Pagina 3 van 8 Eerste 1234567 ... Laatste

Discussie: Autosalon 2020

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super_veloce Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De mini is wel dreamcar waardig?

De clk gtr is idd wel crazy alhoewel ik kleurverschil tussen de onderdelen zag
    Natuurlijk Neenee, die had ik dus gemist Hoewel je zo'n GT wel niet zomaar bij de dealer zal vinden!

Die Vanderhall vond ik daar héél raar staan. Daar staat dan een Edison en Carmel, terwijl op de gewone stand de Venice staat. Die dingen zien er allemaal hetzelfde uit... En zo Dream Car is het niet, want ze hebben mij zelf voorgesteld om eens een testrit te komen doen.
    Voor mij zijn "Dream Cars" toch wel meer LaFerrari/P1/918, Ferrari F40/50 of 250, Porsche Carrera GT, McLaren F1, ... Of moderner: Koenigsegg, Pagani, De Tomaso P72, ...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Iemand foto’s van de dreamcars?

geen foto's maar dit vond ik wel een aangenaam filmpje om te bekijken:

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camerad Bekijk bericht
    Ik neem aan dat je die dreamcars alleen vanachter een afsluiting mag bekijken. Zou het wel de moeite vinden als je ook eens in zo’n Chiron mag zitten.
    Tja, als eigenaar van die Chiron wil je natuurlijk ook niet dat jan en alleman in die auto gaat zitten .
    Moest ik in de markt zijn voor zo'n dreamcars, zou ik ook wel niet direct naar het autosalon gaan.
    Dat is echt zo'n awkward gedoe dat iedereen op je neus staat te kijken als je die auto achter de afsluiting mag gaan bewonderen imo.

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Wie is die d’ieteren mss?

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Tja, als eigenaar van die Chiron wil je natuurlijk ook niet dat jan en alleman in die auto gaat zitten .
    Moest ik in de markt zijn voor zo'n dreamcars, zou ik ook wel niet direct naar het autosalon gaan.
    Dat is echt zo'n awkward gedoe dat iedereen op je neus staat te kijken als je die auto achter de afsluiting mag gaan bewonderen imo.
    Gewoon naar de Kortrijkse steenweg in Sint-Martens-Latem gaan.
    Staan daar meer dreamcars dan op het hele autosalon.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht
    aan degenen die geweest zijn en de moeite gedaan hebben om buitenbeetje Lexus te bezoeken, kan er iemand bevestigen of ze zo slim zijn geweest om hun vlaggenschip ten toon te stellen, de LC500(h)???

voor de onwetenden, gaat om deze beauty:

Dank!
    Ruimteschepen zijn niet toegelaten op het autosalon. Het is maar dat je het weet
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Wie is die d’ieteren mss?
    D'Ieteren is de importeur van VAG in België.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M2Competition Bekijk bericht
    Gewoon naar de Kortrijkse steenweg in Sint-Martens-Latem gaan.
    Staan daar meer dreamcars dan op het hele autosalon.
    Buiten Ferrari en 1 onafhankelijke garage is er nu toch niet echt competitie met dreamcars op autosalon? Tenzij je Porsche en Mercedes meerekent (Hedin heeft super veel AMG's staan).

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tja je betaald extra entree en dan is het nog van ‘kijken mag maar aanraken niet’

Ik denk dat zelfs in het geval je genoeg geld zou hebben om zo’n Chiron cash te betalen dat je dan alsnog bij Bugatti wandelen wordt gestuurd. Zij kiezen hun klanten uit en niet omgekeerd.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camerad Bekijk bericht
    Tja je betaald extra entree en dan is het nog van ‘kijken mag maar aanraken niet’

Ik denk dat zelfs in het geval je genoeg geld zou hebben om zo’n Chiron cash te betalen dat je dan alsnog bij Bugatti wandelen wordt gestuurd. Zij kiezen hun klanten uit en niet omgekeerd.
    In het geval van Bugatti niet, daar kan letterlijk iedereen een Chiron bestellen. Maar bij de (nog) exclusievere merken/modellen is dat wel zo.

Nu heeft wel +- de helft van de Chiron bezitters ook een Veyron

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    D'Ieteren is de importeur van VAG in België.

Buiten Ferrari en 1 onafhankelijke garage is er nu toch niet echt competitie met dreamcars op autosalon? Tenzij je Porsche en Mercedes meerekent (Hedin heeft super veel AMG's staan).
    Je vergeet Porsche center east Flanders en BMW die ook regelmatig M-modellen staan heeft.
    Enigste merk dat ik er mis is een officiële Lamborghini store maar soms heeft garage Vandenberghe (die onafhankelijke garage) er wel eentje staan.

Grootste tegenvaller op die baan vind ik Audi.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Porsche beschouw ik niet zo echt als dream car. En ik vind de showroom bij BMW nu ook niet zo denderend.
    En idd MIG Audi showroom is een enorme teleurstelling.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    In het geval van Bugatti niet, daar kan letterlijk iedereen een Chiron bestellen. Maar bij de (nog) exclusievere merken/modellen is dat wel zo.

Van de Chiron zijn er inderdaad 500 gemaakt waardoor nieuwe mensen ook een redelijke kans maakten om eentje te kopen.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M2Competition Bekijk bericht
    Je vergeet Porsche center east Flanders en BMW die ook regelmatig M-modellen staan heeft.
    Enigste merk dat ik er mis is een officiële Lamborghini store maar soms heeft garage Vandenberghe (die onafhankelijke garage) er wel eentje staan.

Grootste tegenvaller op die baan vind ik Audi.
    Een M wagen of een 911 zijn nu toch geen dream cars?
    Allez ik droom daar wel van als simpele loonslaaf

Maar als we spreken over een Chiron of een 458 pista is dat toch een totaal ander niveau. Dat is het niveau van mensen dat voor de vrouw een M4 cabrio koopt als tweede wagentje
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

GADGET's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vandaag ook vrij onverwachts op het autosalon geweest.

Dreamcars en motoren voor mij persoonlijk wel het leukste. Inderdaad misschien niet allemaal even zeldzaam, maar toch altijd mooi om wat prachtige wagens te zien

verder ben ik daar vrij snel doorgelopen. 'gewone' merken niet echt veel aandacht aan geschonken wegens niet heel de dag tijd. Wel even speciaal voor Sander naar de i30N gaan kijken

Veel elektrisch/hybride bij de merken. Wat de Duitsers betreft: BMW M2 CS is eigenlijk wel een topper. De nieuwe 2 algemeen best mooie wagen. Verder wat de gebruikelijke modellen.
    Mercedes wordt ik niet echt warm van, zeker niet mis, maar ook geen waw gevoel. Die A45S was misschien nog de leukere (alhoewel dat dash mij op het eerste zicht niet echt kan bekoren, heb het niet voor die 'dubbele' uitpuilende lijnen).
    Audi imo by far de betere momenteel. Die maken toch echt wel knappe wagens... Als ik dat nu allemaal zag had ik het gevoel dat die toch op kop lopen.

Defender ook even snel gaan kijken. Zeker niet mis. 400pk versie (welke je dus wilt ) 106.000eur ... is er wel dik over

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GADGET Bekijk bericht
    Vandaag ook vrij onverwachts op het autosalon geweest.

Dreamcars en motoren voor mij persoonlijk wel het leukste. Inderdaad misschien niet allemaal even zeldzaam, maar toch altijd mooi om wat prachtige wagens te zien

verder ben ik daar vrij snel doorgelopen. 'gewone' merken niet echt veel aandacht aan geschonken wegens niet heel de dag tijd. Wel even speciaal voor Sander naar de i30N gaan kijken

Veel elektrisch/hybride bij de merken. Wat de Duitsers betreft: BMW M2 CS is eigenlijk wel een topper. De nieuwe 2 algemeen best mooie wagen. Verder wat de gebruikelijke modellen.
    Mercedes wordt ik niet echt warm van, zeker niet mis, maar ook geen waw gevoel. Die A45S was misschien nog de leukere (alhoewel dat dash mij op het eerste zicht niet echt kan bekoren, heb het niet voor die 'dubbele' uitpuilende lijnen).
    Audi imo by far de betere momenteel. Die maken toch echt wel knappe wagens... Als ik dat nu allemaal zag had ik het gevoel dat die toch op kop lopen.

Defender ook even snel gaan kijken. Zeker niet mis. 400pk versie (welke je dus wilt ) 106.000eur ... is er wel dik over
    Ah, toch 1 dream car gezien dan

Wat wel opviel was de enorme hoop volk aan de sportieve Duitse wagens. Leuke wagens, maar er stond bvb echt een half leger rond de RS6, terwijl die nu toch ook weer niet ZO zeldzaam is.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Ruimteschepen zijn niet toegelaten op het autosalon. Het is maar dat je het weet
    Leugens!! De Civic Typer R staat er toch!!
    Giggity
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 3 van 8 Eerste 1234567 ... Laatste

Regels voor berichten