Pagina 65 van 85 Eerste ... 155561626364656667686975 ... Laatste

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    22 Post(s)
    Hier was het deze: https://www.handleidi.ng/viewer/630638/1/bg1.png
    Dat ging er eigenlijk net onder, onderstel plooide nog wel vrij plat samen en de rand van de draagmand klapte ook in.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dàt was wat ik nog miste in mijn auto Dat is toch weer zo'n compleet nutteloze uitvinding, ge moet ook nog 15s wachten tegen dat het naar boven komt...
    Toen ik dat zag vroeg ik me ook meteen af hoe ze groen licht gekregen hebben voor zo'n overengineered project. Zeker als je dan vergelijkt welke belachelijke kostenbesparingen BMW soms doorvoert bij andere modellen. Op de latere productiejaren hebben ze bij de F20 bijvoorbeeld die lederen balg rond de pook van de automaat verwijderd, waardoor het interieur er minder edel uitziet. En zo hadden ze nog tig zaken aangepast om kosten en gewicht te besparen (o.a. om betere WLTP-resultaten te halen).

Maar ik ben er wel zeker van dat zulke gimmicks over 20 jaar in de smaak vallen bij liefhebbers / verzamelaars. Zeker als die dan nog werken.
    Kijk maar naar een E38 die uitgerust is met picknicktafels of de elektrische zonneschermen in de passagiersruimte. Als de wagen nog in degelijke staat is waarbij dat aanwezig is én werkt, dan is dat veel waard.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Geen bedrijfswagen maar van een astra h break naar een golf 7 break gegaan en vond die koffer toch ook net iets minder interessant. Roll-up vliegt er ook direct uit hier met een hondenbench, buggy, plooibakken, werkgerief,...

Eigenlijk onnozel want ik laat die hondenbench in de auto staan maar den hond zelf gaat maar één keer in de week mee

whoopie's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Genius Bekijk bericht
    https://www.baby-dreams.nl/stylo-cla...sic-s-364.html

Onderstel en bak moeten sowieso op elkaar geplaatst worden, eerst onderstel en dan bak ervoor of vice versa lukt al helemaal niet.
    Wij hadden dezelfde

In mijn a4 smeet ik die bak op de achterbank (toen er nog maar 1 kindje was), ging nog net naast de maxi Cosi.

In men vrouw haar superb kan je dat netjes naast elkaar zetten.

Wij lieten eigenlijk ook altijd de wielen eraan. Teveel gedoe anders.

Als iemand interesse moest hebben: staat hier nog zolder. Kinderen zijn eruit gegroeid
    Psn: whoopiemans

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jackerath Bekijk bericht
    Toen ik dat zag vroeg ik me ook meteen af hoe ze groen licht gekregen hebben voor zo'n overengineered project. Zeker als je dan vergelijkt welke belachelijke kostenbesparingen BMW soms doorvoert bij andere modellen. Op de latere productiejaren hebben ze bij de F20 bijvoorbeeld die lederen balg rond de pook van de automaat verwijderd, waardoor het interieur er minder edel uitziet. En zo hadden ze nog tig zaken aangepast om kosten en gewicht te besparen (o.a. om betere WLTP-resultaten te halen).

Maar ik ben er wel zeker van dat zulke gimmicks over 20 jaar in de smaak vallen bij liefhebbers / verzamelaars. Zeker als die dan nog werken.
    Kijk maar naar een E38 die uitgerust is met picknicktafels of de elektrische zonneschermen in de passagiersruimte. Als de wagen nog in degelijke staat is waarbij dat aanwezig is én werkt, dan is dat veel waard.
    Ik vind het eigenlijk echt wel een waardevolle feature. Als je anders je roll-up thuis moet laten, en dus nooit kan gebruiken op een parking oid heeft het weldegelijk nut.
    En dat kostenbesparende geldt enkel voor standaarduitrusting hé... het zal heus wel een duit kosten om die optie aan te vinken.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poeperman2 Bekijk bericht
    En dat kostenbesparende geldt enkel voor standaarduitrusting hé... het zal heus wel een duit kosten om die optie aan te vinken.
    Haha, vergeet het. Zelfs bij een volledig uitgeruste M140i hebben ze dat door de strot geduwd. Hier zijn voor en na foto's om dat in ere te herstellen: https://www.1erforum.de/threads/scha.../#post-3001234

Bij BMW kunnen ze zich tegenwoordig alles permitteren, de klanten slikken het toch.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik vind het eigenlijk echt wel een waardevolle feature. Als je anders je roll-up thuis moet laten, en dus nooit kan gebruiken op een parking oid heeft het weldegelijk nut.
    Waarom zou je die thuis moeten laten als je die af en toe wilt gebruiken? Je kan hem dan toch gewoon uitrollen of niet, naargelang het nodig is.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jackerath Bekijk bericht
    Haha, vergeet het. Zelfs bij een volledig uitgeruste M140i hebben ze dat door de strot geduwd. Hier zijn voor en na foto's om dat in ere te herstellen: https://www.1erforum.de/threads/scha.../#post-3001234

Bij BMW kunnen ze zich tegenwoordig alles permitteren, de klanten slikken het toch.
    Standaarduitrusting dus, of het nu een 116d is of een 140i. Dat is net wat met dat woord bedoeld wordt .
    Die balg kost geld omdat ze hem bij elke wagen moeten voorzien. Die roll-up is een optie dus wordt gewoon keihard doorgerekend aan elke klant die hem wil.

En heeft geen invloed op WLTP, gewicht uit de boekskes, vanafprijs,...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Waarom zou je die thuis moeten laten als je die af en toe wilt gebruiken? Je kan hem dan toch gewoon uitrollen of niet, naargelang het nodig is.
    dat vind ik ook hoor, maar als je hierboven leest laat iedereen de roll-up thuis omdat hij anders in de weg zit. En dan is het wel een interessante oplossing.

Ik liet mijn roll-up ook altijd zitten.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Standaarduitrusting dus, of het nu een 116d is of een 140i. Dat is net wat met dat woord bedoeld wordt .
    Die balg kost geld omdat ze hem bij elke wagen moeten voorzien.
    Die balg was standaard bij alle bouwjaren, van 2011 tot half 2018. Vanaf dan verdween die tot wanneer het model van het toneel verdween half 2019. Zelfs wanneer je alle opties uit de catalogus aangevinkt had, kreeg je die balg er nooit of te nimmer bij. Dat vloekt dus met wat je hier schreef:
    het zal heus wel een duit kosten om die optie aan te vinken.
    Is dus nogal moeilijk als ze van die balg zelfs geen optie maken.

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    22 Post(s)
    Als je grote items wil laten zit dat in de weg en moet je dat dus eerst weglaten.

Eerlijk gezegd, voor de juiste prijs zou ik dat nog wel aanvinken. Verhoogt nog de snelle moduleerbaarheid van een wagen en in een break vind ik dat dan wel passen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Als je grote items wil laten zit dat in de weg en moet je dat dus eerst weglaten.

Eerlijk gezegd, voor de juiste prijs zou ik dat nog wel aanvinken. Verhoogt nog de snelle moduleerbaarheid van een wagen en in een break vind ik dat dan wel passen.
    Enkel als je de achterbank neerklapt dan toch? Die 10 cm brede balk gaat het verschil anders niet maken, of je moet al 100% van je koffer willen benutten.
    Laatst gewijzigd door Nineshots; 8 juli 2020 om 18:57

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    22 Post(s)
    Enkel als je de achterbank neerklapt dan toch? Die 10 cm brede balk gaat het verschil anders niet maken, of je moet al 100% van je koffer willen benutten.
    Ja klopt, vooral voor als je de zetels neerklapt om meer ruimte te gebruiken en door te laden.

iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Zoals bij men 3gt vind ik handig, is in 2 stukken en past mooi onder de vloer.

Moet bij mij toch wekelijks eens onder de vloer verdwijnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als je verdonkerde ruiten hebt achteraan ontgaat mij het nut van telkens dat scherm erop en af te halen. Ik zou dat gewoon ergens in de garage zetten en het ook gewoon daar laten. Die uitsparing in de koffer waar die zo mooi inpast kan voor allerlei ander spul gebruikt worden.

GvR's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camerad Bekijk bericht
    Als je verdonkerde ruiten hebt achteraan ontgaat mij het nut van telkens dat scherm erop en af te halen. Ik zou dat gewoon ergens in de garage zetten en het ook gewoon daar laten. Die uitsparing in de koffer waar die zo mooi inpast kan voor allerlei ander spul gebruikt worden.
    Zorgt ook voor geluidsdemping. Bij mij (A4) bleef hij vaak omhoog staan terwijl de koffer toe was. Uiteindelijk met een software update verholpen..

Regels voor berichten