Pagina 2 van 2 Eerste 12
    Bes86's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Voor mij persoonlijk is 't onmogelijk om de auto in te wisselen.
    Ik woon dan wel ± 14km van mijn werk, maar 't is hier nogal heuvelachtig + zweterig toekomen op 't werk, daar kan ik niet mee leven.
    Ook doe ik steeds mijn boodschappen op weg van mijn werk naar huis.

Verder ben ik van Stekene (OVL) naar Heestert (WVL) verhuisd voor mijn werk.
    Als ik op familiebezoek zou willen gaan zonder auto ben ik zeker 5 uur kwijt aan vervoer alleen. (3 uur extra t.o.v. de auto)
    + Eén overstap missen met de trein/bus en zou uit mijn vel springen van de tijd da ik extra kwijt zou zijn.

't Is allemaal schoon in de theorie, maar niet iedereen woont dicht bij zijn werk, vrienden én familie.

kampers's schermafbeelding
    iTrader
    51 (98%)
    Waar ik vooral mee zit, hoe kom je ergens in slecht weer (regen, sneeuw) zonder doorweekt te zijn. Op het werk kan je dan nog kleren wisselen. Maar als je naar vrienden gaat ofzo is dat wat lastiger.

Ik weet dat er regen kleren (broeken en jassen) bestaan voor op gewone fietsen. Maar lijkt me niet handig op koersfiets. Denk dan vooral broek tussen de ketting ofzo.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kampers Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Waar ik vooral mee zit, hoe kom je ergens in slecht weer (regen, sneeuw) zonder doorweekt te zijn. Op het werk kan je dan nog kleren wisselen. Maar als je naar vrienden gaat ofzo is dat wat lastiger.

Ik weet dat er regen kleren (broeken en jassen) bestaan voor op gewone fietsen. Maar lijkt me niet handig op koersfiets. Denk dan vooral broek tussen de ketting ofzo.
    Niemand heeft alleen maar een racefiets.
    Dat is net het punt lijkt mij. Daar valt niet mee te leven omdat dat niet echt ideaal is naar transport van goederen toe.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

beemer036's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kampers Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Hier enkel mtb en doe ook zoveel mogelijk met de fiets (mtb) hoor.

Broek tussen de ketting? Bibtight he, in de betere maanden een gewone korte en in de minder goede maanden een waterdichte/winddichte/thermische. Zelfs in de winter warm en droog. Jas hetzelfde, daar heb ik wel tussenseizoen en winter.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
    Nee, ik weet ook niet alles.

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten