Pagina 3 van 3 Eerste 123
    MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lookoutordie Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Oké, geef ik je volledig gelijk in. Het is een vals gevoel van veiligheid, ook al is er garantie, dan nog weet ik niet wat er binnen zal vallen en wat niet. Daar kunnen ze natuurlijk ook mee spelen.
    Misschien Leeco eens laten informeren naar een paar wagens die ik op het oog heb en vragen naar de onderhoudshistoriek en eventuele problemen.

Het prijsverschil tussen een wagen van 1 jaar oud en 3 jaar oud is nog eens een stuk. Maar zijn deze wagens dan compleet afgeschreven? Het lijkt mij te mooi om waar te zijn, 23k KM op 3 jaar maar hoe zijn deze 23k KM gereden... Wel met allerhande leuke opties waar ik mezelf graag een 4-tal jaar in zie rondrijden, ook al komt er een nieuw model van uit.
    Vb: https://suchen.mobile.de/auto-insera...ction=parkItem
    Persoonlijk vind ik dat geen super deal hoor.
    Als je dan dit ziet
    https://bmwpremiumselection.be/nl/vo...-116_6310.html

Die 116i in uw advertentie heeft ook dat walgelijke scherm met die zwarte rand rond. Echt ik wordt daar misselijk van, ik zou daar echt niet naar kunnen kijken
    Deze is LCI2 wat toch net wat frisser is.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lookoutordie Bekijk bericht
    Dit topic nog eens even boven halen.
    Ben gisteren gaan zien voor een nieuwe BMW 116i versus nieuwe VW golf 1.5 tsi JOIN editie.
    Het zijn stevige prijzen om als eerste wagen aan te kopen maar mits de financiële mogelijkheden en de gegarandeerde prijs is dit doenbaar om de eerste jaren te overbruggen.

Wanneer ik dezelfde wagens opzoek in Duitsland scheelt dit al snel €5000 maar dan is de wagen 1 jaar oud en staan er 10-20k km op de teller (nog steeds niet veel dus).
    Echter vraag ik mij af hoe bijvoorbeeld Europese garantie verloopt. Gisteren ben ik namelijk ook gaan zien bij een BMW premium selection dealer maar deze zei mij letterlijk dat de garantie niet over al hun dealers loopt.
    Dus ik neem aan dat wanneer ik een BMW premium selection op Mobile koop met de nodige garantie ik hier niets aan heb in België?
    Toen ik mijnen S3 heb laten importeren door Leeco hebben zij ook de garantie mee over laten zetten.

Deze is Europese garantie en kan dus overal in Europa gebruikt worden voor 1 jaar.

Het merendeel van BMW heeft jonge Premium garantie en komt met 2 of 5 jaar Europese garantie afhankelijk van de ouderdom van de wagen.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Toen ik mijnen S3 heb laten importeren door Leeco hebben zij ook de garantie mee over laten zetten.

Deze is Europese garantie en kan dus overal in Europa gebruikt worden voor 1 jaar.

Het merendeel van BMW heeft jonge Premium garantie en komt met 2 of 5 jaar Europese garantie afhankelijk van de ouderdom van de wagen.
    In dat laatste vergis je u vrees ik. Toch zeker in het geval van de 2 jaar premium selection garantie. Dat is echt iets importeur gebonden, in ons geval BMW Belux. De premium selection website is ook een website eigendom van BMW Belux. Het is ook geen Europese garantie maar bijkomende garantie. Wat toch een wezenlijk verschil is aangezien het eerste verplicht is en het tweede niet.
    Ik kan nu niet meteen de belgische garantievoorwaarden terugvinden. Maar in die van Nederland zijn wel duidelijk.
    https://www.bmw.nl/nl/content/meer-b...orwaarden.html

Toch niet die zorgeloosheid zoals je misschien zou verwachten.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    In dat laatste vergis je u vrees ik. Toch zeker in het geval van de 2 jaar premium selection garantie. Dat is echt iets importeur gebonden, in ons geval BMW Belux. De premium selection website is ook een website eigendom van BMW Belux. Het is ook geen Europese garantie maar bijkomende garantie. Wat toch een wezenlijk verschil is aangezien het eerste verplicht is en het tweede niet.
    Ik kan nu niet meteen de belgische garantievoorwaarden terugvinden. Maar in die van Nederland zijn wel duidelijk.
    https://www.bmw.nl/nl/content/meer-b...orwaarden.html

Toch niet die zorgeloosheid zoals je misschien zou verwachten.
    Geen idee of het effectief Premium garantie heet.

Het is wel iets dat ze geven. Het komt er op neer dat het gewoon een Europese jonge wagen garantie is dat ze geven.

Heb het al vaak gezien op de site van Leeco, nadat ze die wagen hebben geimporteerd.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

lookoutordie's schermafbeelding
    iTrader
    46 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Persoonlijk vind ik dat geen super deal hoor.
    Als je dan dit ziet
    https://bmwpremiumselection.be/nl/vo...-116_6310.html

Die 116i in uw advertentie heeft ook dat walgelijke scherm met die zwarte rand rond. Echt ik wordt daar misselijk van, ik zou daar echt niet naar kunnen kijken
    Deze is LCI2 wat toch net wat frisser is.
    Vind het moeilijk om in te schatten wat nu een goed aanbod is en wat niet. Nieuwprijs gaan deze €29k, nu in stock.
    Ben dan meer geneigd om richting zo een Premium Selection te gaan omwille van de gegarandeerde overnameprijs en hierdoor uw maandaflossing het minst is.

Heeft Volkswagen ook zo een aanbiedingen? Liefst ook een 1.5 TSI. Nieuw heb ik dit weekend een VW golf 1.5 tsi join met pano-dak en dynamische LED pinkers gezien voor 25k (catalogusprijs 34k). Wat is een correcte prijs 2dehands dan bijvoorbeeld? Zien jullie deze wagens in de komende 4-5 jaar drastisch dalen in waarde? Ik geloof nooit dat ik na 4 jaar nog maar amper 11k voor zo een wagen zal krijgen (reken op 80-100k km op de teller). Het nadeel is dat er een nieuw model op de markt komt maar zo ga je altijd kunnen blijven wachten... En zoveel tijd heb ik niet om te wachten.

Pagina 3 van 3 Eerste 123

Regels voor berichten