Pagina 3 van 3 Eerste 123
    Burny's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door inside Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Andersom, ik wil van de auto af en als ik hem verkoop en ik meld dit aan een potentiële koper geraak ik er nooit vanaf.
    Als ik dit verzwijg en de koper krijgt rond 60000 km (gemiddelde waarop de problemen zich manifesteren; nu 40000 km) te maken met een falende motor wordt mij mss het verzwijgen van een verborgen gebrek verweten.
    Blijkbaar kan een compressietest aantonen of de motor nu al is aangetast door de productiefout. Mocht dat het geval zijn , spreken we dan wel van een verborgen gebrek?
    Waarom laat je dan niet gewoon een compressietest uitvoeren? Dan weet je tenminste voor jezelf al dat uw auto het probleem al dan niet heeft.
    Zoals bij zoveel gekende problemen, kan het immers ook gewoon zijn dat het probleem bij uw auto nooit de kop zal opsteken.
    Indien tijdens de garantie periode uit de compressietest blijkt dat er toch iets mis (ernstige afwijking), kan je mogelijk nog iets geregeld krijgen met de garage.
    Maar dat zal véél moeilijker zijn als je die garage eerst gaat beschuldigen van u met opzet een gebrekkige wagen verkocht te hebben.
    The road to hell is paved with good intentions

RB26DETT's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als de compressie niet goed is, ga je dat ook wel zelf merken.
    Ik heb over alles en iedereen een mening. Vraag er naar!

Regels voor berichten