Pagina 3 van 3 Eerste 123
    MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zie jij andere opties? Buiten elke dag 20 euro betalen aan een taxi dienst?
    Er zijn echt geen mogelijkheden dat uw vrouw leert rijden, en dat iemand anders de kinderen tot zolang gaat ophalen?

Ik snap uw probleem. Maar deze euro had al veel eerder moeten vallen. Ingrijpen als het al te laat is, dat zijn altijd vijgen na Pasen.

Desnoods doe je het zoals je eerder aangaf. Dus illegaal met haar voorlopig rijbewijs de kids ophalen. Maar dan zou ik er wel op staan dat ze serieus begint te oefenen. Dat ze bij wijze van spreken beter kan rijden dan u.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remake Bekijk bericht
    Bwa, ge moet er ook nog mee overweg kunnen. 4x4 in sneeuw is sowieso wel veiliger, maar je moet wel weten hoe die zich gaat gedragen, iemand die FWD gewoon is, gaat ook toeren tegenkomen ze.
    Wou het ook net zeggen. 4WD is ideaal omdat je grip hebt. Maar sneeuw en ijs blijven sneeuw en ijs. Dat rijdt nooit zoals een verse asfalt. Los of nu één wiel op zijn minst altijd grip heeft.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

lammeken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Her absurde is natuurlijk dat ze dus vooral zou leren rijden om in winterse omstandigheden om de kinderen te gaan... En wie laat zijn auto het liefste staan bij ietwat winterse omstandigheden? Juist ja... De onervaren, angstige chauffeur

Ik zou eerder zoeken naar alternatieven zoal een elektrische fiets, bakfiets, driewieler, Traktor, whatever ;p

Zelf ook geen held achter het stuur en in het donker én als het glad is vermijd ik rijden als de pest...
    Tractor heeft ook een rijbewijs nodig.
    Gang is alles,remmen is angst

PSN: yellow-intruder

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lammeken Bekijk bericht
    Tractor heeft ook een rijbewijs nodig.
    https://www.gratisrijbewijsonline.be...jbewijs-g/info

Hangt er van af hoe oud ze is ;p

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Er zijn echt geen mogelijkheden dat uw vrouw leert rijden, en dat iemand anders de kinderen tot zolang gaat ophalen?

Ik snap uw probleem. Maar deze euro had al veel eerder moeten vallen. Ingrijpen als het al te laat is, dat zijn altijd vijgen na Pasen.

Desnoods doe je het zoals je eerder aangaf. Dus illegaal met haar voorlopig rijbewijs de kids ophalen. Maar dan zou ik er wel op staan dat ze serieus begint te oefenen. Dat ze bij wijze van spreken beter kan rijden dan u. Wou het ook net zeggen. 4WD is ideaal omdat je grip hebt. Maar sneeuw en ijs blijven sneeuw en ijs. Dat rijdt nooit zoals een verse asfalt. Los of nu één wiel op zijn minst altijd grip heeft.
    Tgoh, stel u voor dat ze dan een accident heeft terwijl ze 2 kinderen op de achterbank heeft. Dat zijn al geen kleine risico's meer die je dan neemt. En die kansen zijn sowieso al een pak hoger bij iemand die amper rijdt en dus (hoogstwaarschijnlijk) meer angst zal hebben in het verkeer.
    As we all know, christmas is that mystical time of year when the ghost of Jesus rises from the grave to feed on the flesh of the living. So we all sing christmas carols to lull him back to sleep.

lammeken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat wel
    Gang is alles,remmen is angst

PSN: yellow-intruder

the_fox's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk bericht
    Zie jij andere opties? Buiten elke dag 20 euro betalen aan een taxi dienst?
    Is hier al gezegd:
    Ik zou eerder zoeken naar alternatieven zoal een elektrische fiets, bakfiets, driewieler, Traktor, whatever ;p
    Maar dat hangt natuurlijk af van de afstand. Als je zegt dat het €20 aan taxidienst is, zal het wel niet zo ver zijn.
    En desnoods nen Aixam hé...

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Tgoh, stel u voor dat ze dan een accident heeft terwijl ze 2 kinderen op de achterbank heeft. Dat zijn al geen kleine risico's meer die je dan neemt. En die kansen zijn sowieso al een pak hoger bij iemand die amper rijdt en dus (hoogstwaarschijnlijk) meer angst zal hebben in het verkeer.
    Heb ik ook eerder aangehaald. Maar dit kan je wel coveren door het feit dat ze echt perfect rijdt.

Maar ik zou het natuurlijk sterk afraden. Heel sterk. Maar in hoogste nood kan ik wel nog begrijpen dat je het overweegt.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remake Bekijk bericht
    Bwa, ge moet er ook nog mee overweg kunnen. 4x4 in sneeuw is sowieso wel veiliger, maar je moet wel weten hoe die zich gaat gedragen, iemand die FWD gewoon is, gaat ook toeren tegenkomen ze.
    Ge moet je rijstijl sowieso aanpassen. Maar op de baan met wat sneeuw rijden is nu ook niet het moeilijkste met ne 4x4.
    Afgelopen winter lag er ook wel wat sneeuw en ik heb geen problemen ondervonden (had wel winterbanden der onder zitten).
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Na 20u gaat ze wss niet goed genoeg kunnen rijden om door examen te raken hoor (andere zou ze het al lang hebben imo)

Pagina 3 van 3 Eerste 123

Regels voor berichten