Pagina 2 van 2 Eerste 12

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiseguy444 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ja, ik weet dat het als mop bedoelt is. Ik ga u even mee in uw verhaal.
    Feit dat je wel aantoont wat ik wil duidelijk maken. Dat zijn oude modellen, de nieuwe generaties zijn kwalitatief een pak beter.
    Het is geen geheim dat vroeger de kwaliteit wat bedenkelijk was en je een dosis geluk nodig had om een probleemvrije wagen te hebben.
    Met de 307 als koploper. Daar had ik een dikke ringmap met mogelijke (reeds bekende problemen).
    Zo hadden we klanten die iedere 2 weken in de garage stonden en andere klanten die we nooit zagen.
    Ikzelf heb een 307 sw gehad en na 270.000km verkocht omdat ik hem beu was. Nooit problemen aan gehad op een gebroken/versleten spiraalveer na.
    Toeval of niet, ik was niet echt op de hoogte van elektronicaproblemen bij PSA, maar de enige recente Peugeot in mijn buurt waar ikzelf een mening op kan baseren is een nieuw gekochte 3007 door mijn ouders van nu ongeveer 3 jaar oud.
    Die zijn inderdaad al enkele keren naar de garage geweest omdat er een lampje ging branden, waar in de garage dan eigenlijk niks aan de hand bleek te zijn. Vorige week nog ging ineens het lampje branden dat er iets mis was met de handrem. Terwijl die auto niet eens zoveel km's maakt.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ooit 2 keer aanspraak op moeten maken en dat verliep telkens vlotjes.
    Is wel al enkele jaren geleden, tijden veranderen blijkbaar.

1ste keer:
    Dag na aankoop begon de gps te flippen. (zat altijd een paar 100m verkeerd)
    Dealer gereden (Hasselt). Heeft een toureke meegedaan om te kijken en dat is direct opgelost.
    In dat model zat de "computer" die alles aanstuurde in de koffer.
    Heeft gewoon ene uit een gelijkaardig model gehaald en en voor mij was het opgelost.
    Die defecte ging hij dan laten herstellen en in de (nog) niet verkochte wagen steken.

2de keer met andere auto:
    Wanneer ik mijn vieze ruit wou sproeien, opgemerkt dat ruitenwissers niet meer gingen.
    Net over de grens met Duitsland (op weg naar Italië).
    Contact opgenomen met assist(welke bij de premium selection was inbegrepen) en een klein uurtje later stond er een Duitser om dit ter plaatse te maken. (slecht contactje)

Telkens niets moeten betalen en met de glimlach geholpen.

DeGreg's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Net naar Bornem gebeld.
    Vriendelijke medewerker wist me te vertellen dat ze daar niet op de hoogte zijn van hoe de diagnose betaald moest worden.
    Zei me om contact op te nemen met de dienst aftersales van de garage zelf en daar te zien wat ze kunnen doen.
    Typisch geval van van 't kastje naar de muur sturen dus.

Allee ben ik nu de enige die dat niet logisch vind ?
    Ik betaal voor 4 jaar garantie . Er is iets stuk waar ik niets aan kan verhelpen. Valt het binnen de garantiebepalingen (wat niet anders kan) dan moet ik alsnog de diagnose uit eigen zak betalen.
    Ik heb niet gevraagd dat dat bepaald onderdeel niet naar wens functioneert hé.

Ik zal er wss te simpel voor zijn vrees ik.
    Laatst gewijzigd door DeGreg; 6 september 2019 om 17:01

Bimmer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGreg Bekijk bericht

Allee ben ik nu de enige die dat niet logisch vind ?
    Ik betaal voor 4 jaar garantie . Er is iets stuk waar ik niets aan kan verhelpen. Valt het binnen de garantiebepalingen (wat niet anders kan) dan moet ik alsnog de diagnose uit eigen zak betalen.
    Ik heb niet gevraagd dat dat bepaald onderdeel niet naar wens functioneert hé.

Ik zal er wss te simpel voor zijn vrees ik.
    Kan me herinneren dat ik toch eens gelezen heb bij premium selection, dat onderzoek (waar diagnose toch zou ondervallen, denk ik dan) ook vergoed wordt als dit gedaan wordt voor herstellingen van zaken in garantie.

Ik ken toch ook wat mannen met premium selection en zijn ook altijd direct geholpen en hoeven niets te betalen. En tegenwoordig hangen ze die nogal snel aan een computer, voor problemen.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
    Kan me herinneren dat ik toch eens gelezen heb bij premium selection, dat onderzoek (waar diagnose toch zou ondervallen, denk ik dan) ook vergoed wordt als dit gedaan wordt voor herstellingen van zaken in garantie.

Ik ken toch ook wat mannen met premium selection en zijn ook altijd direct geholpen en hoeven niets te betalen. En tegenwoordig hangen ze die nogal snel aan een computer, voor problemen.
    Dat was ook mijn gedacht. Lijkt me ook niet meer dan logisch eerlijk gezegd.

Zoals ik eerder zei dat ze eerst vragen voor onderzoekskosten om loze claims af te blokken, daar kan ik inkomen. Maar effectieve garantiegevallen toch aanrekenen? Nee dat snap ik niet.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Premium selection betekent niets meer dan een premium prijs te betalen voor een aan elkaar gelijmd wrak dat ze langs buiten mooi hebben opgeblonken

Dat was mijn ervaring met LC Waregem allesinds. Premium oplichters.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door user159 Bekijk bericht
    Premium selection betekent niets meer dan een premium prijs te betalen voor een aan elkaar gelijmd wrak dat ze langs buiten mooi hebben opgeblonken

Dat was mijn ervaring met LC Waregem allesinds. Premium oplichters.
    Als jij tijdens een testrit niet merkt dat het een aan elkaar gelijmd wrak is, ben je inderdaad de ideale persoon om opgelicht te worden.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selten Bekijk bericht
    Als jij tijdens een testrit niet merkt dat het een aan elkaar gelijmd wrak is, ben je inderdaad de ideale persoon om opgelicht te worden.
    Ik heb toch tot op de euro cent mijn geld terug gekregen hoor. Een moeilijk persoon zijn loont

DeGreg's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ah , mijn thread. Compleet uit 't oog verloren.
    Ik moet zeggen dat het in mijn geval opgelost is geraakt.
    Ik ben naar een andere vestiging van m'n dealer gegaan en daar werd alles zonder problemen voor me opgelost.
    Nieuwe camera , werkuren , diagnose. Alles netjes intern geregeld.
    Enkel kreeg ik als vervangauto een 1 reeks mee ipv een 5 sedan (die me was toegezegd) maar kom , 2 dagen met een 1 is nu ook geen ramp.
    Dochter was blij want dat is haar droomauto. Kinderen hé;
    Was nadien wel blij om terug in mijn eigen wagen plaats te nemen.

Ik moet nu wel zeggen dat ik niet weet of het onder het label van de premium garantie is geregeld.
    De mijne is nog geen 2 jaar oud en heeft dus sowieso nog fabrieksgarantie.
    Facturen heb ik niet te zien gekregen.

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten