iTrader
    0

Aanschaf tweedehandswagen

Beste

Ik moet binnenkort een nieuwe (tweedehands)wagen aanschaffen. Waar moet ik vooral op letten? Dit is mijn eerste aankoop en ik heb zelf nul verstand van auto's. Bedankt!

Mvg

iTrader
    0
    Ik heb indertijd iemand van touring laten komen die voor 100 euro de auto nakeek, weet niet of ze dat nu nog aanbieden?

Of anders iemand in je vrienden/kennissenkring die er verstand van heeft meepakken?

iTrader
    0
    @Mulan: bedankt voor de tip! Ik wist niet dat dit kon.

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brainsick01 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    @Mulan: bedankt voor de tip! Ik wist niet dat dit kon.
    Je kan altijd bij carpass aankloppen, die checken de auto op 100 punten ofzoiets en als er gebreken zijn weet je het direct.

Dit kan je ook door de verkoper laten uitvoeren en als hij/zij dat weigert weet je direct dat er iets aan mankeert. Als je een nieuwere auto wil kopen kan je deze best via een garage kopen zij geven meestal nog een jaar garantie ook of anders via een offici├źle garage in Duitsland deze laten/of zelf importeren. Dat kan je ook al wel wat geld besparen.

Mijn huidige wagen is ingevoerd geweest van Duitsland en heb een jaar Europese garantie gekregen via die Audi garage.

Nieuwere tweedehands wagens zou ik nooit van een particulier kopen, tenzij je weet wat mee gebeurd is.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Regels voor berichten