iTrader
    16 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De S-klasse heeft een propere witte pearl kleur die ik wel wat vind hebben. in combinatie met dan zwarte sierlijsten is dat best een te pruimen wagen. Maar zwarte velgen op een S-klasse vind ik dan weer not done en dus zou ik eerder opteren voor een donkere kleur zoals zwart of het donkerblauw in combinatie met de chrome sierlijsten.
    Ik ben zelf heel tevreden van het obsidiaanzwart bij de C-klasse, ondanks dat ik geen amg exterieur in het budget kreeg geeft de chrome afwerking een mooi contrast met het zwart.

DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat is smaak natuurlijk.
    Maar je hebt zilver en zilver natuurlijk. Indien het een zilver is met wat meer speelsheid en deze is geplaatst op een wagen waar wat contrast met grille en velgen inzit dan is dat echt heel mooi.

Bijvoorbeeld die S-klasse, in welke kleur zou jij die zetten?
    Probleem met grijs is dat alles in België grijs is, toch als je op de baan bent.
    Alsof je je wilt verstoppen in een zee van asfalt, stenen en grijze wolken. Niks van individualiteit.
    o/

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    20 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DogFacedGod Bekijk bericht
    Probleem met grijs is dat alles in België grijs is, toch als je op de baan bent.
    Alsof je je wilt verstoppen in een zee van asfalt, stenen en grijze wolken. Niks van individualiteit.
    Dat is door al die bedrijfswagens met hun neutrale kleuren!

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Jongens toch, smaken en geuren he. Ik vind die blauwgrijze tint op de vorige pagina afschuwelijk en daar blijken ook fans van te zijn. Maar om die vale blauwe tint nu een teken van individualiteit te noemen en een felle zilvergrijze als iets dat niet af is... Lachen.

iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Inderdaad smaken en dergelijk. Ik heb al witte gehad, zwarte, nu fel blauw.

Ivm de 3gt discussie, mijn keuze ging tussen de 3 touring en 3gt. Optisch was de touring in het begin mooier maar veel te weinig ruimte op de achterbank. De 3gt is een zee van ruimte. En na een paar keer online en in de garage te gaan bekijken is het model me meer gaan liggen.

Vriendin gaat deze na de leasing normaal overnemen aangezien zij een groter model nodig heeft.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Da's ook ni waar e.

Zoals ik eerder al aanhaalde ... veel wagens bieden gewoon ni veel meer dan neutrale kleuren. Of het nu voor een bedrijf is of niet.

Kijk maar naar de E of de 5. Buiten iets van rood of fel blauw zul je het voornamelijk met grijstinten, en zwart/wit moeten doen.

Mensen die gaan voor een model waar die fancy kleuren ter beschikking zijn heb je minder in de bedrijfssfeer.
    Ben zo bv. nog niet veel 4 Coupé tegen gekomen als bedrijfswagen. Ga ni zeggen nog nooit, but still.

Dus jah ... 't zijn verre van enkel de bedrijven.

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThekillingGoku Bekijk bericht
    Ben zo bv. nog niet veel 4 Coupé tegen gekomen als bedrijfswagen. Ga ni zeggen nog nooit, but still.
    Bij ons mag een coupe (3-deurs) of cabrio al niet. Op mijn vorig werk mochten beiden wel,

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Heeft het ook gewoon niet te maken met het feit dat zilver, grijs, zwart en donkerblauw kleuren zijn waar je nooit iets verkeerd mee kan doen?
    De kleur alleen is ook niet het enige wat je wagen maakt. De combinatie kleur, sierlijsten en velgen die maken het.

Zo kan je bijvoorbeeld een witte saaie wagen hebben. En dan een witte super sportief ogende.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Noctilucus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Dat is maar een deel van het probleem. Veel merken bieden gewoon 50-75% grijs- en zwarttinten aan, zodat je voor andere kleuren wel heel erg beperkt wordt. Er zijn gelukkig uitzonderingen, maar die zijn toch zeldzaam.
    "... who gnaws hungrily in inconceivable, unlighted chambers beyond time and space amidst the muffled, maddening beating of vile drums and the thin monotonous whine of accursed flutes"

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    20 Post(s)
    Je hebt toch a la carte kleuren ook

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Mentioned
    21 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noctilucus Bekijk bericht
    Dat is maar een deel van het probleem. Veel merken bieden gewoon 50-75% grijs- en zwarttinten aan, zodat je voor andere kleuren wel heel erg beperkt wordt. Er zijn gelukkig uitzonderingen, maar die zijn toch zeldzaam.
    Competizione Rosso bv

Helaas aan de lijve mogen ondervinden dat een Stelvio echt niet lease-vriendelijk is. Ik had een nettokorting van 34% bekomen, wagen kwam daardoor op 31k ex. In operationele lease zat ik meer dan 100 EUR per maand duurder dan een A4 of Q3 die rond de 35k ex zaten.

iTrader
    33 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Competizione Rosso bv

Helaas aan de lijve mogen ondervinden dat een Stelvio echt niet lease-vriendelijk is. Ik had een nettokorting van 34% bekomen, wagen kwam daardoor op 31k ex. In operationele lease zat ik meer dan 100 EUR per maand duurder dan een A4 of Q3 die rond de 35k ex zaten.
    Heeft te maken met de hoge co2 uitstoot van de stelvio.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    45 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noctilucus Bekijk bericht
    Ik had de keuze tussen zwart, beige, grijs, wit, rood en blauw bij de nieuwe. Exact dezelfde keuze bij de huidige (alleen wel feller blauw en rood).
    Als je zo weinig keuze geeft, is 50%-75% natuurlijk ook niet zo raar. Ik heb de indruk dat algemeen de kleurkeuze enorm beperkt is geworden bij veel merken.

iTrader
    0
    Mentioned
    17 Post(s)
    Is bij mij ook een punt van ergernis.
    Je kan uiteindelijk bij vel merken nog kiezen tussen vuilniszakgrijs, muisgrijs, kakgrijs, zwart en schijtbruin.
    Als er al een echte kleur is, dan is dat rood of banaal donkerblauw.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Deze week besteld. Tijd om na 4 jaar van de A4 afscheid te nemen en in te wisselen voor de Q5 refresh van 2021. Levering mid februari.

Grave lichten wel.

Regels voor berichten