Pagina 2 van 2 Eerste 12

iTrader
    0
    Xenon lampen op mijn focus st170 hadden ze 15j geleden ook nog nooit "origineel" gezien...

iTrader
    124 (97%)
    tja apenland hé ,en in wallonie graak je door met en motorswap...

Swagger's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elegance Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Is dat zo?
    I don't think you understand, these boys killed my dog.

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elegance Bekijk bericht
    Er rijd daar zelfs een Supra en GTR rond met beide +1500pk.
    Giggity

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Men broer hebben ze ooit eens willen afkeuren met zijn Discovry omdat hij zogezegd een lift kit had gestoken. Die wagen lag tot op de mm op orginele hoogte. Na veel discussieren de stationchef erbij, die wat uitleg vragen en die keurder zegt ineens "ja kom stop maar met zeveren, ge ziet dat toch direct dat die hoger ligt, daar zitten van die gele dempers onder dus dat is sowieso verhoogd"

Daar staken gewoon Bilstein onder omdat na 300k km de orginele strontversleten waren. Orginele hoogte, 1:1 vervanger.
    Dus op zich had die persoon gelijk dat het geen origineel stuk was (zelf vervangen of door de garage als vervanging gebruikt?)
    Just dat het geen lift kit was was hem ontgaan

Op zich logisch dat andere dempers de nodige attesten moeten hebben lijkt me.
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Die van de keuring mierenneuken graag om geld te kloppen.

Vorige auto had een wielgeometrie keuring nodig omdat die verlaagd was met papieren eerste gezeik was omdat ze mijn model van auto niet vonden op het GOCA-attest, stond er gewoon bij die blinde mollen zagen dat precies niet.

Uitlijning enal gebeurd, nog afgekeurd geweest omdat het wiel 0.5° te veel naar buiten was uitgelijnd geweest.

Heeft mij die dag €300 gekost door naar de uitlijning te gaan en terug een herkeuring laten doen.
    U 2de uitlijning toch niet betaald?
    Als ze de uitlijning verkeerd doen mogen ze toch zelf opdraaien hoop ik.
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

iTrader
    32 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swagger Bekijk bericht
    Is dat zo?
    In Vlaanderen ook hoor, bij mij steekt er een andere motor in, ze hebben zelfs nog nooit de motor kap open gedaan. Moet al serieus pech hebben dat er juist een kenner van dat type je wagen keurt, tenzij het echt duidelijk is zoals van een 1.6 diesel naar een 4.0 v8 gaan

RB26DETT's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Dit is misschien handig als je verdere stappen wilt zetten: https://www.vlaanderen.be/een-klacht...de-autokeuring.
    Ik heb over alles en iedereen een mening. Vraag er naar!

iTrader
    3 (100%)
    Hebben ze mij met m'n Impreza jaren geleden ook geflikt, bewijsje ervan heb ik nog steeds. 90% van dat papier is totale onzin, auto is bv. nooit verlaagd. Is ook identiek gebleven op zowel keuring voor verkoop en eerste keuring, en dat papier flikten ze mij dan bij tweede keuring. Garagist heeft het dan overgenomen voor mij, na enkele weken (meeste wachttijd was wachten op papieren) en het was in orde. Sindsdien laat ik hem mijn voiture elk jaar keuren en nog geen problemen gehad.

Als die bij de keuring een garagist zien, dimmen ze wel in. Vraag aan uw garagist of hij de keuring kan doen.

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yusifer Bekijk bericht
    Hebben ze mij met m'n Impreza jaren geleden ook geflikt, bewijsje ervan heb ik nog steeds. 90% van dat papier is totale onzin, auto is bv. nooit verlaagd. Is ook identiek gebleven op zowel keuring voor verkoop en eerste keuring, en dat papier flikten ze mij dan bij tweede keuring. Garagist heeft het dan overgenomen voor mij, na enkele weken (meeste wachttijd was wachten op papieren) en het was in orde. Sindsdien laat ik hem mijn voiture elk jaar keuren en nog geen problemen gehad.

Als die bij de keuring een garagist zien, dimmen ze wel in. Vraag aan uw garagist of hij de keuring kan doen.
    Ik laat dat sowieso doen door de garage. Auto in orde zetten + keuren. Kost iets meer, maar altijd groene kaart. En als ze hem afkeuren op een punt dat de garagist had moeten bekijken tijdens zijn controle/in orde zetten, moet je de herkeuring niet betalen.

RB26DETT's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixie Bekijk bericht
    Dus op zich had die persoon gelijk dat het geen origineel stuk was (zelf vervangen of door de garage als vervanging gebruikt?)

Waarom is dat logisch? Is in geen enkel ander land nodig. Als ze goed werken is het toch in orde zeker. Als ik de originele dempers vervang door dempers van Monroe geraakt die er wel zonder attesten door, waar zit het verschil. Als die dempers er van in het fabriek onder zaten dan had hij wel goedgekeurd geweest hiervoor maar het is exact dezelfde auto.
    Ik heb over alles en iedereen een mening. Vraag er naar!

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    131 (100%)
    U 2de uitlijning toch niet betaald?
    Als ze de uitlijning verkeerd doen mogen ze toch zelf opdraaien hoop ik.
    Die was uitgelijnd waar ik mijn auto heb laten verlagen en dat was in Begijnendijk, keuring was in Brasschaat.
    Had die wel terug omhoog gedraaid voor de keuring. Misschien dat die uitlijning dat verklootte, geen idee.

Spreek over 7 jaar terug ofzo.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.2 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor
    Astro A40 TR Headset + MixAmp - Corsair Dark Core SE RGB mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Die was uitgelijnd waar ik mijn auto heb laten verlagen en dat was in Begijnendijk, keuring was in Brasschaat.
    Had die wel terug omhoog gedraaid voor de keuring. Misschien dat die uitlijning dat verklootte, geen idee.

Spreek over 7 jaar terug ofzo.
    Logischer wijze beïnvloed dat idd uw uitlijning als je hem nadien weer omhoog draait.
    Giggity

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)

Het merk maakt niet uit he, volgens uw logica mogen ze u afkeuren omdat ge brembo schijven steekt (niet gegroefd of geperforeerd) ipv oem schijven. Zo werkt het niet.
    Bij quasi elke alle-merken garage steken ze Monroe als uw dempers versleten zijn, die moeten dan ook allemaal een tuningrapport hebben ofwat?
    Zolang gij uw geometrie niet aanpast maakt het merk toch begot niet uit, tis pas als ge begint te verhogen & verlagen dat het met attesten moet zijn.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten