Pagina 9 van 10 Eerste ... 5678910 Laatste

Discussie: C43 amg of f30 m3

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seetjetoebak Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    En net zo snel.
    Ziet er alleen minder bruut uit.
    Ja das waar , minder fel , maar wel zalige bak .

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M2Competition Bekijk bericht
    De vraag die ik mij stel bij die 4-cil wagens, met enorme waarden, is of je met zo auto's/motorblokken ook vele jaren kunt blijven rijden. Oké kosten heb je altijd met een auto en je moet ook wat geluk hebben maar ik hoor verhalen van mensen die een eerste generatie A45 hebben en waarvan hun motorblok bij 100K echt afgeleefd is. En dat zijn geen mensen die er mee naar tracks gaan en vollekot doen bij koude start.
    Dat vraag ik me ook serieus af. Nuja met al die elektronica erin zie ik zoiezo geen van de recente auto's binnen bvb 50 jaar nog rondrijden als oldtimer.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

C43 amg of f30 m3

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Dat vraag ik me ook serieus af. Nuja met al die elektronica erin zie ik zoiezo geen van de recente auto's binnen bvb 50 jaar nog rondrijden als oldtimer.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Om te niet te spreken van hoe zo een ipad op het dashboard van 50jaar oud moet gaan uitzien.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat is net de charme van een oldtimer eh .

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camerad Bekijk bericht
    Om te niet te spreken van hoe zo een ipad op het dashboard van 50jaar oud moet gaan uitzien.
    Heeft eigenlijk niks met die tablets te maken he. Het is nu niet dat pakweg de '80s interieurs er nu nog zo stijlvol uitzien he

Stel u eerder de vraag: binnen 50 jaar bestaan FM/AM/DAB/Streaming niet meer. Uw GPS is hopeloos verouderd. Kort samengevat: zo goed als alle knopjes in uw interieur worden nutteloos. Ik zie zeer weinig van de huidige wagens nog bestaan als klassieker.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht

Stel u eerder de vraag: binnen 50 jaar bestaan FM/AM/DAB/Streaming niet meer. Uw GPS is hopeloos verouderd. Kort samengevat: zo goed als alle knopjes in uw interieur worden nutteloos. Ik zie zeer weinig van de huidige wagens nog bestaan als klassieker.
    Dan zal het nog zuiver voor te rijden zijn eh
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat ik me soms afvraag en daar heb ik nog nooit een deftig antwoord op gekregen (ook niet in de garages) is wat er gebeurt met de wagen wanneer, zoals bij de nieuwe A45S, de cockpit kapot gaat. In mijn ogen zijn het in de A45S 2 grote iPads naast elkaar. En zoals iedereen wel weet kan elektronica stuk gaan.
    Waarschijnlijk zal de wagen wel nog functioneren maar rijden zonder snelheidsgegevens lijkt me niet zo handig.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M2Competition Bekijk bericht
    Wat ik me soms afvraag en daar heb ik nog nooit een deftig antwoord op gekregen (ook niet in de garages) is wat er gebeurt met de wagen wanneer, zoals bij de nieuwe A45S, de cockpit kapot gaat. In mijn ogen zijn het in de A45S 2 grote iPads naast elkaar. En zoals iedereen wel weet kan elektronica stuk gaan.
    Waarschijnlijk zal de wagen wel nog functioneren maar rijden zonder snelheidsgegevens lijkt me niet zo handig.
    vervangen zeker? Geldt in principe hetzelfde met oudere systemen (zelfs analoge).

In een passat zitten bvb al 20 jaar "digitale snelheidsmeters".

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Is er dan een klassieker waarvan je zegt dat het "technische interieur" nog van toepassing is?

Zijn klassiekers niet per definitie auto's die dat zijn doordat ze de looks meehebben?

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Is er dan een klassieker waarvan je zegt dat het "technische interieur" nog van toepassing is?

Zijn klassiekers niet per definitie auto's die dat zijn doordat ze de looks meehebben?
    Oude S-klasses hebben dat wel, omdat je daarbij nu beseft hoe ver die hun tijd vooruit waren. Al is dat vooral voor functionaliteit (elektrische zetels/stuur met geheugen, verwarmde/gekoelde zetels/multizone airco/...) en minder qua "moderne technologie".

In het recente verleden zijn enkel de hypercars qua interieur nog "klassieker-waardig" en in de lagere klasse kan ik enkel de Z8 bedenken. Gelukkig zijn er veel klassiekers die dit zijn door rijgedrag of looks...

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Oude S-klasses hebben dat wel, omdat je daarbij nu beseft hoe ver die hun tijd vooruit waren. Al is dat vooral voor functionaliteit (elektrische zetels/stuur met geheugen, verwarmde/gekoelde zetels/multizone airco/...) en minder qua "moderne technologie".

In het recente verleden zijn enkel de hypercars qua interieur nog "klassieker-waardig" en in de lagere klasse kan ik enkel de Z8 bedenken. Gelukkig zijn er veel klassiekers die dit zijn door rijgedrag of looks...
    Idd, ik kan mij wel voorstellen dat een Pagani Huayra of een Veyron binnen 20-30 jaar echt extreme bedragen kan kosten. (nu ook al, maar als klassieker nog meer.)
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Idd, ik kan mij wel voorstellen dat een Pagani Huayra of een Veyron binnen 20-30 jaar echt extreme bedragen kan kosten. (nu ook al, maar als klassieker nog meer.)
    Als zo'n Pagani het nog 30 jaar kan uithouden?

Ik denk zelf bij "moderne klassieker" eerder aan een aantal Porsches en Ferraris, of misschien zelfs een M2?

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)

Ik denk zelf bij "moderne klassieker" eerder aan een aantal Porsches en Ferraris, of misschien zelfs een M2?
    Porsche: 991 speedster, 992 heeft wel potentieel, 718 GT4/spyder.
    Ferrari: 458 speciale A, 488 Pista, F12 TDF.

M2 hangt er wat vanaf (héél ander prijsklasse natuurlijk) wat BMW gaat doen met de opvolger, maar ik denk niet dat het een klassieker zal worden. In die klasse zijn er nog niet zo heel veel klassiekers voortgekomen (E30 M3 en Z3 M Coupé zijn de enige die in mij opkomen). Maar wat opvalt, is dat het allemaal wagens zijn die vooral klassiekers worden door beperkte opgave of uitzonderlijk rijgedrag. Geen enkele van die wagens is specifiek speciaal qua looks of interieur.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)

Genoeg Pagani's die ergens in een garage staan te blinken in één of andere collectie van een rijke Saudi.
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    de meeste moderne auto's worden gewoon in te grote oplages gemaakt om echte klassiekers te worden. Toch in elk geval om sterk te stijgen in waarde.

Denk dat dat bij de moderne wagens idd enkel weggelegd is voor de echte hypercar's en speciale uitvoeringen van bepaalde types.

Pagina 9 van 10 Eerste ... 5678910 Laatste

Regels voor berichten