Pagina 7 van 8 Eerste ... 345678 Laatste

Discussie: Autosalon 2020

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Momenteel op InterClassics in Maastricht, staat toch ook weer wat bijeen.

Sta hier nu bij een Chiron

Straks wat foto's posten.
    Ben in Brussel geweest, en daar stond toen ook veel mooie en zeldzame wagens. De Miura ook in Maastricht?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Ben in Brussel geweest, en daar stond toen ook veel mooie en zeldzame wagens. De Miura ook in Maastricht?

Yes. Toch een van m'n favoriete wagens aller tijden. Samen met die alfa hierboven
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Yes. Toch een van m'n favoriete wagens aller tijden. Samen met die alfa hierboven
    Toch nog wel een paar speciale die er in Brussel niet bij waren .
    P1 GTR zo'n straatversie of puur racewagen?

8C vind ik 1 van de meest tijdloze moderne wagens. Echt enorm knap design.

Ik vermoed ook heel veel e-types en mustangs daar?

E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Powerwing Bekijk bericht
    Ben erg te vinden voor Toyota en hun aanbod van hybrides. Heb daar toch een dik half uur doorgebracht, op de stand van Toyota en Lexus. Eerlijk gezegd zie ik niet in waarom ik meer zou betalen voor een Lexus : ik vind nu niet dat ze zo veel beter zijn afgewerkt dan hun broers en zussen bij Toyota. De meerprijs vind ik op basis van modellen en afwerking dus niet gerechtvaardigd.
    Kan toch wel beamen dat het niet klopt.
    Zelfs hun 'verouderde' modellen zijn toch echt wel fancier dan de laatste nieuwe Toyota's...

Om nog maar te zwijgen van de nieuwe Lexus interieurs.
    Heb in hun UX en RX gezeten, en vooral die ES.
    Echt wel slicker dan in de RC/IS modellen.
    Was wel onder de indruk.

Hun nieuwe sturen zijn compacter en vetter geworden, de metaal onderdelen in de dashboards zien en voelen topsegment zoals het hoort en de algehele indruk is gewoonweg af.

Je weet dat je een goed aantrekkelijk interieur hebt als er 4 allochtone elke zetel blijven bezetten en de 'bestuurder' een comfortable gangster zitpositie uitprobeert.

Hun IS en RC zou pas echt af zijn met hun kaatste nieuwe interieurs.

Hoewel de Camry en ES het zelfde platform delen en uiterlijk duidelijk familie zijn, zie je echt waar de meerprijs zit, vooral in dat interieur.

Mazda is ook wel het vermelden waard.
    Dikke leren materialen overal, en een deursluiting met een bof om u tegen te zeggen (in de Mazda 6)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Lexus heeft geen klepper zoals de Supra GR. Die wagen alleen al is een gewoon grandioos. Toch wel het bewijs dat Toyota visie heeft.
    Bwoa?

(weliswaar niet in Europa beschikbaar allemaal, maar: ) RC-F, GS-F, LC, later de LC-F.
    Toch wel werkelijk grandioos te noemen, al was het alleen al omdat zij turboloze V8 motoren gebruiken, terwijl hun euro concurenten met V6 turbo's rondrijden, als da nie grandioos is weet ik het ook nie.

Op facebook al bericht gelezen van enen die met zijnen MK90 al zijn olie moest bijvullen na amper 3000 miles...en 1 vd replies vond ik wel sprekend voor het heersende wantrouwen van bestaande Supra eigenaars die kijken naar hoe de MK90 zich zal bewijzen: 'welcome to BMW ownership'

Twas een 6 in lijn, Toyota heeft geen 6 in lijn meer, en bmw is bekend voor zijn 6 in lijn, toyota heeft die blokken klaarblijkelijk gechecked om te zien of het aan hun hogere betrouwbaarheidsstandaarden voldeed, en twas goedkoper om samen te werken.
    Dus ik snap het wel.

En ja, ik kijk zelfs stiekem uit naar de komende 4 cilinder 2.0K Supra.
    Accept what you can't change, change what you can't accept.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht

Op facebook al bericht gelezen van enen die met zijnen MK90 al zijn olie moest bijvullen na amper 3000 miles...en 1 vd replies vond ik wel sprekend voor het heersende wantrouwen van bestaande Supra eigenaars die kijken naar hoe de MK90 zich zal bewijzen: 'welcome to BMW ownership'

Twas een 6 in lijn, Toyota heeft geen 6 in lijn meer, en bmw is bekend voor zijn 6 in lijn, toyota heeft die blokken klaarblijkelijk gechecked om te zien of het aan hun hogere betrouwbaarheidsstandaarden voldeed, en twas goedkoper om samen te werken.
    Dus ik snap het wel.

.
    Ik snap uw punt hier niet goed.

Dat van die olie bijvullen kan verschillende redenen hebben. En het is normaal dat een blok dat goed gebruikt wordt wat olie gebruikt. Ik zie niet direct wat daar ineens alarmerend aan zou zijn.

Het B58 blok is een blok dat nochtans niet misstaat in de Toyota stal. Bevat technologie die Toyota en performance die Toyota zeker niet kwaad is om te hebben. Daarbij is het gewoon een deel van de overeenkomst die ze hebben. Toyota heeft een zeer groot aandeel in de hybride technologie bij BMW. BMW maakt een Z4 en bouwt een Z4 coupé met wat oudere tech en materialen en laat Toyota daar nog wat aan tweaken en een andere koets op zetten. Dat is geen schande want zowel de Z4 als de Supra zijn briljant. Maar ik snap wel dat het prikt bij veel Toyota liefhebbers dat hun beste product met grote voorsprong in feite een BMW product is. En dat sommige extra kritisch zijn, maar ik denk niet dat die kerel met zijn 3000miles kwaad is om in zijn Supra rond te rijden. En dat lijkt mij toch wel zeer belangrijk.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Ik snap uw punt hier niet goed.

Dat van die olie bijvullen kan verschillende redenen hebben. En het is normaal dat een blok dat goed gebruikt wordt wat olie gebruikt. Ik zie niet direct wat daar ineens alarmerend aan zou zijn.

Het B58 blok is een blok dat nochtans niet misstaat in de Toyota stal. Bevat technologie die Toyota en performance die Toyota zeker niet kwaad is om te hebben. Daarbij is het gewoon een deel van de overeenkomst die ze hebben. Toyota heeft een zeer groot aandeel in de hybride technologie bij BMW. BMW maakt een Z4 en bouwt een Z4 coupé met wat oudere tech en materialen en laat Toyota daar nog wat aan tweaken en een andere koets op zetten. Dat is geen schande want zowel de Z4 als de Supra zijn briljant. Maar ik snap wel dat het prikt bij veel Toyota liefhebbers dat hun beste product met grote voorsprong in feite een BMW product is. En dat sommige extra kritisch zijn, maar ik denk niet dat die kerel met zijn 3000miles kwaad is om in zijn Supra rond te rijden. En dat lijkt mij toch wel zeer belangrijk.
    De Supra is dan blijkbaar wel een pak sneller.
    In zou ook de Z4 kiezen omdat ... Cabrio. Maar de Supra blijkt wel echt een stuk sneller te zijn.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Toch nog wel een paar speciale die er in Brussel niet bij waren .
    P1 GTR zo'n straatversie of puur racewagen?

8C vind ik 1 van de meest tijdloze moderne wagens. Echt enorm knap design.

Ik vermoed ook heel veel e-types en mustangs daar?

Deze reply gemist blijkbaar. Volgens mij was het een straatversie maar ben niet zeker.

Ja ze gooien je daar dood met e-types etc. Op den duur verlies je eigenlijk zelfs de appreciatie voor zo'n speciale wagens gewoon door de overkill.

Stond ook de extreem lekkere Aston Martin DB5.

Ik vraag mij toch altijd af op zo'n events, die gebouwen moeten toch een extreme brandverzekering hebben?
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Deze reply gemist blijkbaar. Volgens mij was het een straatversie maar ben niet zeker.

Ja ze gooien je daar dood met e-types etc. Op den duur verlies je eigenlijk zelfs de appreciatie voor zo'n speciale wagens gewoon door de overkill.

Stond ook de extreem lekkere Aston Martin DB5.

Ik vraag mij toch altijd af op zo'n events, die gebouwen moeten toch een extreme brandverzekering hebben?
    Ja, ik ben enorme fan van een E-type, maar op zo'n event staan er dan letterlijk misschien 150 ofzo. Ik zal ze nooit beu worden, maar na de 50e op 1 dag heb je het wel FF gezien.

In Brussel stonden ook 3 DB5's, dat is mijn droomwagen maar compleet onbetaalbaar. Imo wel het Summum van autodesign (samen met Cobra, maar die is nogal onpraktisch).

Vraag me ook wel af hoe dat verzekerd is, want stond toch voor 10-tallen miljoenen euro's aan wagens (Miura, Ferrari 250, Ford GT's, db5's, een half leger aan Bentleys, ...)

iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    De Supra is dan blijkbaar wel een pak sneller.
    In zou ook de Z4 kiezen omdat ... Cabrio. Maar de Supra blijkt wel echt een stuk sneller te zijn.

Heeft ook wel een stuk te maken met het feit dat de Z4 een cabrio is.
    Maar het klopt dat de Supra beter presteert. De exacte reden is volgens mij nog niet bekend. Het lijkt mij alvast sterk onwaarschijnlijk dat Toyota de B58 tuning aanpast.
    Misschien dat Toyota een goede batch van B58's heeft gehad. Want BMW is wel een krak met motoren leveren die allesbehalve fabrieksopgave draaien. En daarbij dan nog eens sterk afwijken onderling
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    En het is normaal dat een blok dat goed gebruikt wordt wat olie gebruikt. Ik zie niet direct wat daar ineens alarmerend aan zou zijn.

Klopt, maar het blok werd niet speciaal 'goed' gebruikt (wat is 'goed' he), eigenaar was naar eigen zeggen totaal niet abusive in gebruik, zoals men hem ook al van verdacht..

Hoe dan ook, mij hoor je zeker niet zeggen dat ik de MK90 haat, omwille dat het basically een BMW product is.
    Whats not to like, ik ben wel fan van het Japans design, de ophanging is van M niveau (komt ook van M modellen las ik ergens?), het interieur is strak (maar de Z4 is fancier let zijn ambient lighting etc), en over ZF vakken hoor je ook niets dan lof.
    En blijkbaar is de Toyota tuning van het geheel voldoende verschillend van de Z4.

En die motor, jah...vraag me af, wordt verkocht als 'Toyota', met bijhorende 5 jaar garantie.
    Hoeveel garantie geeft BMW op zijn M modellen uit nieuwsgierigheid?
    Toyota garantie kan twijfelaars mogelijks over de schreef brengen.

En als we de laatste testaankoop mogen geloven, zit het met de technische betrouwbaarheid van de duitsers wel goed.
    Heb geen abonnement, dus heb geen zicht op het ganse artikel, maar met 'het technische' bedoelen ze ook wel het motorische gedeelte veronderstel ik zeker.

iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)

En die motor, jah...vraag me af, wordt verkocht als 'Toyota', met bijhorende 5 jaar garantie.
    Hoeveel garantie geeft BMW op zijn M modellen uit nieuwsgierigheid?
    Toyota garantie kan twijfelaars mogelijks over de schreef brengen.
    .
    De Z4 is geen M wagen. Maar een gewone BMW

En BMW geeft 3 jaar garantie. Op een tweedehands tijdens bepaalde periodes ook 3jaar. Dus in theorie heb je 6 jaar op een wagen.
    Nu goed in mijn ogen is garantie ook geen drol waard. Het is trouwens ook niet zo dat na 3 jaar je ineens in de koude blijft staan. Als er effectief een gekend probleem na 4 jaar optreed dan wordt dat gewoon netjes gratis verholpen. Die 5 jaar of 7 jaar garantie is mooi op papier, maar de realiteit is vaak iets minder rooskleurig.

Het geeft u een gevoel van extra veiligheid. Een stok om mee te slaan in feite. Maar vele denken dat dit gewoon alles dekt, en dat is allesbehalve zo.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De Z4 is geen M wagen. Maar een gewone BMW

En BMW geeft 3 jaar garantie. Op een tweedehands tijdens bepaalde periodes ook 3jaar. Dus in theorie heb je 6 jaar op een wagen.
    Nu goed in mijn ogen is garantie ook geen drol waard. Het is trouwens ook niet zo dat na 3 jaar je ineens in de koude blijft staan. Als er effectief een gekend probleem na 4 jaar optreed dan wordt dat gewoon netjes gratis verholpen. Die 5 jaar of 7 jaar garantie is mooi op papier, maar de realiteit is vaak iets minder rooskleurig.

Het geeft u een gevoel van extra veiligheid. Een stok om mee te slaan in feite. Maar vele denken dat dit gewoon alles dekt, en dat is allesbehalve zo.
    lol weet ik, maar ik wou maar aanhalen, dat ze wel M onderdelen hebben geleend uit ander M cars voor de Z4

of
    https://www.youtube.com/watch?v=zqxeVxFFnoQ

autoreviewer naar mijn hart, zonder enige notie van voorkeur
    je ziet hem raven over euro cars evenals voor "ricers"

én, hij doet nog eens de moeite om elk aspect uit te pluizen van elke wagen hij reviewed, incl op een lift te zetten en zelfs onderaan de wagen te kijken.

Tis, denk ik, uit 1 van die videos dat ik opviste dat er hele M stukken werde gebruikt.
    Zoniet, uit 1 van de talrijke andere vloggers.

Geen drol waard, is wat overdreven.
    Ja klopt, er wordt vooral per categorie "gedekt" bij de merken, zoals 12 jaar lak, x aantal jaar aandrijving/motor, 8 jaar chassis, etc etc.
    Maar vind wel dat het een idee geeft hoezeer een merk achter zijn product staat.

Als Toyota zegt 500.000 km of 10 jaar op het hybride systeem en de batterijen , dan zegt dat wel wat.

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    X-aantal jaren extra garantie is ook wel pure marketing. Dit zal wel verrekend worden in de aankoopprijs.
    Bij mijn Civic was dit ook. Ik kreeg zogezegd als promo bij aankoop 2 jaar gratis onderhoud, ik heb gezegd dat ik dit niet moest hebben en heb gewoon een extra korting in de plaats gekregen.
    Giggity
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    7 (90%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kan toch wel beamen dat het niet klopt.
    Zelfs hun 'verouderde' modellen zijn toch echt wel fancier dan de laatste nieuwe Toyota's...

Om nog maar te zwijgen van de nieuwe Lexus interieurs.
    Heb in hun UX en RX gezeten, en vooral die ES.
    Echt wel slicker dan in de RC/IS modellen.
    Was wel onder de indruk.

Hun nieuwe sturen zijn compacter en vetter geworden, de metaal onderdelen in de dashboards zien en voelen topsegment zoals het hoort en de algehele indruk is gewoonweg af.

Je weet dat je een goed aantrekkelijk interieur hebt als er 4 allochtone elke zetel blijven bezetten en de 'bestuurder' een comfortable gangster zitpositie uitprobeert.

Hun IS en RC zou pas echt af zijn met hun kaatste nieuwe interieurs.

Hoewel de Camry en ES het zelfde platform delen en uiterlijk duidelijk familie zijn, zie je echt waar de meerprijs zit, vooral in dat interieur.

Mazda is ook wel het vermelden waard.
    Dikke leren materialen overal, en een deursluiting met een bof om u tegen te zeggen (in de Mazda 6)
    Ieder zijn mening...
    Heb in verschillende modellen van Toyota en Lexus plaatsgenomen en hoewel Lexus ergens iets 'luxueuzer' oogt, was ik toch niet echt onder de indruk van een merk dat zich premium noemt...

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Powerwing Bekijk bericht
    Ieder zijn mening...
    Heb in verschillende modellen van Toyota en Lexus plaatsgenomen en hoewel Lexus ergens iets 'luxueuzer' oogt, was ik toch niet echt onder de indruk van een merk dat zich premium noemt...
    Ieder zijn mening inderdaad, maar tis toch een kwaliteitsboost.
    Dat voel je en zie je, los van persoonlijke smaak.
    Dus kweet nie welke modellen jij dan vergeleken hebt.
    Want zoals ik zelf al kon vaststellen, is er al een zichbaar verschil in de nieuwe generaties Lexussen en de huidige IS en RC (laat staan de CT).

De vormgeving van het interieur zal veel bepalen naar voorkeur toe en daar kan ik wel inkomen dat Lexus voor euro minded mensen misschien te rijk gevuld is met knoppen en plooien.
    Persoonlijk ook, maar heb dat dan liever, alst logisch opgesteld is ten minste, tov de nieuwe evolutie van overal vlakke schermen te installeren die alle fysieke knoppen vervangen, en daar is VAG wel kampioen in.

Pagina 7 van 8 Eerste ... 345678 Laatste

Regels voor berichten