ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Autoradio vervangen: bediening aan het stuur

Ik rij momenteel met een Renault Modus uit 2011 en heb net de kaap 70k km's gerond. Ik voorzie ook niet van de komende jaren een nieuwe wagen te kopen.

Ik ben wat aan het kijken om mijn radio up te graden naar 1 met DAB+ en USB/SD aansluiting. Maar hoe zit dat dan met de bediening aan het stuur?
    Kun je die op sommige radio's programmeren? Zijn sommige sowieso compatibel? ...
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

FragDAnvers's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToasT Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik rij momenteel met een Renault Modus uit 2011 en heb net de kaap 70k km's gerond. Ik voorzie ook niet van de komende jaren een nieuwe wagen te kopen.

Ik ben wat aan het kijken om mijn radio up te graden naar 1 met DAB+ en USB/SD aansluiting. Maar hoe zit dat dan met de bediening aan het stuur?
    Kun je die op sommige radio's programmeren? Zijn sommige sowieso compatibel? ...
    Volgens mij heb je daar een soort tussenstukje voor nodig. Ik had daar eens voor gezien met mijn Clio. Kwam toen rond de 100 euro.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    i7-8700k @ 5Ghz with NZXT Kraken X52, GTX 1080 Ti Aorus Xtreme, 16Gb DDR4 2400Mhz, 500GB Samsung Evo SSD, Asus ROG PG279Q, AOC U2790PQU
    https://www.twitch.tv/fragdanvers

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Enkel voor dat koppelstukje
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

FragDAnvers's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Enkel voor dat koppelstukje
    Klopt, ik heb het dan maar niet gedaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    i7-8700k @ 5Ghz with NZXT Kraken X52, GTX 1080 Ti Aorus Xtreme, 16Gb DDR4 2400Mhz, 500GB Samsung Evo SSD, Asus ROG PG279Q, AOC U2790PQU
    https://www.twitch.tv/fragdanvers

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

ik had het vroeger ook eens opgezocht, en het is idd wel vrij eenvoudig om de radio zo te upgraden, maar de bediening aan het stuur/interface met de boordcomputer is indd met zo een koppelstuk om alle bedieningen te kunnen activeren.

na de kostprijs gezien te hebben van die dingen is het bij mij inderdaad ook niet doorgegaan, ik had dan maar zo een fm transmitter gekocht om zelf mijn muziek te kunnen beluisteren vanaf een mp3 speler
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

Regels voor berichten