Pagina 47 van 90 Eerste ... 3743444546474849505157 ... Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poeperman2 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hoeveel jaar en kilometers? Incl winterbanden en brandstofprovisie?

Bij Cronos op 4j en 150k incl. beide kon je met 770 een Golf of een bmw 1 nemen, met weinig opties.

Net voor het blokkeren van de bestellingen ivm Corona kon je met 770 hopen op een Stromer
    Is inderdaad 4j en 150k incl brandstof en winterbanden.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Offerte gaan vragen vr de nieuwe e tron sportback 55: 118k - 14k korting = 104k netto en een gratis oplaadsysteem. Mooie prijs voor quasi full option.
    Nu de verdelers wat tegen elkaar uitspelen, zou ik onder de 100k geraken?

Sent from my iPhone using Tapatalk

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G63 Bekijk bericht
    Offerte gaan vragen vr de nieuwe e tron sportback 55: 118k - 14k korting = 104k netto en een gratis oplaadsysteem. Mooie prijs voor quasi full option.
    Nu de verdelers wat tegen elkaar uitspelen, zou ik onder de 100k geraken?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Heb hier offerte van A4 met 14k korting (incl btw). Dus wss dat je wel meer korting kan krijgen

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand die ervaring heeft met het adaptief onderstel bij een 3 reeks? Dus niet het sportief m-onderstel. Ik twijfel of dit zijn geld waard is (1200€), het zou een veel rustigere en comfortablere wegligging geven. Maar de 3 serie is standaard al redelijk comfortabel afgeveerd dus in welke mate ga je hier iets van merken?

voor hetzelfde bedrag heb je ook de adaptief leds, die ook wel overprijst zijn maar waar je misschien meer aan hebt als je s’winters vaak in het donker moet rijden.

De prijs van de optielijst swingt de pan uit dus het is keuzes maken. Best wel van de pot gerukt dat je voor elk extra vakje of netje moet gaan beginnen aanvinken. :/

iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camerad Bekijk bericht
    Iemand die ervaring heeft met het adaptief onderstel bij een 3 reeks? Dus niet het sportief m-onderstel. Ik twijfel of dit zijn geld waard is (1200€), het zou een veel rustigere en comfortablere wegligging geven. Maar de 3 serie is standaard al redelijk comfortabel afgeveerd dus in welke mate ga je hier iets van merken?

voor hetzelfde bedrag heb je ook de adaptief leds, die ook wel overprijst zijn maar waar je misschien meer aan hebt als je s’winters vaak in het donker moet rijden.

De prijs van de optielijst swingt de pan uit dus het is keuzes maken. Best wel van de pot gerukt dat je voor elk extra vakje of netje moet gaan beginnen aanvinken. :/
    Ik zou het adaptief onderstel enkel nemen icm het m-onderstel, aangezien dit toch een pak stugger is en op de gekende betonbanen icm runflats (als je die hebt) niet echt aangenaam rijdt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Castil Bekijk bericht
    Ik zou het adaptief onderstel enkel nemen icm het m-onderstel, aangezien dit toch een pak stugger is en op de gekende betonbanen icm runflats (als je die hebt) niet echt aangenaam rijdt.

Plaats ik mij 100% achter.
    En je shopt Duits, natuurlijk kost elke wind extra
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    69 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Castil Bekijk bericht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Plaats ik mij 100% achter.
    En je shopt Duits, natuurlijk kost elke wind extra

Helemaal akkoord, adaptief op de standaard ophanging is voor bijna iedereen een overbodige optie, die ophanging is best goed uitgebalanceerd tussen sportief en comfort (tikkeltje meer naar sportief overhellend vergeleken met de vorig reeks F30/31).

Heb je het m-sport onderstel en al zeker 19" velgen met runflats (zoals ik) dan is het wel een nuttige optie als je een groot gedeelte van de tijd eerder comfort wil en het "sportieve kantje" enkel heel occasioneel gebruikt.

Let op, het is nog steeds niet oncomfortabel hoor in, sport mode, wel wat directer en harder allemaal.

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berenod Bekijk bericht
    Helemaal akkoord, adaptief op de standaard ophanging is voor bijna iedereen een overbodige optie, die ophanging is best goed uitgebalanceerd tussen sportief en comfort (tikkeltje meer naar sportief overhellend vergeleken met de vorig reeks F30/31).

Heb je het m-sport onderstel en al zeker 19" velgen met runflats (zoals ik) dan is het wel een nuttige optie als je een groot gedeelte van de tijd eerder comfort wil en het "sportieve kantje" enkel heel occasioneel gebruikt.

Let op, het is nog steeds niet oncomfortabel hoor in, sport mode, wel wat directer en harder allemaal.
    I get it, zeker.
    Ik ga ook akkoord dat je perfect kan met het comfort onderstel & dat het sport onderstel redelijk stug zal zijn en u naar adaptief zou willen laten grijpen. Maar wil er even bij vermelden dat ook indien je een M sport pack neemt dat je normaal gezien nog steeds kan vragen om er het 'comfort' onderstel onder te steken (gratis) i.p.v. 1200 voor de adaptieve.

Wat ik vooral zot vind is dat men mensen zo zot krijgt om zoveel geld uit te geven aan 'kostelijkere' LED's (terwijl er standaard al LED's op zitten).
    Dus vind ik, net zoals het adaptief onderstel, dat dit foefkes zijn die vooral voor de fun zijn. En dan zie ik veel meer nut/fun in het onderstel dan LED's die iets stravver zijn dan de andere LED's (dat 'matrix'/'adaptief' gedeelte is voor uw tegenliggers e, omdat uw lichten anders te straf zijn).

En echt waar, ik heb al heel veel km in het donker moeten bollen en dat ging zelfs met m'n halogeen lampkes op den 3.
    Op de huidige generatie wagens zit al standaard LED dus je moet echt al regelmatig in 't hol van pluto gaan kruipen om er ooit nog stravvere lampen nodig te hebben.

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    De meeste (premium Duitse) wagens zijn gewoon minder mooi met de basiskoplampen (ja, subjectief natuurlijk), en duurdere lampen "signaleren" ook dat je veel geld kan uitgeven aan een grotendeels cosmetische optie (zie bijv. het lichtspel dat Audi aanbiedt).

Je kan zeker zeggen dat er weinig meerwaarde is in het goed verlichte Vlaanderen, maar er is toch wel functionaliteit waar je iets aan hebt: bochtverlichting en hoekverlichting aan kruispunten of ronde punten vind ik nu wel niet compleet nutteloos. Dikke velgen of een M-Pack zijn dan toch wel duurder voor wat iets wat dan puur cosmetisch is.

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SlashDotDash Bekijk bericht
    De meeste (premium Duitse) wagens zijn gewoon minder mooi met de basiskoplampen (ja, subjectief natuurlijk), en duurdere lampen "signaleren" ook dat je veel geld kan uitgeven aan een grotendeels cosmetische optie (zie bijv. het lichtspel dat Audi aanbiedt).

Je kan zeker zeggen dat er weinig meerwaarde is in het goed verlichte Vlaanderen, maar er is toch wel functionaliteit waar je iets aan hebt: bochtverlichting en hoekverlichting aan kruispunten of ronde punten vind ik nu wel niet compleet nutteloos. Dikke velgen of een M-Pack zijn dan toch wel duurder voor wat iets wat dan puur cosmetisch is.
    Wel ok, de fancy lichten zijn meestal iets fancier. Maar je kan nu ook weer niet zeggen dat de default LED's echt af steken op die wagen.
    Wieldoppen en 'geen line' op pakweg de 3 reeks zorgden weliswaar voor een niet zo aantrekkelijke wagen. Tegenwoordig denk ik niet dat je nog wieldoppen kunt krijgen, mor soit.

't Cosmetische telt ook mee natuurlijk. Ik zou met geen BMW rond bollen moest ik het een spuuglelijk gedrocht vinden (wat opgaat voor elke wagen trouwens, premium or otherwise).

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berenod Bekijk bericht

Ik heb de wagen gereden met m-onderstel op 19-inchers en vond hem veel te stuiterig behalve als je op een mooie vlakke weg reed. Daarom mijn vraag hoe dit in verhouding is tot het normale onderstel, want uiteindelijk zal de wagen voor 90% van de tijd gewoon in comfort modus worden gebruikt. Woon- werk verkeer leent zich niet bepaald uit voor sportief rijden.
    Maat als ik het goed begrijp is dat adaptief onderstel niet echt nodig.

Ik zou trouwens ook altijd een inch of twee inleveren op de velggrootte om meer comfort te hebben dan de voorkeur te geven aan het meer esthetische maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    25 Post(s)
    Ik heb de wagen gereden met m-onderstel op 19-inchers en vond hem veel te stuiterig behalve als je op een mooie vlakke weg reed. Daarom mijn vraag hoe dit in verhouding is tot het normale onderstel, want uiteindelijk zal de wagen voor 90% van de tijd gewoon in comfort modus worden gebruikt. Woon- werk verkeer leent zich niet bepaald uit voor sportief rijden.
    Maat als ik het goed begrijp is dat adaptief onderstel niet echt nodig.

Ik zou trouwens ook altijd een inch of twee inleveren op de velggrootte om meer comfort te hebben dan de voorkeur te geven aan het meer esthetische maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
    Nu, als dat uw argumenten zijn (die trouwens niet perse fout zijn), moet je je wel eens afvragen waarom je naar een BMW 3 kijkt. Er zijn echt wel veel auto's die een pak comfortabeler rijden.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

De bedrijfswagen topic - Deel II

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Nu, als dat uw argumenten zijn (die trouwens niet perse fout zijn), moet je je wel eens afvragen waarom je naar een BMW 3 kijkt. Er zijn echt wel veel auto's die een pak comfortabeler rijden.
    Wil je nu zeggen dat wanneer je je BMW 3 niet spect met sport-onderstel en dikke 19-inchers dat je maar beter Citroën gaat rijden ofzo ? (niets tegen Citroën trouwens).

Ik heb trouwens niet gezegd dat comfortabel rijden het enige argument is er zijn nog wel enkele andere redenen om een 3 serie te verkiezen boven andere merken. Het is mijns inziens het enige model dat de perfecte balans weet te bewaren tussen het dynamisch/sportieve en comfort. En dan nog niet gesproken over het goed uitgedacht ergonomische interieur dat je tegenwoordig ook niet meer zo snel vindt bij andere (premium)merken, het multimedia systeem, en ja ook de looks want je kan nu moeilijk gaan beweren dat de 3 zelfs in standaard trim een lelijk gedrocht is om naar te kijken.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    25 Post(s)
    Wil je nu zeggen dat wanneer je je BMW 3 niet spect met sport-onderstel en dikke 19-inchers dat je maar beter Citroën gaat rijden ofzo ? (niets tegen Citroën trouwens).
    Ik heb trouwens niet gezegd dat comfortabel rijden het enige argument is er zijn nog wel enkele andere redenen om een 3 serie te verkiezen boven andere merken. Het is mijns inziens het enige model dat de perfecte balans weet te bewaren tussen het dynamisch/sportieve en comfort. En dan nog niet gesproken over het goed uitgedacht ergonomische interieur dat je tegenwoordig ook niet meer zo snel vindt bij andere (premium)merken, het multimedia systeem, en ja ook de looks want je kan nu moeilijk gaan beweren dat de 3 in standaard trim een lelijk gedrocht is om naar te kijken.
    Nee, maar mogelijks wel beter een A4/Passat bvb .
    Ik heb de vorige 3 gehad met het gewone onderstel, zonder adaptieve dempers, en dat is wel steviger geveerd dan de concurrenten. Het nieuwe model is normaal wat comfortabeler (donderdag testrit, maar geen idee of die het adaptief onderstel gaat hebben), maar het zal wel nog steeds aan de sportieve kant aanleunen...

gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Hier vorig jaar met de nieuwe 3-reeks en adaptieve vering gereden. Weet wel niet of het een M pakket was..
    Wel héél comfortabel...nuja, ik kom wel van een 1-reeks, kwestie van het wat ik perspectief te bekijken

Regels voor berichten