iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    48 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De reden waarom uw kinderen elk een aparte temperatuur willen ligt volgens mij meer aan het feit dat het kan.
    Mijn jongste is een zweterke, die heeft het graag wat koeler.

Maar ik ga nu ook niet zover gaan om te beweren dat quad zone airco iets essentieel is...

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    167 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gamer5 Bekijk bericht
    Ze hebben het weer geflikt bij ons...

Geef ik door dat ik de bmw wil, komen ze opeens terug dat toen ze de concessiehouder contacteerden ze zagen dat voor de bmw, het business pack plus er toch niet ingeraakt maar dus enkel de gewone business pack. Bij de A4 is dit wel het geval.

Dus nu is het of de A4 met de business pack plus of de BMW advantage met business pack... BMW is dus zoiezo minder goed uitgerust (geen virtual cockpit, kleine gps met niet de laatste iDrive). Door het advantage pack is er wel de 3zone klimaat en usb poorten achteraan (handig voor de kids), wat niet is in de A4. In de A4 is het monozone airco (inclusief het lelijke design van die monozone regeling). Apple CarPlay komt alleen met de bmw.

Dus nu dat ik eindelijk beslist had weet ik het nu weer niet meer. Dit weekend nog eens testrit met bmw en dan wss toch nog maar is langs Audi passeren ook

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ge hebt wel een v12 (of wat is da voor vroeger de sigaretten) aansluiting achteraan, dus usb is toch zo opgelost?
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

junkyjump's schermafbeelding
    iTrader
    120 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ze hebben het weer geflikt bij ons...

Geef ik door dat ik de bmw wil, komen ze opeens terug dat toen ze de concessiehouder contacteerden ze zagen dat voor de bmw, het business pack plus er toch niet ingeraakt maar dus enkel de gewone business pack. Bij de A4 is dit wel het geval.

Dus nu is het of de A4 met de business pack plus of de BMW advantage met business pack... BMW is dus zoiezo minder goed uitgerust (geen virtual cockpit, kleine gps met niet de laatste iDrive). Door het advantage pack is er wel de 3zone klimaat en usb poorten achteraan (handig voor de kids), wat niet is in de A4. In de A4 is het monozone airco (inclusief het lelijke design van die monozone regeling). Apple CarPlay komt alleen met de bmw.

Dus nu dat ik eindelijk beslist had weet ik het nu weer niet meer. Dit weekend nog eens testrit met bmw en dan wss toch nog maar is langs Audi passeren ook

Wat bedoel je met niet de laatste iDrive? Kleine of grote navigatie heeft toch geen verschil qua interface van je navigatiescherm?

Kan de BMW concessiehouder geen extra effort doen?
    en wat als je business pack neemt met upgrade naar BMW live cockpit Navi pro? Je hoeft daarvoor toch niet het hele BPP te nemen?

Niets

exCite's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Lol. Hier 4 zone airco en die staan vaak op evenveel verschillende standen als er gezinsleden meerijden.

Wanneer ik alleen rij zet ik de boel wel altijd in sync.
    Mijn OCD kent geen logica
    We Remember them with pride,
    Those mighty reds of Shankly's side.
    And Kenny's boys of '88,
    There's never been a side so great.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door junkyjump Bekijk bericht
    Wat bedoel je met niet de laatste iDrive? Kleine of grote navigatie heeft toch geen verschil qua interface van je navigatiescherm?
    In de 3-reeks is het alvast zo dat de kleine GPS (Live Cockpit Plus) uitgeleverd wordt met iDrive 6, terwijl de grote GPS (Live Cockpit Professional) met iDrive 7 komt.
    Volgens dit artikel zou de kleine GPS sinds deze zomer echter ook met iDrive 7 uitgeleverd worden: https://www.pocket-lint.com/cars/new...0-infotainment

gamer5's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door junkyjump Bekijk bericht

Kan de BMW concessiehouder geen extra effort doen?
    en wat als je business pack neemt met upgrade naar BMW live cockpit Navi pro? Je hoeft daarvoor toch niet het hele BPP te nemen?
    Ik kan het spijtig genoeg niet zelf regelen met de concessiehouder. En ja, dat was inderdaad ook mijn gedacht dus dat dan ook gevraagd. Kan er ook niet meer in, en is eigenlijk bijna dezelfde prijs als business pack plus.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    Ge hebt wel een v12 (of wat is da voor vroeger de sigaretten) aansluiting achteraan, dus usb is toch zo opgelost?
    Dat wist ik niet! Ga zaterdag bij Audi dat even verifiëren dan. Dan zou dat inderdaad geen punt zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jackerath Bekijk bericht
    In de 3-reeks is het alvast zo dat de kleine GPS (Live Cockpit Plus) uitgeleverd wordt met iDrive 6, terwijl de grote GPS (Live Cockpit Professional) met iDrive 7 komt.
    Volgens dit artikel zou de kleine GPS sinds deze zomer echter ook met iDrive 7 uitgeleverd worden: https://www.pocket-lint.com/cars/new...0-infotainment
    In de showroom zeiden ze me dat er een verschil was. Maar nu zie ik inderdaad op de configurator van de site dat zowel bij de gewonen gps en de pro dat Intelligent Drive 7 meegeleverd wordt. Dat zou dan toch al goed zijn. Eigenlijk is 8,8" wel genoeg, is groter dan wat ik nu heb op mijn A3. Maar het is natuurlijk veel minder dan de 10" in de A4 + virtual cockpit. En nu ben ik er nog een achtergekomen dat je na een jaar Apple Carplay moet betalen (85€!!). Dus dat is ook al geen punt meer want vergeet het dat ik dat betaal.
    'If you're not sure what to do with the ball, just pop it in the net and we'll discuss your options afterwards.' Bill Shankly. LFC YNWA!

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Carplay is toch gewoon gratis? Ze zijn toch afgestapt van de abonementen daarvoor?
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

junkyjump's schermafbeelding
    iTrader
    120 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Carplay is toch gewoon gratis? Ze zijn toch afgestapt van de abonementen daarvoor?
    Klopt

Niets

gamer5's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ah ok, niet wat ik op internet vond (en internet reviews). Bedankt!

'If you're not sure what to do with the ball, just pop it in the net and we'll discuss your options afterwards.' Bill Shankly. LFC YNWA!

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    38 Post(s)
    Ah ok, niet wat ik op internet vond (en internet reviews). Bedankt!

Vroeger kostte dat geld, maar dat is ondertussen al wel een tijdje verleden tijd . Ik vraag me wel af of ze die met een 5 jaren contract hebben terugbetaald...

iTrader
    32 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Niet zo onlogisch aangezien een man en een vrouw nu eenmaal een verschillende temperatuur als aangenaam ervaren.
    Het is nice to have, maar je kan ook leven met een mono. Je zet deze dan gewoon goed voor de vrouw

De reden waarom uw kinderen elk een aparte temperatuur willen ligt volgens mij meer aan het feit dat het kan.
    Ik ben al content als de auto automatisch klimaat heeft... Heb nu tot de audi er is een volvo v40 gekregen maar daar moet ik zelf nog gaan kiezen hoe hard die moet blazen.
    In de vorige volvo had ik dual zone automatisch klimaat en dat is toch wel een heel stuk aangenamer, niet dat we ooit de 2 zones gebruikt hebben .

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popsnor Bekijk bericht
    Ik ben al content als de auto automatisch klimaat heeft... Heb nu tot de audi er is een volvo v40 gekregen maar daar moet ik zelf nog gaan kiezen hoe hard die moet blazen.
    In de vorige volvo had ik dual zone automatisch klimaat en dat is toch wel een heel stuk aangenamer, niet dat we ooit de 2 zones gebruikt hebben .
    Je moet toch altijd kiezen hoe hard die moet blazen? Ook bij dual/triple/quad zone.

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    48 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Je moet toch altijd kiezen hoe hard die moet blazen? Ook bij dual/triple/quad zone.
    Nee, gewoon op auto zetten en hij regelt de temperatuur en blaaskracht helemaal zelf.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Nee, gewoon op auto zetten en hij regelt de temperatuur en blaaskracht helemaal zelf.
    Toch niet bij mij, heb een V60 MY2020 en ook al zet ik klimaat op auto, ik moet nog altijd zelf beslissen hoe hard deze moet blazen. Zeer vervelend in de zomer want ik zit dan constant de airco aan te passen omdat deze te hard of te zacht blaast.

iTrader
    32 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gines Bekijk bericht
    Toch niet bij mij, heb een V60 MY2020 en ook al zet ik klimaat op auto, ik moet nog altijd zelf beslissen hoe hard deze moet blazen. Zeer vervelend in de zomer want ik zit dan constant de airco aan te passen omdat deze te hard of te zacht blaast.
    Op de vorige volvo kon ik inderdaad zoals eniac zegt op auto zetten en dan deed de auto het werk zelf .

Regels voor berichten