iTrader
    32 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Aanvraag tot inschrijving - vignet 705

Misschien dat iemand ooit in dezelfde situatie gezeten heeft en het antwoord kent..

Ik heb vorig jaar een 2de hands wagen gekocht van een Belgische garage. Aan deze wagen was nog werk aan voor hij gekeurd kon worden, bedoeling was dat ik die ging herstellen als project. Wagen kwam uit Duitsland. Verkoper is toen naar de douane geweest om alles in orde te brengen en zodat ik er dan zeker van was dat alle btw verplichtingen voldaan waren.

We zijn nu 1 jaar verder, wagen is klaar en kan gekeurd worden. Als ik de papieren bekijk, heb ik de originele Duitse papieren en een roos blad 'aanvraag tot inschrijving van een voertuig' met daarop het vignet 705 en de stempel van de douane etc.

Probleem is, op die aanvraag staan de gegevens van die garage.. Als ik die aanvraag dan naar de DIV stuur, zal die ingeschreven worden op die garage zijn naam, niet de bedoeling

Hoe kan ik die aanvraag op mijn naam zetten? Bij de keuring een nieuwe aanvraag vragen, maar wat dan met die stempel en 705 vignet dat erop staat? Hoe kan ik dat overzetten etc?

IbifaHo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik denk dat jz gewoon nu een keuring v verkoop moet laten doen. Vignet kunt ge niet overzetten maar je krijgt een nieuwe 705 na de keuring v verkoop.
    Bel anders eens naar de keuring, dan ben je zeker.

iTrader
    32 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Goed plan, dacht naar de douane en verzekering te bellen maar keuring is misschien beter. Net gebeld en moet zeggen, waren super vriendelijk en behulpzaam! Die aanvraag tot inschrijving is maar 2 maanden geldig, dus diegene die ik heb is toch niet meer geldig en ze gaan gewoon een nieuw meegeven als die goedgekeurd is (keuring voor verkoop). Fixed

Regels voor berichten