2dehands

iTrader
    261 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiseguy444 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heb je die jimny niet meer?
    Ik heb er ook altijd een voorliefde voor gehad en die komt er ook ooit nog.
    Iets teveel km's maar wel lichte vracht, spotgoedkoop en als je maar 10.000km per jaar doet kan je mits degelijk onderhoud nog makkelijk 13j mee verder.
    Wil je niet terug 1 of zoek je nu iets anders?

SUZUKI JIMNY DIESEL UTILITAIRE
    € 8.000,00
    ② SUZUKI JIMNY DIESEL UTILITAIRE - Suzuki | 2dehands
    Nee helaas per total gereden deze week.
    Zonde want was diesel en had amper 71.000 km.

Tja moest ik ene vinden voor mooi prijske mag het terug jimny zijn maar voor 8000 euro heb ik al een degelijke ford fiesta 2ehands.

En die jimny gleed wel erg makkelijk uit als het vroor als die niet in 4x4 stond. Nogtans nieuwe banden..
    make america great again

Regels voor berichten