Pagina 2 van 2 Eerste 12

Discussie: Nieuwe auto kopen

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yung_belegen Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het is een C en ik weet dat ik wat luxe ga moeten inleveren maar wil nu toch liever echt een nieuwe auto. Maar ik hou sowieso wat 2de hands garages in de gaten tho.

EDIT: Gvd, nu hebt ge me toch op ideeen gebracht. Zie nu plots deze auto passeren...

Is me wat te klein, toch bedankt voor de suggestie!
    Als ge gewoon shopt bij de premium 2de hands secties van Mercedes, BMW, Audi, etc loop jij IMO weinig risico. Die wagens komen allemaal met garantie. Je koopt op die manier veel meer auto voor uw geld.

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Met zo'n budget zou ik eerder in Duitsland kijken.

Voor €20k heb je al een serieuze bak.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...l?id=278296785

Of anders een Mazda 3 ofzo.
    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...l?id=276688646
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    0
    Aangezien hij een nieuwe wilt, zou ik nu niet direct een 7j oude wagen gaan voorstellen
    Particulier zou ik nooit 20k aan een nieuwe auto willen geven, dan kan je beter een hele jonge tweedehandse kopen (1j oud bijvoorbeeld) die al duizenden euro's afgeschreven is.
    Even goed als nieuw, voor een lagere prijs.

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Dermee dat ik diej Mazda ook heb gelinkt. Wou gewoon laten zien wat je voor dat geld kon krijgen.

Heb mijne ook niet nieuw gekocht, verkoos pk's over inschrijvingsdatum. Mijne kostte €54k nieuw, no way dat ik zoveel zou betalen voor ene die 5 jaar jonger is.

Plus die Golf dat hij linkte is ook geen nieuwe wagen, die is van 2014. Dus denk niet dat 3 jaar meer de doorslaggevende factor is .

Als je er meer plezier aan zal hebben, zo veel te beter.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    1 (100%)
    Zeker is kijken naar de Seat ibiza , rijd naar horen zeggen stuk beter dan een Golf voor de FR dan , de Ibiza heeft 355liter koffer en is op MQB platform gebouwd ziet er strak uit en rijd zalig .

Ik rijd nu een jaar met de nieuwe Ibiza FR en echt beste auto ik al gehad heb , redelijk snel ook voor kleine turbo motor en hele goeie remmen + goeie zetels en alle luxe je nodig hebt .

Ik vind de Ibiza FR ook de mooiste van de kleine auto's en als je daarmee rijd doet ook echt denken aan de GTI van vroeger.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boomheadshot Bekijk bericht
    Zeker is kijken naar de Seat ibiza , rijd naar horen zeggen stuk beter dan een Golf voor de FR dan , de Ibiza heeft 355liter koffer en is op MQB platform gebouwd ziet er strak uit en rijd zalig .

Ik rijd nu een jaar met de nieuwe Ibiza FR en echt beste auto ik al gehad heb , redelijk snel ook voor kleine turbo motor en hele goeie remmen + goeie zetels en alle luxe je nodig hebt .

Ik vind de Ibiza FR ook de mooiste van de kleine auto's en als je daarmee rijd doet ook echt denken aan de GTI van vroeger.
    Als ex-eigenaar van een Ibiza FR moet ik dat toch deels weerleggen

Super wagen, super tevreden van. Maar beter dan een golf? Nee dat niet, en toch zeker de FR niet. Is sportief afgeveerd en dus vrij stug.

Koffer is ruim in zijn klasse. Binnenin sober maar je hebt wel alles wat je nodig hebt, en meer zelfs. Wij reden daar heel graag mee, en zijn heel blij dat we een Ibiza en geen polo gekocht hebben.

Maar het blijft een vrij compacte wagen met een beperkte motor. Nu moet ik zeggen dat de motoren wel zeer goed presteren, qua geluid en verbruik en performantie toe. Maar het blijven wel wagens meer gericht op lokaal verkeer, en lokaal verkeer waar je u niet al te druk maakt in het stugge. Als je veel kilometers maakt dan zou ik hem niet aanraden alvast.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

yung_belegen's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ibiza heb ik zeker ook op het oog, leuke wagentjes.
    Ook zag ik deze voorbij komen.

Iemand ervaring met de nieuwe Toyota Yaris (Hybride)? Die blijft ook in mijn hoofd spoken... ffs

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Als ex-eigenaar van een Ibiza FR moet ik dat toch deels weerleggen

Super wagen, super tevreden van. Maar beter dan een golf? Nee dat niet, en toch zeker de FR niet. Is sportief afgeveerd en dus vrij stug.

Koffer is ruim in zijn klasse. Binnenin sober maar je hebt wel alles wat je nodig hebt, en meer zelfs. Wij reden daar heel graag mee, en zijn heel blij dat we een Ibiza en geen polo gekocht hebben.

Maar het blijft een vrij compacte wagen met een beperkte motor. Nu moet ik zeggen dat de motoren wel zeer goed presteren, qua geluid en verbruik en performantie toe. Maar het blijven wel wagens meer gericht op lokaal verkeer, en lokaal verkeer waar je u niet al te druk maakt in het stugge. Als je veel kilometers maakt dan zou ik hem niet aanraden alvast.
    Jij had wel vorig model of niet toch? En ik heb niet gezegd dat de Ibiza FR beter rijd dan de Golf , maar een kameraad van mij en als die dat vind dan is dat zo , persoonlijke voorkeur iedereen is anders.

Een kleine vergelijking koffer Leon 380l en die van de nieuwe Ibiza 355liter de nieuwe Leon zal ook op MQB platform gebouwd worden , de nieuwe Ibiza was de eerste en dan de Polo.

Dit is de Eerst Ibiza ik echt mooi vind en de beste ooit gemaakt , ze hebben echt hun best gedaan .
    Laatst gewijzigd door boomheadshot; 11 mei 2019 om 12:59

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten