Pagina 5 van 8 Eerste 12345678 Laatste

Discussie: Autosalon 2020

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Natuurlijk, je ziet die minder vaak en ze zien er goed uit. Het eeuwige probleem is echter mensen daar weliswaar naar kijken, maar vervolgens de andere gaan kopen.
    Dat ligt voor een stuk ook aan de Europese koper want de gemiddelde Europeaan met geld kijkt niet echt hard naar een merk als Lexus, terwijl in Amerika dat wel zo is. In Amerika is voor zover ik weet ook pakweg Hyundai en Kia met hun flagships aanwezig en die doen het daar dan ook een pak beter dan hier.
    Dat is specifiek iets dat me enorm is opgevallen. KIA en Hyundai hebben compleet andere (en indrukwekkendere) modellen in USA. Nissan ook trouwens.

Daarnaast zou ik persoonlijk ook niet snel een Lexus kopen. De hybrides zijn fiscaal niet voordelig en de benzines zijn qua performance niet top. Enkel de LFA vind ik echt top, maar die zal ik om andere reden nooit kopen

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Ja, er zit een heel rare overlap tussen die 2 omdat je op die lengte geen échte coupélijn kan maken. Hierdoor krijg de sedan (A) en dan de sedan met minder hoofdruimte (CLA)...
    De CLA is groter dan de 4 GC en A5 en even groot dan de c coupé
    De A5 SB is ook niet zoveel groter. Dus ik zie niet in waarom je geen coupé lijn kan maken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht
    Joat, en dan noemde gij de LC een spaceship

wa was da weer met pot en ketel?
    Goed lezen wat ik zeg natuurlijk
    Ik zeg letterlijk dat de 2GC ronduit lelijk is

Concreet over Lexus. Tsja het is een goede poging. Maar zoals andere ook aangeven. Er zijn weinig goede redenen om er eentje te kopen. Is dat jammer? Misschien wel. Maar ze zitten zichzelf buitenspel natuurlijk. Het is ook onzin dat Aziaten niet werken in Europa. Maar je moet wel met een attractief product komen.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Hit Hard's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die hybride LC is ook een beetje een maat voor niets. Ook afhankelijk van land tot land uiteraard maar een hybride met uitstoot van 145g wordt hier in België bijvoorbeeld al als fake hybrid gelabeld waardoor die uitstoot wordt herleid naar die van de gewone 5.0 non-hybrid. Je ziet van hier dat dat dan een moeilijk verhaal wordt.
    De fake hybride regels gelden enkel voor plugin hybrides. Omdat die gekocht worden, en vervolgens nooit een stopcontact zien in sommige gevallen. Als het geen plugin is, kan die niet fake zijn. Als ik mij niet vergis zijn nagenoeg alle Toyota/Lexus modellen geen plugins (buiten de plugin Prius). Al gaan ze nu wel beginnen met een deel modellen plugin te maken dacht ik (waaronder de RAV4).
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die Lexus is ook zo'n beetje het verhaal van kopen met je hart ipv met je verstand. Net zoals bij Alfa...zeer leuke en mooie wagens, maar niet de beste in hun segment.
    Giggity

GADGET's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat me nb ook opviel bij BMW, en waar ik me dan uiteraard nadien op bleef focussen: ze snijden nu die motorkap recht af een 15cm achter de grill. Waar die vroeger mooi tot aan de grill liep, en ook die vorm aanhield.
    Nu zit daar zo een rechte 'snede' in terwijl dat toch niet moet? Echt super lelijk eens je erop let lijkt me iets kosten besparend in productie? Zou het anders niet weten

iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GADGET Bekijk bericht
    Wat me nb ook opviel bij BMW, en waar ik me dan uiteraard nadien op bleef focussen: ze snijden nu die motorkap recht af een 15cm achter de grill. Waar die vroeger mooi tot aan de grill liep, en ook die vorm aanhield.
    Nu zit daar zo een rechte 'snede' in terwijl dat toch niet moet? Echt super lelijk eens je erop let lijkt me iets kosten besparend in productie? Zou het anders niet weten
    Ik snap in feite niet goed wat je bedoelt :O
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Ik snap in feite niet goed wat je bedoelt :O
    Ik snap het wel. Bij bvb een E46 ging de grill mee omhoog als je de motorkap omhoog deed. Daardoor heb je geen lijn bovenop de motorkap. Bij de E90 ging de motorkap tot aan de grill dus daar heb je die lijn ook niet.

Sinds de F30 is de motorkap echter een pak korter, waardoor je een lijn in de breedte krijgt over uw motorkap.
    https://www.reezocar.be/voiture-occa...291518761.html
    Die lijn boven het logo dus.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Heeft met voetgangersveiligheid te maken.

iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Ik snap het wel. Bij bvb een E46 ging de grill mee omhoog als je de motorkap omhoog deed. Daardoor heb je geen lijn bovenop de motorkap. Bij de E90 ging de motorkap tot aan de grill dus daar heb je die lijn ook niet.

Sinds de F30 is de motorkap echter een pak korter, waardoor je een lijn in de breedte krijgt over uw motorkap.
    https://www.reezocar.be/voiture-occa...291518761.html
    Die lijn boven het logo dus.

Aah oké. Dat dus

Daar zal wel een technische uitleg voor zijn. Maar ik kan nu niet zeggen dat de E90 vorm van motorkap mooier is.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Heeft met voetgangersveiligheid te maken.
    Zou wel kunnen. Ik gok dat ze sindsdien een actieve motorkap hebben.

Motorkap zelf zal nu ook wel een pak minder wegen, wat gewoon handiger is. Maar ik vind die lijn ook wel storend in het geheel

josilirios's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Met huidig formaat van grill moeten ze het wel doen of niemand krijgt zijn motorkap omhoog
    Cheer up, the worst is yet to come.

GADGET's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vroeger was het idd met grill en al. Maar tot kort gewoon net Vóór de grill. Bv mijn broer zijn 530e. Is perfect proper, geen dwarse lijn. Motorkap loopt gwn 15cm door tot aan de grill/lichten /... En nu is dat een vast stukje motorkap zet maar dat blijft zitten en zit die snijlijn kaarsrecht over de gehele breedte.

Echt storend eens je er op let

Edit
    http://img2.netcarshow.com/BMW-5-Ser...llpaper_09.jpg

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Vroeger was het idd met grill en al. Maar tot kort gewoon net Vóór de grill. Bv mijn broer zijn 530e. Is perfect proper, geen dwarse lijn. Motorkap loopt gwn 15cm door tot aan de grill/lichten /... En nu is dat een vast stukje motorkap zet maar dat blijft zitten en zit die snijlijn kaarsrecht over de gehele breedte.

In mijne jonge tijd, ging de motorkap bij BMW zelfs nog naar de andere kant open!

Philodemus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Edit
    http://img2.netcarshow.com/BMW-5-Ser...llpaper_09.jpg
    Ja bedankt nu kan ik er ook niet meer naast kijken!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Aah oké. Dat dus

Daar zal wel een technische uitleg voor zijn. Maar ik kan nu niet zeggen dat de E90 vorm van motorkap mooier is.
    De E90 FL heeft toch een super mooie motorkap? Allez ik vind het toch een van de mooiste.

Pagina 5 van 8 Eerste 12345678 Laatste

Regels voor berichten