Pagina 10 van 10 Eerste ... 678910

Discussie: C43 amg of f30 m3

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Genoeg Pagani's die ergens in een garage staan te blinken in één of andere collectie van een rijke Saudi.
    Onlangs te weten gekomen dat Sam Li (ik wist ook niet wie het was) samen is met een Belgische (vriendin van de vriendin van ex-collega).

Dan ziet ge de car collection:
    Sam Li's Car Collection (China) cars (lees ook even de lijst onderaan, niet alles staat op foto )
    Dan geeft wel een ander zicht over hoe het er aan toe gaat in de "hogere regionen" van petrolheads...

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Onlangs te weten gekomen dat Sam Li (ik wist ook niet wie het was) samen is met een Belgische (vriendin van de vriendin van ex-collega).

Dan ziet ge de car collection:
    Sam Li's Car Collection (China) cars (lees ook even de lijst onderaan, niet alles staat op foto )
    Dan geeft wel een ander zicht over hoe het er aan toe gaat in de "hogere regionen" van petrolheads...
    Als ge zo veel geld hebt dat uw nageslacht tot 5 generaties zich geen zorgen over geld moeten maken, en uw kapitaal nog jaarlijks stijgt. Tsja dan koop je zulke dingen natuurlijk

Ik stel mij dan altijd de vraag of die wagens veel rijtijd krijgen. Ik vermoed van niet. En dat is dan weer doodzonde natuurlijk. Sta je daar met uw speciale wagen die staat te verstoffen met een druppellader erop.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Als ge zo veel geld hebt dat uw nageslacht tot 5 generaties zich geen zorgen over geld moeten maken, en uw kapitaal nog jaarlijks stijgt. Tsja dan koop je zulke dingen natuurlijk

Ik stel mij dan altijd de vraag of die wagens veel rijtijd krijgen. Ik vermoed van niet. En dat is dan weer doodzonde natuurlijk. Sta je daar met uw speciale wagen die staat te verstoffen met een druppellader erop.
    Ik gok dat hij rijdt met een paar van die auto's als "daily", dan een paar als track toys (heeft ook een raceteam, dus wel makkelijk toegang tot circuits) en een paar als "investering". Pakweg een F40 is een fantastische wagen als collector's item, maar uit die collectie staat die ergens onderaan om te kiezen om mee te rijden he. Maar dat soort mensen zet natuurlijk alles wat "uitzonderlijk" is, gewoon weg in de garage. Wat jammer is, maar wel begrijpelijk.

Ik gok dat +-75% van de Pagani's/Bugatti's/Koenigseggs in die situatie verkeren.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Zoals Chris Evans die een collectie witte Ferrari's heeft, die rijden allemaal praktisch nooit, die staan in een mooie garage stof te happen.

Als ik ooit een Porsche heb dan rij ik die tot hij uit elkaar valt.

Maar exclusiviteit hoeft geen parameter te zijn eh, neem nu een GT2 RS, daar zijn er 1000 van dacht ik. Dat is niet zoooo gek zeldzaam, maar dat is toch een instant klassieker denk ik. In de vijf jaar dat hij gemaakt werd heeft Porsche ruim over de 65K 964 gebouwd, en die is nu ook een absolute klassieker.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Amai ik dacht dat een GT2rs nog minder exclusief was dan 1000 stuks. Rijden er in België toch een aantal van rond. (Ik geloof dat Tom Boonen er eentje heeft en mss Anthony Kumpen ook wel)
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Amai ik dacht dat een GT2rs nog minder exclusief was dan 1000 stuks. Rijden er in België toch een aantal van rond. (Ik geloof dat Tom Boonen er eentje heeft en mss Anthony Kumpen ook wel)
    In zie ze zeer regelmatig op allerhande events. Zou er niet van verschieten als er in België 100 van rondrijden.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Pagina 10 van 10 Eerste ... 678910

Regels voor berichten