Pagina 8 van 8 Eerste ... 45678

Discussie: Autosalon 2020

iTrader
    7 (90%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De vormgeving van het interieur zal veel bepalen naar voorkeur toe en daar kan ik wel inkomen dat Lexus voor euro minded mensen misschien te rijk gevuld is met knoppen en plooien.
    Persoonlijk ook, maar heb dat dan liever, alst logisch opgesteld is ten minste, tov de nieuwe evolutie van overal vlakke schermen te installeren die alle fysieke knoppen vervangen, en daar is VAG wel kampioen in.
    Akkoord wat die grote touchscreens betreft : mooi oogt het niet en wat meer is, compleet onbruikbaar wanneer je aan het rijden bent...
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Compleet onbruikbaar is nu toch ook serieus overdreven

Maar ik heb ook wel liever de besturing zoals BMW dat heeft.
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    De nieuwe bmw 330i touring is bangelijk mooi!

E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    De nieuwe bmw 330i touring is bangelijk mooi!
    het woordje "bangelijk"

des gouts et des couleurs....
    Accept what you can't change, change what you can't accept.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik kan hem niet echt smaken in touring versie. In sedan valt het nog mee, maar het is vooral het interieur waar de nieuwe 3 het van moet hebben imo.

Vantham's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Achteraan vind ik hem echt flauw. De voorkant is wel nice en het interieur vind ik niet echt revolutionair om een nieuw model te zijn.
    de Merc C break vind ik dan weer top qua interieur, maar koffervolume is een pak kleiner dan een A4 of een 3-touring

Het liefst zou ik een Merc C break nemen als mijn volgende wagen, maar het gedacht dat er volgend jaar een nieuw model komt en dat ik dan met een verouderd model rondrijd staat me niet aan. Idem voor een A4. Dus ik vrees dat mijn keuze wederom een 3-reeks zal worden al had ik graag eens iets anders gehad want ik rijd er nu al 7 jaar mee rond en heb het er wat mee gehad.
    There's no such thing as too much snow

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk bericht
    Achteraan vind ik hem echt flauw. De voorkant is wel nice en het interieur vind ik niet echt revolutionair om een nieuw model te zijn.
    de Merc C break vind ik dan weer top qua interieur, maar koffervolume is een pak kleiner dan een A4 of een 3-touring

Het liefst zou ik een Merc C break nemen als mijn volgende wagen, maar het gedacht dat er volgend jaar een nieuw model komt en dat ik dan met een verouderd model rondrijd staat me niet aan. Idem voor een A4. Dus ik vrees dat mijn keuze wederom een 3-reeks zal worden al had ik graag eens iets anders gehad want ik rijd er nu al 7 jaar mee rond en heb het er wat mee gehad.
    Mijn god, dat interieur van Mercedes... da’s in de C zo oud en barok en in de nieuwe cla zo pooierig. Nooit zou ik het willen

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Ik kan hem niet echt smaken in touring versie. In sedan valt het nog mee, maar het is vooral het interieur waar de nieuwe 3 het van moet hebben imo.
    Enorm mooi he!

Pagina 8 van 8 Eerste ... 45678

Regels voor berichten