Remake's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Ze gaan nu bij ons de M's en deel vd AMG's vervangen me e-trons. Ook geen vooruitgang imo.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remake Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ze gaan nu bij ons de M's en deel vd AMG's vervangen me e-trons. Ook geen vooruitgang imo.
    Waren toch nog maar recente aankopen?

Sent from my iPhone using Tapatalk

iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk bericht
    Nio en Xping hebben voor dit jaar al wagens voorgesteld die de +700 range overschrijden...
    Van zodra deze naar Europa komen zal het wel snel gaan denk ik. Ook hun prijs valt zeer goed mee.
    De nieuwe batterij die Tesla heeft komt er toch ook al in de buurt. En die komt vanaf dit jaar ook in de model 3.
    Grote range door een grote batterij ook vooral... Waarschijnlijk binnen 5 jaar meer betaalbare EVs met een range van een 400 km. Maar of je dan budget gaat hebben om een duurdere te nemen met een grotere batterij is nog de vraag.

xxxracexxx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xcessive- Bekijk bericht
    Grote range door een grote batterij ook vooral... Waarschijnlijk binnen 5 jaar meer betaalbare EVs met een range van een 400 km. Maar of je dan budget gaat hebben om een duurdere te nemen met een grotere batterij is nog de vraag.
    Waarom niet? In ons cafetaria plan kunnen we ook al reeds een Tesla model 3 nemen of een polestar... Is nu toch al de top?

iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Waarom niet? In ons cafetaria plan kunnen we ook al reeds een Tesla model 3 nemen of een polestar... Is nu toch al de top?
    Ja met de spelregels die er nu zijn. Binnen 5 jaar is het wellicht helemaal anders. VAA, aftrekbaarheid etc gaat dan niet meer hetzelfde zijn als vandaag.

xxxracexxx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Dat kan, maar kan evengoed dat de prijzen hard gaan zakken als er meer op de markt komen... Is beide koffiedik kijken. Je kan enkel 'vandaag' je rekening/vergelijk maken

Noctilucus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat kan, maar kan evengoed dat de prijzen hard gaan zakken als er meer op de markt komen... Is beide koffiedik kijken. Je kan enkel 'vandaag' je rekening/vergelijk maken
    Klopt, al zou ik niet te optimistisch zijn. Ik denk niet dat de prijzen zo erg zullen zakken, en ik volg Xcessive- wel dat de regering zoals altijd de spelregels wel zal aanpassen zodra alle bedrijven de verplichting om elektrisch te rijden gevolgd heeft en ze daardoor zoveel VAA en accijnzen op brandstof mislopen.
    "... who gnaws hungrily in inconceivable, unlighted chambers beyond time and space amidst the muffled, maddening beating of vile drums and the thin monotonous whine of accursed flutes"

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nillze Bekijk bericht
    Thanks voor de info, levertijden zijn momenteel precies ook weer erg lang bij Audi (A3 ook 4-5 maanden minumum). Begrijp mij niet verkeerd, het is zeker een knappe auto en ik heb er zelf ook lang over getwijfeld (en twijfel soms nog steeds eigenlijk ). Ik kom zelf van een V40 r-design met 120pk en dat is voor mij niet voldoende op de snelweg vandaar de vraag ook.

Ik sta zelf op het punt om een redelijk full option A3 35TDI Sline te bestellen. Mijn directe collega's rijden echter in BMW 3/ AUDI A4/Volvo V60 met heel weinig opties. Vind het zelf wat raar om met een Duitser met weinig opties en kleine velgen rond te rijden dus zit ik met het idee om te downsizen. Enige wat mij doet twijfelen is het comfort op de echt lange ritten. En het feit dat ik sinds de Volvo eigenlijk twee budget categorie├źn gestegen ben en naar een auto uit min of meer hetzelfde segment kijk
    Ook lange wachttijd voor a5. Besteld in oktober. Levering in mei

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannickvk Bekijk bericht
    Ook lange wachttijd voor a5. Besteld in oktober. Levering in mei

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Het hele logistieke systeem kraakt momenteel, met dank aan Corona.

Audi moet noodgedwongen de productie van verschillende modellen ook terugschroeven (en ze zijn niet de enige constructeur met dit probleem): https://www.autoweek.nl/autonieuws/a...gens-tekorten/

Regels voor berichten