Pagina 5 van 32 Eerste 12345678915 ... Laatste

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    22 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TooChé Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ah bon? ik wist niet dat 50 rijden op een 70kmu baan strafbaar was
    Zit ongeveer in hetzelfde vaarwater als bumperkleven. Het is namelijk ook illegaal om bewust het verkeer op te houden. Beide zijn een overtreding in eerste graad:
    https://www.intolaw.be/verkeersrecht...n#.XrleGWgzbUQ
    https://legalnews.be/burgerlijk-rech...els-advocaten/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Jij sloeber.

On it!

@ de mensen: je bent even belachelijk als je gaat vertragen... kijk, in iemand z'n gat plakken is 1 ding. In iemand zijn gat plakken en beginnen zwalpen op 1-2 meter van mijn gat, ok. Maar als ik mijn 2 kleine kinderen mee heb in den auto. En zo ne pipo begint levensgevaarlijke toeren achter mij te doen. Dan stop ik langzaam en stap uit. 't Interesseert mij niet of het dan belachelijk is of niet.

Ah, maar natuurlijk zeg ik dan eerst: 'kindekes, doe eens even jullie oogjes dicht, papa is direct terug'.
    Ah, enkel als je kinderen bij hebt, want dan ben je belangrijker in het verkeer? Ook een sticker op de raam hangen?

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Jij sloeber.

On it!

@ de mensen: je bent even belachelijk als je gaat vertragen... kijk, in iemand z'n gat plakken is 1 ding. In iemand zijn gat plakken en beginnen zwalpen op 1-2 meter van mijn gat, ok. Maar als ik mijn 2 kleine kinderen mee heb in den auto. En zo ne pipo begint levensgevaarlijke toeren achter mij te doen. Dan stop ik langzaam en stap uit. 't Interesseert mij niet of het dan belachelijk is of niet.

Ah, maar natuurlijk zeg ik dan eerst: 'kindekes, doe eens even jullie oogjes dicht, papa is direct terug'.
    Ma gij zijt dan ook geen zo'n lafbek die in zijn auto blijft zitten en vervelend doet om te treiteren.

Niet dat ik uitstappen voor zoiets goed praat, is evenzeer onnodige verkeersagressie. Al snap ik dat veel eerder dan gewoon ambetant doen en eventueel nog andere weggebruikers die er niets mee te maken hebben, ook te irriteren omdat je je richt op die ene.

Heb eigenlijk nog maar 1x uitgestapt voor iemand zonder dat er een aanrijding was, en dat was om te gaan zien of die ladderzat was of een beroerte had. Het was het eerste en heb de 101 gebeld, die waren er op nog geen 5 minuten want er zat net een patrouille in de buurt.

TooChé's schermafbeelding
    iTrader
    71 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Zit ongeveer in hetzelfde vaarwater als bumperkleven. Het is namelijk ook illegaal om bewust het verkeer op te houden. Beide zijn een overtreding in eerste graad:
    https://www.intolaw.be/verkeersrecht...n#.XrleGWgzbUQ
    https://legalnews.be/burgerlijk-rech...els-advocaten/

Ah, enkel als je kinderen bij hebt, want dan ben je belangrijker in het verkeer? Ook een sticker op de raam hangen?

Bewust verkeer ophouden is nog iet anders. Ik vertraag enkel zodat de oldtimer-verlaagde-mooi-opgezette-golf (met bijhorend petje achter het stuur) mij vlotjes kan inhalen zodat hij tijdig thuis is bij zijn mama, zoals hij aangeeft door het nodeloos bumperkleven.
    That's all.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TooChé Bekijk bericht
    Bewust verkeer ophouden is nog iet anders. Ik vertraag enkel zodat de oldtimer-verlaagde-mooi-opgezette-golf (met bijhorend petje achter het stuur) mij vlotjes kan inhalen zodat hij tijdig thuis is bij zijn mama, zoals hij aangeeft door het nodeloos bumperkleven.
    That's all.
    Aja, uiteraard is dat je reden. Vandaar dat je blij wordt van het feit dat je achterligger gefrustreerd raakt (je andere post).

schumi2003's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb altijd geleerd dat diegene met het geweer meestal gelijk heeft.

Legends come and go but hero's never die
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Ook al doen die hun ogen dicht, die horen de bosmaaier dan toch?
    Ier si, protip nummer 2. Ik leg dezen avond nog wat oordoppe'kes in den auto! Merci hé!

Huh? Dus je wilt dat ik ook uitstap als ik alleen ben? Misschien moet ik inderdaad wat consequenter worden daarin. Thx!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remake Bekijk bericht
    Ma gij zijt dan ook geen zo'n lafbek die in zijn auto blijft zitten en vervelend doet om te treiteren.

Niet dat ik uitstappen voor zoiets goed praat, is evenzeer onnodige verkeersagressie. Al snap ik dat veel eerder dan gewoon ambetant doen en eventueel nog andere weggebruikers die er niets mee te maken hebben, ook te irriteren omdat je je richt op die ene.

Heb eigenlijk nog maar 1x uitgestapt voor iemand zonder dat er een aanrijding was, en dat was om te gaan zien of die ladderzat was of een beroerte had. Het was het eerste en heb de 101 gebeld, die waren er op nog geen 5 minuten want er zat net een patrouille in de buurt.
    Voila, het kan nooit kwaad om eens uit te stappen hé. Zo zie je maar.
    Don't think you are, know you are...
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Bes86's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Was na mijn werk efkes gestopt bij den bakker in Vichte, die in een fietsstraat gevestigd is.

Bij het vertrekken zie ik in mijne spiegel ne fietser met wat auto's erachter afkomen in de verte.
    Wou bijna aanzetten, tot ik den eersten auto die fietser zie inhalen, om dan ook sneller dan 30km/h te rijden.
    Tot mijn verbazing zie ik dat daarachter ne Peugeot van de lokale politie reed.

Maar die gast doen stoppen, ho maar...
    De politie stak zélf diene fietser ook voorbij, om 30m verder de parking van het politiebureau op te rijden.

Zijne shift zal er bijna op gezeten hebben, zeker?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schumi2003 Bekijk bericht
    Dus niet altijd.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bes86 Bekijk bericht
    Was na mijn werk efkes gestopt bij den bakker in Vichte, die in een fietsstraat gevestigd is.

Bij het vertrekken zie ik in mijne spiegel ne fietser met wat auto's erachter afkomen in de verte.
    Wou bijna aanzetten, tot ik den eersten auto die fietser zie inhalen, om dan ook sneller dan 30km/h te rijden.
    Tot mijn verbazing zie ik dat daarachter ne Peugeot van de lokale politie reed.

Maar die gast doen stoppen, ho maar...
    De politie stak zélf diene fietser ook voorbij, om 30m verder de parking van het politiebureau op te rijden.

Zijne shift zal er bijna op gezeten hebben, zeker?
    )
    Dit vind ik altijd zever. Weet jij of die mannen de nummerplaat hebben genoteerd om een PV na te sturen?
    Het is veel efficiënter om dat te doen en verder te rijden, dan om hem tegen te houden en mogelijk verschillende andere overtreders te zien he.

Bes86's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ... Het is veel efficiënter om dat te doen en verder te rijden, dan om hem tegen te houden en mogelijk verschillende andere overtreders te zien he.
    Inderdaad, op de parking van het politiebureau stonden zeker veel foutparkeerders die ik niet gezien had vanop 't straat...

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bes86 Bekijk bericht
    Inderdaad, op de parking van het politiebureau stonden zeker veel foutparkeerders die ik niet gezien had vanop 't straat...
    Ik zie de relevantie niet tussen zogenaamd foutparkeren op een parking die waarschijnlijk privé is en op de baan een overtreding begaan.
    En als die parking openbaar terrein is, is dat nog niet hetzelfde als de situatie die je eerst beschreef.
    Lijkt me vooral bashen op politie "die hun werk niet doen" terwijl je geen flauw idee hebt van wat ze eigenlijk gedaan hebben.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Bes86's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zie de relevantie niet tussen zogenaamd foutparkeren op een parking die waarschijnlijk privé is en op de baan een overtreding begaan.
    En als die parking openbaar terrein is, is dat nog niet hetzelfde als de situatie die je eerst beschreef.
    Lijkt me vooral bashen op politie "die hun werk niet doen" terwijl je geen flauw idee hebt van wat ze eigenlijk gedaan hebben.
    Zo doordrammen op een sarcastische opmerking van mij, man. (Die ge toch iéts te serieus neemt...)

Uw frustratie begint vooral omdat GIJ ervan uitgaat dat ik aan "politie bashing" doe.
    Ge weet echter niet dat ik helemaal niét anti-politie ben. Ik ben stééds vriendelijk tegen agenten.

Ik maakte een post over iets wat ik raar vond, waarna gij direct van het ergste uitgaat.
    Chill, de werkdag zit erop.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is dat niet verhoogd naar 80 sinds 2020? Of is dat iets voor 2021? Is in elk geval al beslist.
    Daarnaast, als je toch 80 rijdt met een personenwagen en je doet dat op een stuk waar vrachtwagens niet mogen inhalen met een accordeon aan camions er achter, kan de politie nog steeds bekeuren op onaangepaste snelheid, maar ze moeten het wel zien natuurlijk
    Is dat zo? Volgens mij enkel een wetsvoorstel dat ingediend was eind 2019. Verder niets meer van gehoord.
    https://www.standaard.be/cnt/dmf20191118_04723143

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)

De kinderloze gespot ze!

Nee je bent niet belangrijker in het verkeer als je kinderen bijhebt. Levensgevaarlijke toeren uithalen waar kinderen bij zijn is gewoon een verzwarende factor imo. Aangezien ze weerloos zijn en bepaalde dingen nog niet zo goed kunnen plaatsen.. gaat ge bij een schipbreuk ook de vrouwen en kinderen aan de kant duwen zoals dieje van Titanic, omdat ge even belangrijk zijt?

En nee, ik zou nooit van men leven eender welke sticker op mijn auto hangen, dan kan ik evengoed een Peugeot partner kopen! Sorry Waelvis

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    22 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    De kinderloze gespot ze!

Nee je bent niet belangrijker in het verkeer als je kinderen bijhebt. Levensgevaarlijke toeren uithalen waar kinderen bij zijn is gewoon een verzwarende factor imo. Aangezien ze weerloos zijn en bepaalde dingen nog niet zo goed kunnen plaatsen.. gaat ge bij een schipbreuk ook de vrouwen en kinderen aan de kant duwen zoals dieje van Titanic, omdat ge even belangrijk zijt?

En nee, ik zou nooit van men leven eender welke sticker op mijn auto hangen, dan kan ik evengoed een Peugeot partner kopen! Sorry Waelvis
    Ik heb niks tegen kinderen (of vrouwen) hoor Maar ik heb nooit gesnapt dat mensen zo reageren "als ge dat doet voor mijn kinderen dan...". Ofwel doe je iets dat niet door de beugel kan, en dan reageer je altijd, ofwel reageer je nooit.

En die stickers, hoe vaak dat je daar mensen mee ziet rondrijden die dan gelijk zotten door het verkeer vliegen. Onbegrijpelijk imo. Die stickers kunnen imo voor 1 ding nuttig zijn, en dat is als iemand parkeert, dat je beseft dat daar mogelijks kinderen uit de achterdeur gaan komen. Maar het lijkt toch vaak alsof die stickers als excuus moeten dienen voor hun rijgedrag.

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schumi2003 Bekijk bericht

Real power is not found in guns.
    Real power is in the bullets.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

Regels voor berichten