iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Goeie rijscholen Antwerpen

Binnenkort moet ik dus men voorlopig halen, waarbij ik heb gekozen voor 20u rijles. Ik heb al zon thread gezien op deze forum van 2005, dus ik denk dat deze wat outdated is vandaag

Ik heb alle antwerpse rijscholen bekeken en kom tot de conclusie dat de prijzen schommelen tussen de 1000 en max 1500. Bijvoorbeeld de VAB rijschool en merksemse zijn grofweg 1400 euro, maar is dit het wel waard als Rijschool E19(bijvoorbeeld) al voor 1120 euro all-in zelfde 20u biedt met examenbegeleiding? En dan rijdt ge nog in ne goeie mercedes ipv een nissan leaf. Iemand slechte ervaringen gehad met die "goedkope" rijscholen binnen antwerpen?

Rijden kan ik al wel. Ik vindt het belangrijkste om de 20u op papier te krijgen zonder zever, want ik heb al bij sommige gehoord dat ze dan moeilijk doen en zeggen pak nog is 6u erbij omdat ze vinden dat je slecht hebt gereden. Dit wil ik dus niet meemaken. Iemand tips of slechte ervaringen gehad met rijscholen?
    Laatst gewijzigd door Antonkra; 10 mei 2020 om 16:22

Sethje4's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het is niet de Mercedes die rijdt eh. Wat is er mis met een Nissan Leaf. Wat E19 betreft https://m.hln.be/in-de-buurt/antwerp...tel~a9d726934/
    PSN-ID: Sethje4
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten