Pagina 2 van 2 Eerste 12
    Bes86's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinev Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ...
    Het is trouwens wetenschappelijk bewezen dat vanaf dan het steeds moeilijker wordt om alle prikkels in de hersenen snel en accuraat te verwerken.
    ...
    Als je dat merkt, zou je toch eens aan zelfreflectie moeten doen.
    Als ik zou merken dat ik prikkels in het verkeer niet snel of accuraat genoeg binnenkrijg, zou ik me als een gevaar op de baan zien. (Ik ben dan ook zeer zelfkritisch.)

En voor zover ik het hier bekijk, is er geen sprake van pestgedrag.
    Op dit forum krijg je nu eenmaal sneller een ongezouten mening als antwoord op een vraag.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Mr Marduk's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ford Focus heeft dit allemaal

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Ik ben lang niet de enige 50 plusser die problemen ondervind in het steeds sneller veranderen van de maatschappij en zeker het verkeer.
    Het is trouwens wetenschappelijk bewezen dat vanaf dan het steeds moeilijker wordt om alle prikkels in de hersenen snel en accuraat te verwerken.

Liefst mijn vraag niet in het belachelijke trekken. Pestgedrag kan ik missen. Dat is er al genoeg op de werkvloer van de assertieve jongeren.
    Geen zorgen om uw leeftijd. Een jong persoon die dezelfde stoten uithaalt als die jij beschrijft is evenmin nog geschikt om met de wagen te schrijven.

Anyway, 5,5/10 voor de troll poging. Half puntje extra omdat het toch een iets unieker verhaal is dat we niet vaak zien.
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

MaximumOfBass's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik ben lang niet de enige 50 plusser die problemen ondervind in het steeds sneller veranderen van de maatschappij en zeker het verkeer.

Liefst mijn vraag niet in het belachelijke trekken. Pestgedrag kan ik missen. Dat is er al genoeg op de werkvloer van de assertieve jongeren.
    Ik trek uw vraag niet in het belachelijke. Het enige belachelijke aan uw verhaal is dat de wereld zich moet aanpassen aan uw tekortkomingen omdat u zich niet meer kan aanpassen aan het huidige verkeer, er zijn alternatieven genoeg, maar daar moet u zich wel voor openstellen.

Ik heb trouwens nog geen enkele andere 50+'er horen klagen over dat probleem, dus heel misschien, zonder u persoonlijk willen aan te vallen, ligt het probleem toch bij uzelf en niet de maatschappij?
    Mountainbikes: Commencal Meta AM V4 2015 & YT Tues CF 2017
    PSN: UnderAVoidSky // PSNProfiles // TrueTrophies // 100%: 12 // Platinum: 54

iTrader
    32 (94%)
    Ik ben al in verschillende garages geweest en ze kunnen geen sensors zetten op een goedkoop model.
    Wat is voor u goedkoop? En welke merken heb je al bekeken? Want zoals hier al meerdere keren gezegd, bijna elk merk heeft een instapmodel waar je deze opties kan op nemen..

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenpje Bekijk bericht
    Wat is voor u goedkoop? En welke merken heb je al bekeken? Want zoals hier al meerdere keren gezegd, bijna elk merk heeft een instapmodel waar je deze opties kan op nemen..
    Dit dus. Ik denk dat je iets meer budgettaire info gaat moeten droppen.
    Je hebt nl. de dag van vandaag echt geen Mercedes S-class meer van doen om wat veiligheidsopties te krijgen.

Ook ... die zaken zijn over 't algemeen goedkoper bij die 'B-merken' VS die premium Duitsers die voor alles 't dubbel vragen. (al is de effici├źntie & gebruiksgemak weliswaar niet bij elk merk dezelfde, waardoor een bepaald prijsverschil soms gerechtvaardigd kan blijken ... mor de Duitsers blijven gewoon duur )

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten