Pagina 1 van 3 123 Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Mechanicien inhuren om mee te gaan bij het inspecteren van een 2de handswagen?

Sinds mijn vorige ervaring met BMW Premium, waar bij men mij een auto verkocht die zogezegd nooit een ongeval had en waar in kort daarop ontdekte dat hij een nieuw achterbumper nodig had omdat deze niet meer vaststond aan de bodemplaat waar hij bij een aanrijding afgescheurd was, ben ik dus super paranoide geworden

ik heb de auto wel terug verkocht aan de concessie aan de prijs dat ik hem betaald heb, dus we zijn er wel min of meer uitgeraakt, maar toch nu ben ik echt super paranoide bij het selecteren van een volgende wagen. ik ben ervan overtuigd dat een profesioneel dat allemaal direct doorziet en dat waarschijnlijk zelfs al op het zicht ziet aan onevenheden in het lakwerk etc

ik had gedacht misschien zijn er wel mechaniciens die als bijverdienste 2de handswagens inspecteren? Zij die zich geroepen voelen stuur me een prive bericht met uw credentials en tarief

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    2dehandswagens kopen is wel echt iets voor proletariërs hé, komaan zeg.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door user159 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Sinds mijn vorige ervaring met BMW Premium, waar bij men mij een auto verkocht die zogezegd nooit een ongeval had en waar in kort daarop ontdekte dat hij een nieuw achterbumper nodig had omdat deze niet meer vaststond aan de bodemplaat waar hij bij een aanrijding afgescheurd was, ben ik dus super paranoide geworden

ik heb de auto wel terug verkocht aan de concessie aan de prijs dat ik hem betaald heb, dus we zijn er wel min of meer uitgeraakt, maar toch nu ben ik echt super paranoide bij het selecteren van een volgende wagen. ik ben ervan overtuigd dat een profesioneel dat allemaal direct doorziet en dat waarschijnlijk zelfs al op het zicht ziet aan onevenheden in het lakwerk etc

ik had gedacht misschien zijn er wel mechaniciens die als bijverdienste 2de handswagens inspecteren? Zij die zich geroepen voelen stuur me een prive bericht met uw credentials en tarief
    VAB is een mogelijkheid: https://www.vab.be/nl/auto/diagnosec...edige-diagnose , kost 175 €

Maar je kan ook gewoon terecht bij een onafhankelijke garage

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    We zijn ondertussen toch al ettelijke maanden sinds je laatste troll thread, ik dacht die heeft zich ondertussen toch al voorbij het pauper merk BMW gewerkt en rijdt met een Bentley, en nu zie ik hier dat je een 2dehands wil kopen? Je stelt me echt teleur User157.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    We zijn ondertussen toch al ettelijke maanden sinds je laatste troll thread, ik dacht die heeft zich ondertussen toch al voorbij het pauper merk BMW gewerkt en rijdt met een Bentley, en nu zie ik hier dat je een 2dehands wil kopen? Je stelt me echt teleur User157.
    Een recent 2de hands 7serie bijvoorbeeld is meer status dan een gloednieuwe peugeot. Dus ik snap je punt niet echt

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Een recent 2de hands 7serie bijvoorbeeld is meer status dan een gloednieuwe peugeot. Dus ik snap je punt niet echt
    Het punt is dat je het niet kan maken om een tweedehands wagen te kopen. Je koopt nieuw, altijd.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    vandaag een 7 Serie gaan bekijken van premium selection, op foto's perfect, maar terplaatse zag ik al direct verschillende steenslagen op de motorkap. Waarom telkens als ik een bmw ga bekijken dit probleem? Mijn mercedes van 13 jaar oud heeft geen enkele steenslagschade

Vimeo's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is er nog moderatie op dit sub-forum?

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    kunt altijd eens reporten hé.
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    vandaag een 7 Serie gaan bekijken van premium selection, op foto's perfect, maar terplaatse zag ik al direct verschillende steenslagen op de motorkap. Waarom telkens als ik een bmw ga bekijken dit probleem? Mijn mercedes van 13 jaar oud heeft geen enkele steenslagschade
    wordt er met uw patserbak ook verder als de kerktoren gereden? Ik heb nog geen enkele auto gehad die geen steenslag kreeg, dat is zowat de normaalste gebruiksschade mogelijk. een maandje autostrade en tis van da.

Ne 7 is ook geen status he, zeker niet als het ene in occazie is. Gade nu echt fier zijn dat ge een oude taxi hebt overgekocht?
    ga aub een paar dagen bezinnen, eventueel wat bidden en denk eens goed na over waar ge naar toe wilt in uw leven. op dit punt zou ge verdorie toch al op zen minst met een Ghost moeten rijden. Uw ouders moesten beschaamd zijn.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    18 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    wordt er met uw patserbak ook verder als de kerktoren gereden? Ik heb nog geen enkele auto gehad die geen steenslag kreeg, dat is zowat de normaalste gebruiksschade mogelijk. een maandje autostrade en tis van da.

Ne 7 is ook geen status he, zeker niet als het ene in occazie is. Gade nu echt fier zijn dat ge een oude taxi hebt overgekocht?
    ga aub een paar dagen bezinnen, eventueel wat bidden en denk eens goed na over waar ge naar toe wilt in uw leven. op dit punt zou ge verdorie toch al op zen minst met een Ghost moeten rijden. Uw ouders moesten beschaamd zijn.
    Rijden? Zot! Die moet voor de deur geparkeerd staan, anders weet niemand van wie hij is.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Oude taxi? Geen status? Ok foto van jouw statuskar aub

steenslag onvermijdelijk? Al ooit gehoord van beschermingsfolie, onozele proletariër?

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Die individual lak op die 7 is meer waard dan uwe 13 oude Mercedes, kzou eerst es langs de bank passeren voordat ge daar binnenstapt.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Die individual lak op die 7 is meer waard dan uwe 13 oude Mercedes, kzou eerst es langs de bank passeren voordat ge daar binnenstapt.
    niet iedereen moet zoals u een auto op krediet aankopen hoor

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    niet iedereen moet zoals u een auto op krediet aankopen hoor
    't is nog erger, ze zijn gehuurd

Regels voor berichten