Pagina 12 van 68 Eerste ... 289101112131415162262 ... Laatste

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    De nieuwe GLE full option, zal zelfs nog geen 100k zijn.

Binnenkort een testritje doen met de GLE 53 AMG, ben benieuwd :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ga op mijn woorden terugkomen. Gezien het een bedrijfswagen is ga ik uit vaan 100.000 EUR ex btw : https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...c-c096ea8c308b
    Met alle respect maar zo een Ghost zegt me echt 0,0.
    Qua materialen zal dat allemaal top zijn. Maar het algehele design is toch echt een afknapper voor mij persoonlijk. Ook dat infotainment dat zelfs niet eens de illusie probeert te verbergen dat het een BMW systeem is.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik ga op mijn woorden terugkomen. Gezien het een bedrijfswagen is ga ik uit vaan 100.000 EUR ex btw : https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...c-c096ea8c308b
    Aangezien die BTW niet volledig recupereerbaar is, telt dat natuurlijk ook mee in het budget. Al is het geen harde limiet van 100k.
    En een Rolls Royce is ook nog een andere klasse qua imago .
    In ons appartementsblok was er ook iemand die een Bentley had en een Panamera. Die Bentley werd ook maar zelden uitgehaald, vermoedelijk ook omdat hij niet zomaar overal kan toekomen met een Bentley.
    Een BMW 7 of een X5 en gelijkaardige wagens, is niet zo opzichtig meer tegenwoordig.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jvc Bekijk bericht
    Als comfortabele cruiser is een Mercedes S ook wel heel goed als je ook kijkt naar een BMW 7.
    Ja de S en A8 worden ook bekeken.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    22 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Aangezien die BTW niet volledig recupereerbaar is, telt dat natuurlijk ook mee in het budget. Al is het geen harde limiet van 100k.
    En een Rolls Royce is ook nog een andere klasse qua imago .
    In ons appartementsblok was er ook iemand die een Bentley had en een Panamera. Die Bentley werd ook maar zelden uitgehaald, vermoedelijk ook omdat hij niet zomaar overal kan toekomen met een Bentley.
    Een BMW 7 of een X5 en gelijkaardige wagens, is niet zo opzichtig meer tegenwoordig.

Ja de S en A8 worden ook bekeken.
    A8 is imo underrated momenteel. Heb de indruk dat het vaak tussen de 7 en S-klasse gaat, maar de A8 lijkt me eigenlijk geen slechte optie. Maar heel eerlijk, als het is om km's autostrade te rijden: diegene met de beste auto-pilot. Als je er ook wat plezier aan wil hebben, dan moet je niet in de slee-categorie kijken.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    Zo een een paar keer de A8 van m'n schoonbroer meegehad. 4.2TDI V8 quattro. Is vrij belachelijk als je dat ding tot onder stampt terwijl je al 120 rijdt.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    A8 is imo underrated momenteel. Heb de indruk dat het vaak tussen de 7 en S-klasse gaat, maar de A8 lijkt me eigenlijk geen slechte optie. Maar heel eerlijk, als het is om km's autostrade te rijden: diegene met de beste auto-pilot. Als je er ook wat plezier aan wil hebben, dan moet je niet in de slee-categorie kijken.
    Idd, de A8 is een grote kanshebber. Het zou blijkbaar ook alle sensoren hebben voor auto pilot, alleen loopt de wetgeving nog achter waardoor ze niet ten volle bruikbaar zijn.

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    Idd, de A8 is een grote kanshebber. Het zou blijkbaar ook alle sensoren hebben voor auto pilot, alleen loopt de wetgeving nog achter waardoor ze niet ten volle bruikbaar zijn.
    Nu vind ik dat wel absoluut zalige wagens (en staat natuurlijk een duidelijke trap boven 5/E/A6), maar toch even advocaat van de duivel spelen: denk je echt dat er veel toegevoegde waarde zit in een F-segmenter bovenop een E-segmenter voor jouw use case? Als het is om regelmatig langere afstanden te doen, dan doen die E-segmenters dat ook met verve hoor. Pak u dan ene die tjokvol is afgeladen met een juiste motor en dat gaat schitterend zijn om moeiteloos kilometers mee af te malen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tumi Bekijk bericht
    Vandaag eindelijk de auto op onderhoud kunnen binnenbrengen. Ze hadden geen vervangwagens meer, maar omdat ik aangaf dat ik binnenkort weer moet kiezen hebben ze me de E300de meegegeven.

Uitstekende aandrijflijn! De newtonmeters van de diesel en de elektromotor geven een zeer goede duw in de rug. Koppel in overvloed en toch zuinig. Straks eens alleen op batterij een stukje binnenwegen en autosnelweg doen en kijken hoe lang de auto het uit houdt.

Ruimte in de koffer is minder dan in mijn wagen. Het scheelt meer dan ik dacht. Ik zou de break nemen niet de berline.

Zuid Frankrijk op 1 tank kan lukken.

Shortlist als volgende wagen.
    Ik rij die geregeld, berline met alle toeters en bellen.
    Super wagen!

Minpunten zijn inderdaad:
    -Alleen op batterij houdt hij het niet lang uit (gemiddeld een 30-40 tal km, voldoende voor boodschappen).
    -ruimte in de koffer valt serieus tegen.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Nu vind ik dat wel absoluut zalige wagens (en staat natuurlijk een duidelijke trap boven 5/E/A6), maar toch even advocaat van de duivel spelen: denk je echt dat er veel toegevoegde waarde zit in een F-segmenter bovenop een E-segmenter voor jouw use case? Als het is om regelmatig langere afstanden te doen, dan doen die E-segmenters dat ook met verve hoor. Pak u dan ene die tjokvol is afgeladen met een juiste motor en dat gaat schitterend zijn om moeiteloos kilometers mee af te malen.
    Echt veel meerwaarde is het idd niet, maar anders reden we ook allemaal gewoon in koekendozen natuurlijk.
    En een premium E-segmenter is ook wel een beetje een type wagen die je 100x per dag tegenkomt, hij zelf heeft er ook al genoeg gehad in zijn leven (het gaat dus niet om een auto voor mij btw, ik mag nog een lange tijd dromen vooraleer ik in de markt zou zijn voor dat budget ).

En die afwerking is ook gewoon subliem, ook veel stiller van binnen. Dus er is wel iets dat er tegenover staat, maar pure value for money gaat het nooit zijn natuurlijk.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    22 Post(s)
    Echt veel meerwaarde is het idd niet, maar anders reden we ook allemaal gewoon in koekendozen natuurlijk.
    En een premium E-segmenter is ook wel een beetje een type wagen die je 100x per dag tegenkomt, hij zelf heeft er ook al genoeg gehad in zijn leven (het gaat dus niet om een auto voor mij btw, ik mag nog een lange tijd dromen vooraleer ik in de markt zou zijn voor dat budget ).

En die afwerking is ook gewoon subliem, ook veel stiller van binnen. Dus er is wel iets dat er tegenover staat, maar pure value for money gaat het nooit zijn natuurlijk.
    Als ge naar stilte gaat kijken, en rijcomfort etc, dan zit de S90 T8 eigenlijk wel heel goed. Als je iets wil dat anderen niet hebben, kan je de Jaguar XJ eens bekijken (hoe weinig zie je die rijden)... Lexus LC500h kan ook, maar weet niet of die standaard al zo goed is uitgerust. Met beide nog niet gereden, maar er lijken me slechtere wagens om mee te rijden...

Of een Alpina D3S natuurlijk, ga je in België zéér zelden zien.

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Polestar begint deze week met testritten in Brussel en Antwerpen.
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)

OK, zoals ik al zei: advocaat van de duivel. Ik ben volop fan hoor

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Met alle respect maar zo een Ghost zegt me echt 0,0.
    Qua materialen zal dat allemaal top zijn. Maar het algehele design is toch echt een afknapper voor mij persoonlijk. Ook dat infotainment dat zelfs niet eens de illusie probeert te verbergen dat het een BMW systeem is.
    Dat infotainment systeem is toch prima? Non argument voor mij.
    Het ziet er natuurlijk uit als een Rolls hè, als dat uw meug niet is valt daar weinig aan te doen.
    Maar de vraag was: lange afstandsraket met veel luxe. Rolls is daar de belichaming van
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Dat infotainment systeem is toch prima? Non argument voor mij.
    Het ziet er natuurlijk uit als een Rolls hè, als dat uw meug niet is valt daar weinig aan te doen.
    Maar de vraag was: lange afstandsraket met veel luxe. Rolls is daar de belichaming van
    Is een prima systeem. Maar het is ook wel duidelijk van BMW, wat toch een deel van de illusie wegneemt

Klopt dat het iets is van smaak.

Maar de aankoopprijs mag dan wel laag zijn. Als je daar 50k per jaar op gaat zetten dan zal je het ook wel voelen qua running cost denk ik
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Afstandsrakket met veel luxe?

Panamera, iemand?

Regels voor berichten